Data e postimit: 2015-01-14 22:03:37
Lexime: 8995
arsimi
Lloji: Ese informuese
Tema: reformat arsimore
Autori: ADRIAN MARDODAJ
Shkolla: Ibrahim Rugova
Klasa: x6
Qyteti: kamez
E-mail: adrianmardodaj@yahoo.com


dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO?
A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA?
A DO TE ISHTE ME E BUKUR CDO GJE APO JO?
CFARE KUPTIMI DO TE MERRTE JETA DHE VEPRIMTARITE E SAJ BOTERORE?
BOTA PA NJEREZ TE ARSIMUAR DO TE ISHTE SI NJE OPERACION I PAREALIZUESHEM.SHKOLLAT E PARA JANE HAPUR SHUME SHEKUJ ME PARE,DUKE BERE QE CDO GJE PERRETH NJERIUT TE MARRE NJE KUPTIM DOMETHENES.
ARSIMI JO VETEM QE ESHTE NJE NGA FUSHAT QE I PRIN SHOQERISE POR EDHE NDIKOHET FUQISHEM PREJ SAJ DHE NDRYSHIMEVE SHOQERORE.
ME ANE TE ARSIMIT NE ECIM ME KOHEN.ARSIMI SI NE CDO VEND TE BOTES,EDHE NE SHQIPERI PO ECEN PERPARA,GJITHNJE E ME SHUME DUKE NXJERRE NJEREZ ME SHUME VLERA E TE TALENTUAR .
SHQIPTARET JANE SHUME TE ETUR DHE KANE SHUME VULLNET PER NDRYSHIME PERPARUESE TE ARSIMIT NE SHQIPERI.GJITHNJE E ME SHUME PO NXIRREN NJEREZ TE TALENTUAR DHE TE ARSIMUAR NE FUSHA TE NDRYSHME .
CDO REFORME QE NDERMERRET NE ARSIM KA SI QELLIM ZHVILLIMIN E CDO VENDI DUKE I DHENE KUPTIM CDO GJEJE NE TOKE QE PERBEN BOTEN NE TERESI ,DUKE PLOTESUAR CDO NEVOJE TE NJERIUT DHE DUKE KRIJUAR KUSHTE TE MIRA EKONOMIKE .REFORMAT ARSIMORE NE VITET E FUNDIT KANE NDRYSHUAR SHUME E QELLIM ZHVILLIMIN DHE AKTIVIZIMIN E PLOTE SE MENDJES SE NXENESIT.
TASHME PO REALIZOHET NJE NDRYSHIM ARSIMOR I CILI KA SI QELLIM AKTIVIZIMIN E PLOTE TE MENDJES SE NXENESIT NE OREN E MESIMIT,DUKE BERE QE NE PERIUDHAT E MEVOVONSHME TE NXIRREN PERSONALITETE SHUME TE TALENTUARA DHE ME AFTESI TE PLOTA NE FUSHAT E TYRE .
POR NE LIDHJE ME REFORMAT ARSIMORE FLASIM EDHE PER NDERTIMIIN E SHKOLLAVE TE REJA TE CILAT PO SHTOHEN GJITHNJE E ME TEPER,DHE ZGJERIMI I TYRE DUKE BERE TE MUNDUR EDHE REALIZIMIN E AKTIVITETEVE TE TJERA ARGETUESE DHE SHPLODHESE PER NXENESIT SIC JANE : VRAPIMI , KERCIMI , LOJRA TE TJERA , ETJ. KETO REALIZOHEN ME ANE TE INVESTIME QE BEHEN NGA SHTETASIT OSE NGA SHTETAS TE VENDEVE TE NDRYSHME . ARSIMI ESHTE GJITHCKA NE JETEN TONE , ESHTE I JETES NE TOKE DHE PERFUNDIMI I GJITHKLAJE NE UNIVERS DHE NE BOTE .
POR LIND PYETJA : " A KA REFORMA TE CILAT DO TA PERMIRSONIN EDHE ME SHUME NIVELIN ARSIMORE DUKE NDIHMUAR DHE NE KETE MENYRE EDHE NXENSIT ?" .
JAM PLOTESISHT E SIGURT QE KA , DHE QE SE SHPEJTI EDHE KJO REFORME DO TE ARRIHET , POR NDIKIMI QE DO KETE AJO REFORME NE FUSHEN E ARSIMIT NGELET PER TY PARE DHE PER TU VLERESUAR .
NJE MESAZH QE DO JU JEPJA TE GJITHE NXENSVE QE LEXOJEN KETE "ESE" MBI REFORMAT ARSIMORE ESHTE :" KRIJONI PAVARSINE E JETES TUAJ DUKE U ARSIMUAR , SEPSE ARSIMI ESHTE REFORMA ME E MADHE QE MUND TE NDERMERNI NE JETEN TUAJ ".

Vepra te ngjashme
Autori: Amarilda Kocia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit. Por,perse eshte kaq me vlere arsimi? Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimua...
Autori: Christina Beka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rëndësia e veprimtarive motivuese të kryera në shkollë
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimisht dhe arsyeja pse nevojiten ato në institucionet arsimore është kuptuar mjaft mirë nga punonjësit në funksion të arsimimit në shoqëri. Shumica e...
Autori: Aferdita Shabani · Lloji: Hartim · Tema: ARSIMIMI
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshku pa uje,rendesia esaj eshte shum e madhe qe nvaret jeta jone nga ajo,e ardhmja jon eshte e lidhur me te,nese ne nuk do te ishim te arsimuar dhe te shkoll...
Autori: FJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si ...
Autori: Rebeka Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: shkolla
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes. Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dita e mesuesit
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te pa...
Autori: xhulia kavo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cilat jane problemet kryesore qe ndrydhin sot arsimimin e femijeve?////
arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeriu duhet t'i permbushe me doemos ne jeten e tij.te arsimuarit ashtu sic duhet hap kudo dyert e jetes. sot mund te themi se arsimimi ka arritur ne kushte te...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Carmatosja boterore eshte e vetmja shprese per paqe
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje kercenim serioz per paqen. Prandaj vendet e zhvilluara,organizatat e ndryshme,aleancat e shteteve kane ndermarre insiativa konkrete per carmatosjen boterore...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...




Komentet e fundit!

Emri: erty
Email: erty@yahoo.com
Komenti: Bukur

Emri: hahaha
Email: hah.haha@hotmail.com
Komenti: 17

Emri: erty
Email: erty@yahoo.com
Komenti: po mos te ishte arsimi planeti do kishte mbet si ne kohet e lashta.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com