Data e postimit: 2018-02-16 19:53:37
Lexime: 11807
Valbona
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Valbona
Autori: Adela Cela
Shkolla: Z.Toska
Klasa: 6a
Qyteti: Berat
E-mail: adela.cela105@gmail.com


Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,thellesine e saj permes pyjeve e humnerave,pastertine e saj permes ujit te kristalte ku vallezojne troftat e arta,mikepritjen e saj permes njerezve te mrekullueshem qe ka.Krse permes vesheve shumegjyreshe te tregon bukurine qe e karkterizon.Cfaredo aspekti t'ju tregoj Valbona,eshte sinonim i se bukures.Edhe rruga per ne Valbone eshte nje vrapim i bukur mes malesh e ujerash."Ujevara e Valbones" eshte nje bukuri e rralle natyrore qe te mahnit.Uji bie pingul nga shpati i malit.Eshte nje bukuri qe vetem Zoti ka ditur te fale.Valbona te magjeps me shkrepat,lendinat,e freskine e ajrit.Ky vend te ben te ngelesh me goje hapur.

Vepra te ngjashme
Autori: Ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mali i dajtit
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam enderruar kete vend.Mali i dajtit ishte shume i “bukur” aty kishte “shume” gjelberim. Ai ka nje bimesi te dendur dhe kjo e ben Dajtin nje nga siperfa...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: Adela D · Lloji: Tekst filozofik · Tema: natyra njerzore, imagjinata
Sikur te shihni permes syve te mi, nuk e di a do frikesoheshit nga horrori i fshehur ne erresiren frikacake apo do intrigoheshit per pak me shume drite. Kjo sepse vendi ku mendja ime udheton eshte si natyra humane. Diten sheh mrekullira mbinjerzore, nje...
Autori: Rinis cani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kroi
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe rehatine ku ajri i paster dhe cicerimat e zogjve jane si nje ninull qe te vendosin ne gjume.uji i ftohte e i kristalte rrjedh ne hapsiren e pafund
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrra
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte e thjesht kengon 2-3 min dhe pastaj fillon kenga tjeter . Te them te drejten muzika eshte jeta ime . Ne te ardhmen synoj qe me muzik te arrij kulmin dhe t...
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Thenie · Tema: thenje per jeten
Thenjet jane pjes e jetes sone,ato na kshillojn ,na mesojn te ecim ne nje rrug me te drejt . Shum her ndodh kur permes tyre e gjejm dhe vetveten....psh..1. kur numroj gjerat me te vlershme ne jet NENEN TIME numroj dy her..2. njeriu i mir eshte kur gabon k...
Autori: lilis_px · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasojat e vullkanit
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv tregon vuajtjen dhe fundin e saj te trishtueshem.Nje mendim qe me vjen ndermend eshte se sa shume njerez si ajo grua kane patur te njejtin fat.Shume njerez dety...
Autori: klevi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra. Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
Autori: ERADA DERVISHI · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i nje peisazhi
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret ...
Autori: Djellza · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri shoki im me i ngusht Ne jeten e perditshme ne kemi shume shoke por ai qe del mbi te gjithe eshte libri ose shoku me i ngushte i gjithkujt.Ashtu siq stomaku yne kerkon ushqim edhe truri yne eshte njesoj e kjo behet permes librit. Duke e marr shembu...




Komentet e fundit!

Emri: nira88
Email: niralol88@gmail.com
Komenti: e ke marr t gatshme vtm i ke ber copy paste

Emri: Habanana Hubana
Email: hubanabanana@gmail.com
Komenti:

Emri: Emi
Email: Zleja@gmail.com
Komenti: Shum 😘

Emri: six9ine
Email: zleja@gmail.com
Komenti: shum kot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com