Data e postimit: 2018-04-24 17:37:11
Lexime: 13716
pasioni im per biologjine
Lloji: Ese pershkruese
Tema: biologjia
Autori: fatjon bytyqi
Shkolla: zekeria rexha
Klasa: 9 6
Qyteti: gjakove
E-mail: fatjonabytyqi.k.bytyqi@outlook.com


pasioni im per biologjine

prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre..
gjate ecjes nuk njihja asnje gjallese qe shihja..
Me interesonte te dija shume per natyren .gjate shkuarjes se pare neper fshatra , me pelqente bukurine qe e kishte natyra.. dhe kur hyra ne klasen e pare mesova se biologjia studion natyren dhe gjithqka perreth saj..
pas nje kohe mesova shume emra kafshes ,bimesh etj,
duke shikuar edhe dokumentare per natyren si(exp natyre,national geografic)..
duke kaluar neper klasa te ndryshme mesova kafshe dhe bime te reja..
Ka ende bime kafshe shpez qe jane te panjohura per mua..
kur te rritem me pelqen te behem biolog te studioj gjallesat qe nuk i njoh te , te eksploroj qdo kend te botes.
gjithashtu biologjia studion pak fushen e mjekesise-Njeriun,
duke filuar nga organet me te thjeshta deri te ato me te komplikuara...

Vepra te ngjashme
Autori: Artina Mustafa · Lloji: Poezi lirike · Tema: Mergimi
Sa e rende eshte jeta Ketu ne mergim Malli me djeg shpirtin Mu per vendin tim. Si femij ketu erdha Sa e sa vite qendrova Sa kohe e gjate kaloi E ende su mesova Me merr malli per token Natyren me gjelbrime Luleve me arome dhe Pragun e sht...
Autori: Dea Palloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera - stine e bukur
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. Ne pranvere cdo gje ndryshon, edhe njerezit jane me te lumtur, po edhe natyra eshte me e gjalle. Dita dites natyra gjelberon edhe me teper, dhe celin lule t...
Autori: Stikjano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Natyra
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite gjendemi prane saj cdo minute.'Natyra' ky term kaq i rendesishem per ne i cili mban brenda tij shume te mira per ne . Lind pyetja a dim ne ti vleresojme ke...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: Dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: Deshira personale
Me pelqen te behem flutur Mbi lule te qendroj Me pelqen te behem yll Udhen naten te ndricoj Me pelqen te jem poete Vargje njerezve tu kushtoj Me pelqen te jem shkrimtare Penen time mos ta ndaloj Me pelqen te jem shkencetare Gjera te reja te zb...
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: Natyra
Natyra na ka ofruar gjithcka ne,nga bimet,pemet e deri te ajri dhe oksigjeni.S`ka asgje ne natyre qe s`mund te preket.Ajo ka natyre lendore.Edhe teshat qe ne varim,njehere jane qull e me vone,kur fryn era,thahen paksa.Por,ne natyre,ka edhe lende qe s`mund...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: xheni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,r...
Autori: Paula · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot. Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise ...
Autori: ana atka · Lloji: Analize letrare · Tema: Natyra
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...




Komentet e fundit!

Emri: ssjsj
Email: bbyg@gmail.com
Komenti: bravo shume bukur!

Emri: skkskkk
Email: sjhdssdct@gmail.com
Komenti: si ne klas te pare akmmmm

Emri: Gisjana
Email: bashkimmargjoka@gmail.com
Komenti: ❤️❤️Bravo.bej dhe ni per pasioni im police

Emri: dejvi
Email: valbonadishi@gmail.com
Komenti: nuk kam ndonje koment

Emri: egla
Email: egla@yahoo.com
Komenti: je super

Emri:
Email: eglahazizaj@yahoo.com
Komenti: Je super

Emri: egla
Email: eglahazizaj@yahoo.com
Komenti: je super

Emri:
Email: eglahazizaj@yahoo.com
Komenti: Je super



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com