Data e postimit: 2020-04-28 15:49:59
Lexime: 8602
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Mjedisi dhe ne.
Autori: Orgita
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: X-A
Qyteti: Kukes
E-mail: orgitabushati@gmail.com


Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëzohet pa kriter.
Por ne cila mënyra ?Problemet mjedisore në Shqipëri janë të shumta .Ashtu si vëndet e tjera ish-komuniste edhe Shqipëria ka një serë problemesh mjedisore sic janë ndotjet e shumtë si e ajrit,e ujit ,mbeturinat ,shpyllëzimi e ndryshimet klimatike ku ndikon ndjeshëm vet dora e njeriut në këto aspekte.Duke qënë se mjedisi ndikon drejtëpërdrejt në jetën e njeriut atëherë mjedisi sic po e shikojmë është në rrezik edhe jeta jonë është në rrezik akoma.
Cfarë të themi për vendin tonë? A është vendi ynë i pastër ?A po e mbajmë pastër? Në të vërtet një problem mjedisore në vendin tonë është ajri i ndotur .Sapo hap sytë në mëngjes ,zgjohesh me iden që do të nisesh një ditë të re e të bukur me aktivitete.Po ku vjen lumturia e vërtet kur ajri qe thithën është i ndotur.Të vjen neveri teksa shikon koshat e mbeturinave plotë e përplot .Janë të shumtë ata qytetare të cilët nuk janë të vetndergjegjshëm duke hedhur mbeturinat në tokë e jo në kosh e kështu shkatërrojnë ndadal e ndadal vetë jetën e tyre .Nga ana tjetër ka shume qytetarë të cilët përpiqen të mbronjë ambjentin e tyre por këtë e bëjnë vetëm me fjalë e me mesazhe motivuese për të mbrojtur mjedisin tonë por i kanë vetëm fjalë e kur vjen puna për tu zbatuar ,eh kjo nuk ndodh.Cfarë nuk ka bërë vetë dora e njeriut për te shkatërruar këtë planet !E nga ana tjetër pretendojnë që mjedisi duhet ruajtur kur vet dora e tyre po e shkatërron.Të shumtë janë ata që ja lënë fajin brezit të ri .Duke thënë se brezi i ri duhet që të mirëmbajë sa më mirë vëndin duke mos e shfrytëzuar atë.A kanë të vërtet ata ?Cdokush që dëshiron që të këtë një mjedis të pastër e të gëzoj për të duhet që vet ai ta mirëmbaj edhe në qoftë se bën dicka sado të vogël por ti kontiboj mjedisit ku ai vet jeton.Normalisht edhe të rinjët janë ata të cilën kanë në dorë të bëjnë shumë gjëra në dobi të mjedisit të tyre pra për vet jeten e tyre .Edhe unë si e re jam e gatshme të konriboj për mbrojtjen dhe mirëmbajtjen e mjedisit ,vendit ku unë jetoj . Këtë e bëj duke mbajtur vetë pastër vendin ku unë jetoj.Po ashtu vlen për tu theksuar që edhe bashkia e vendit tim po merr përsipër të mbjell shumë pemë në qytetin tim ,duke e bërë mjdisin sa më të gjelbëruar.Por sic e thashë edhe më sipër cdo gjë varet nga secili qytetar pasi e drejta për të jetuar në një mjedis të shëndetshëm është një e drejtë e rëndësishme e njerut.
Së fundmi për një jetë sa më të bukur e të lumtur nevoitet vetëm që të ruajmë e të mirëmbajmë vetë mjedisin ku në jetojmë .Dua ta mbyll këtë ese me deklaratën e Stokholmit mbi Mjedisin Njerëzorë :“Tv dy ,si mjedisi njerëzore ashtu edhe ai natyral ,janë thelbësore për mirqënien e njeriut dhe për gëzimin paqësore të të drejtave të njëriut ,përfshirë dhe të drejtën për jetën në vetvete..”

Vepra te ngjashme
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mbrojtja e mjedisit
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk do të mund të ekzistonte. Duke u fokusuar tek mënyra se si të fitojë më shumë para, njeriu po e anashkalon kujdesin ndaj ekuilibrave natyrorë. Me nd...
Autori: Dea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e tyre
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si mund të mbrojmë Tokën ?
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,p...
Autori: Barbie projects · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi ku ne jetojme
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Orgita · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ju flet TOKA
Përshendetje .Unë jam planeti Tokë sic më njihni .Aju shkon dot mendja se pse po flas me ju?Disa duket sikur nuk e ka anë plotësisht vëmendjen se çfarë do të them unë,prandaj do t’iu lutesha edhe njëherë që të më dëgjoni .Të më dëg...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Për çfarë arsye ne do të sakrifikonim ?
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo është në formën më të përkryer dhe rrezaton jetë.Ama liria humbet për disa arsye. Në situatën ku individi bëhet pjesë integrale e sistemit me...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com