Data e postimit: 2015-10-24 20:50:34
Lexime: 25551
Nese ekziston mrekullia ne kete planet eshte uji
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Uji
Autori: Melisa
Shkolla: Zenel Hajdini
Klasa: 7/7
Qyteti: Prishtina
E-mail: eenkaa@live.com


Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta eshte e pamundur.Uji eshte pjesa specifike e siperfaqes se tokes.Sasia e madhe e ujit eshte ajo qe na bene qa quajm token "PLANETI BLU".Meqense jemi perdorues te ujit ne te njejten kohe jemi edhe pergjegjes per mbrojtjen e tij.A thua si do te ishte toka pa uje? si mund te ishte jeta e mundut pa uj ? Gjate historis njeriu ka admiruar ujin duke i atribuar veqori hyjnore.ofruar flijime dhe te ardhura nga burimet e ujit.Uji eshte simbol i pjellshmerise dhe jetes se perhershme,shkaterrimit dhe rilindjes.

Vepra te ngjashme
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: Steisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e paprek...
Autori: Mbesha Nazaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e ardhmja
Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e arritur gjithcka duam , i ngjan nje trageti gjigand , por dalngadale ai fillon te lekundet e te shperbeht nga stuhite e jetes . Ka raste kur e gjen veten mbi...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Toka
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,qellimi i dyte eshte qe te kontriboj per vendin tim dhe token dhe qellimi i trete eshte qe te kujdesem per familjen time...Qdo dite eksplorojme dhe mesojme ...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Loreta · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: jeta
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te...
Autori: Elma Zekaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Toka
Toka eshte e rrumbullaket.Per kete tregon zhdukja nga pamja ose paraqitja graduale e anijeve ne detin e hapur,forma e vertet e Tokes nuk eshte plotesisht e rrumbullaket.Per shkak te rrotullimit te Tokes ajo eshte e shtypur ne pole dhe e zgjeruar ne ekuato...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: uji i jetes
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urdheroi qe tre 3 njerzit e pare qe do te kalonin prane pallit te tij mbreteror te kerkonte mendimet e tyra ne lidhje me ujin e jetes.keshtu qe aty prane erdh...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Peizazhi
Sa te bukur jane liqenet!! Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jetes..Buze liqenit shetisin njerzit dhe marrin fryme lirisht. Freskia e ujit gjate veses se mengjesit te ben te ndihesh mire e te frymzon per te ardhemen. A...
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: Paula Ceci · Lloji: Analize letrare · Tema: Lufta
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe. Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
Autori: INA DENA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyres dhe mjedisit nga ndotja eshte ndergjegjesimi i popullsise.Avancimi i shkaterrimit te natyres dhe atmosferes se tokes,ndotja emjedisit tokesor,ajror,deta...




Komentet e fundit!

Emri: KEJSI
Email: KEJSITIRANA5555@GAMIL.COM
Komenti:

Emri: mimoza
Email: mimoza@hotmail.com
Komenti: ky tekst eshte i vogel

Emri: suzi
Email: suzi@hotmail.com
Komenti: mir por nuk e di pse nuk keni shkruar me shummm

Emri: suzi
Email: suzi@hotmail.com
Komenti: mir por nuk e di pse nuk keni shkruar me shummm

Emri: ewa
Email: ewa@hotmail.com
Komenti: drejtshkrimi s'eshte respektuar... dhe ja keni fut kot

Emri: ewa
Email: ewa@hotmail.com
Komenti: drejtshkrimi s'eshte respektuar... dhe ja keni fut kot

Emri: Armanda rrucaj
Email: Armanda rrucaj@gmail.com
Komenti: Per mendimin tim nuk mund te quhet nje ese per arsye se eshte e paplote

Emri: Armanda rrucaj
Email: Armanda rrucaj@gmail.com
Komenti: Per mendimin tim nuk mund te quhet nje ese per arsye se eshte e paplote

Emri: edonis
Email: edoniskqiku4@gmail.com
Komenti:

Emri: Erza
Email: Erza.lokaj@hotmail.de
Komenti: Pasha allahin shum bukur e ki shkru


Emri: Linda
Email: Ewa@hotmail.com
Komenti: ☹️

Emri: olsa
Email: olsa.4444@hotmail.com
Komenti: good

Emri: Brunno
Email: brunoheqimaj5@gmail.com
Komenti: Ja kini fut kot lale

Emri: Riola
Email: Gjilabi.06@hotmail.com
Komenti: Se di pldh koka valla 😟

Emri: Alma
Email: alma@hotmail.com
Komenti: Cfare eseje eshte kjo asgje skuptova

Emri: Jeta
Email: Jeta@hotmail.com
Komenti: Ju lutem nji ese me teme: "uji dhe toka,jeta jone".

Emri: rinesa
Email: rinesa.M_HERTICA@HOTMAIL.COM
Komenti:

Emri: paula
Email: paul@ live.com
Komenti: Good

Emri: n,nnnnnnnnnnn
Email: njomza.456@hotmail.com
Komenti:

Emri: ewa
Email: ewa@hotmail.com
Komenti: Ese e quan ti kete????



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com