Data e postimit: 2019-12-26 21:16:48
Lexime: 3110
Gezimi i vitit te ri
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Viti i ri
Autori: Bulëzza
Shkolla: Xhemail Mustafa
Klasa: 6/3
Qyteti: Prishtine
E-mail: bulezza@gmail.com


Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare.
Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë botës te cilët presin se babagjyshi do t’iu sjelle dhurata.Familjet behen se bashku e festojne kete feste me gezim e lumturi. Deshira ime do te ishte qe familja dhe shoqeria ime te jene te limtur dhe do te deshiroja qe te jete nje vit i mbare per te gjithe ju.

Vepra te ngjashme
Autori: anejzzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: viti i ri
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe viti i ri te vije te ne qe te stolisim bredhin te fryejm tollumbace ta zbukurojme bredhin ti qesim dritat e vitit te ri por ehde ne femijet kemi deshire qe...
Autori: TENZI AHMETI · Lloji: Hartim · Tema: ATDHEU
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI. 28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes. Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Poezi dramatike · Tema: viti i ri
Viti Ri, O viti i ri, Plot gezim, E dashuri. Plot dhurata, Per vit te ri, Paske sjell, Per mua , Babagjysh i, vitit te ri, O sa shum te dua.
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: mesuesi
7 Marsi Festa e mesuesit eshte kjo dite e bukur Me fat e hare eshte kjo feste e lumtur Per mesuesin tone qe na do shume Urime urime 7 marsi mesues
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaqësive dhe lumturisë unë pata mjaftueshëm . Dhjetori është muaji më i mirë , më i mrekullueshëm i vitit , muaji ku fëmijët gëzohen , muaji i...
Autori: GeraldinaOsmanaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mbreteresha ime
Njemije probleme, dhe vetem nje zgjidhje, Per mua sa mundime ben ti o nena ime Do te dua sa vete jeta, se per mua ti je heroine e vertete, Te dua me fjale te sinqerta, ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe f...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nenes
8 marsi dita e nenes eshte kjo dite shume e gezuar dhe me kete feste te bukur 8 marsin ta uroj ta uroj me nje buqet lulesh per ty nena ime
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 8 marsi
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. je me e mira ne bote diell je ti per mua, nena ime e dashur oh sa fort te dua. edhe kur kam dhembje edhe kur kam gezim, gjej mbeshtetje tek ti ...
Autori: Ardiana Gashi · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
28 Nentori Shkoi nje Shekull Kaluan 1oo vite Erdhi ajo dite Qe me gezim e prite E pritem ate dite Me mall dhe dashuri U gezuam pleq Te rinje e femije 1oo vite te vogla Nuk jane Shume kujtime Me pas Lane Edhe Shqiperia Edhe Kosova U...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 1 qeshori
kur vjen 1 qeshori. zemra me gufon se eshte festa ime. se eshte festa jone. me shoket e shoqet, lozim e kendojme. prinder e mesues, bashke me ne festojne. dhe trumcaket ciu ciu, ne ajer lodrojne. gezuar o femije, me gjithe zemer na urojne. ...
Autori: Sh P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per femijet e braktisur
Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.Jane disa njerez te cilet mendojne se ata femije kane dashur te behen te tille dhe jo se rrethanat apo edhe vete jeta i ka detyruar te behen te pastrehe.Pa ...
Autori: berat shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nena
dita e nenes eshte kjo dit shum e gezuar dhe me ket feste te bukur 8 marsim ta uroj ta uroj me gjith deshire lule me te bukura ti dhuroj ty




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com