Data e postimit: 2012-11-11 13:59:57
Lexime: 25467
Eksperimentet ne kafshe
Lloji: Ese argumentuese
Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Autori: Fabiola
Shkolla: Hydajet Lezha
Klasa: XI
Qyteti: Lezhe
E-mail: reveduciel0002@gmail.com


Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore.
Keto eksperimente behen per te studiuar sjelljen e kafsheve ose,sic ndodh ne rastet me te zakonshme,per perfitinim e njeriut.
Por a eshte kjo nje arsye mjat e vlefshme per te justifikuar trajtimin ne kete menyre te ketyre qenieve te gjalla?
Kafshet kane te drejte te jetojne dhe njeriu nuk mund ta ndyshoje kete vetem sepse eshte me i fuqishem dhe thjesht sepse mundet.
Shumica e ilaqeve dhe testimeve te ndryshme kozmetike qe behen ne kafshe nuk eshte e dobishme per periresimin shendetit apo jetes se njerezve.Gjithashtu kostoja e nevojshme per keto ekperimente,per te ushqyer kashet dhe per te krijuar nje ambjent te pershtatshem per ta eshte mjaft e larte.
Eshte e vertete qe testimi ne kafshe jep rezultate me te mira se provat qe mund te behen me makineri te ndryshme.Kjo ndodh pasi edhe pse trupi i kafsheve nuk eshte i njejte me ate te njeriut,provat qe behen ne te tregojne nese nje substance eshte apo jo e rrezikshme per trupin e njeriut .Nga keto eksperimente jane shpetuar jete njerezish,dhe jete kafshesh gjithashtu.
Megjithese esperimentet kane patur disa ane pozitive,efektet ngeative jane me te shumta dhe keto eksperimente duhet te ndalen.Vazhdimi i tyre do te conte ne demtimet e kafsheve dhe deri ne formimin e mutacioneve dhe shkaktimin e vdekjes se tyre.Ka mjaftueshem alternativa te tjera qe mund te perdoren per te provuar efektivitetin e testeve te ndyshem ,te cilat mund te jene edhe me shume efektive.

Vepra te ngjashme
Autori: Sirela Hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Ygerta Hoxhalli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Kafshet shtepiake
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: Aulona Çorbaxhi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe politika ne filozofi
Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te verteten e tillë eshte natyra njerezore.Ne vetvete kjo shprehje mban nje te vertete qe mund te shihet ne dy pikepamje: njeriu si kafshe(me logjike,arsyetim...
Autori: Rina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qe vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit.
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim dhe nje fund. Asnje nuk eshte pergjegjes per menyren e fillimit te jetes, por te gjithe jemi pergjegjes per menyen se si e e vazhdojme deri ne diten e fun...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe perpiquni te komentoni
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngelen? 2. eshte 1 frigorifer qe nxe brenda kafshe. futet lopa. me sa hapa futet dhe cilat jane ato? po te ndihmoj. hyn me tre hapa. ti me thuaj tani se cilat...
Autori: Christina Beka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rëndësia e veprimtarive motivuese të kryera në shkollë
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimisht dhe arsyeja pse nevojiten ato në institucionet arsimore është kuptuar mjaft mirë nga punonjësit në funksion të arsimimit në shoqëri. Shumica e...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriu dhe politika ne filozofi
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje liber te plote politikes.Pikenisje eshte thenia e tij e famshme:"Njeriu,kafshe politike". Nuk jane politikanet,as zotrat dhe as kafshet por vetem njeriu.Cf...




Komentet e fundit!

Emri: INA
Email: INAANIMAL@gmail.com
Komenti:

Emri: arbri
Email: arberdoci1@outlook.com
Komenti: mua me vjen keq dhe eshte padrejtesi ndaj natyres keto sende jane anormale

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: sa keq

Emri: selena
Email: selena@yahoo.com
Komenti: ahhh sikur te gjithe te mendonin si ti....ekzistojne pak njerez qe jane te ndjeshem ndaj ketyre situatave.

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: ke shume te drejte por shume njerez nuk e kuptojne kete gje

Emri: lidia
Email: lidiaanimalgirl@gmail.com
Komenti: ke shume te drejte por njerezit jane te verbuar dhe per jeten e tyre ,shkaterrojne jete te tjera te pafajshme.....ata dine vetem te mbrojne te drejtat e tyre por harrojne te drejtat qe dite per dite po shkelin me kembe



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com