Data e postimit: 2014-11-15 15:23:06
Lexime: 6363
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nena
Autori: Arta Lleshi
Shkolla: "e Re"
Klasa: 9B
Qyteti: Durres
E-mail: lleshiarta@gmail.com


Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne. Nene,tani ti po flen e une po te shikoj , je nje engjell mamushe.Ti je qenia e vetme ne menyren tende. Une do doja te kisha marre nga ty vetem 1% te asaj ti je .Nene,un po shkruaj per ty.E di qe nuk jam ajo vajza qe ti do doje qe une te isha,por nene te premtoj se ti 1 dite do te jesh krenare per kete vajze qe ke.Nene,un te detyrohem ty per gjithcka.Me ke mbajtur ne bark per 9-te muaj me rradhe.Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mesin e nates dhe ke sakrifikuar oret e tua te gjumit per tu kujdesur per mua.Ti me ate dashurine tende te embel me ke ushqyer,me ke lare,me ke veshur e zhveshur dhe nuk je lodhur aspak. Ti me ke treguar sekretet e jetes:si te jesh e sjellshme, e dashur apo indiferente. Ti me ke mbeshtetur kaq e kaq here edhe kur te gjithe ishin kundra meje.Me ke falur çdo gabim sikur te mos kishin ndodhur.Ajo ndjesia e perkedheljes tende me mahnit tek pershkon floket e mi, shoqeruar me ate shikimin tend dhe duket sikur thote: "Ah vajza ime, je rritur tashme, rrugen e ben edhe vetem dhe une jam kaq krenare per ty”. Nene,nuk e di a do mund te ta shperblej ndonje dite per te gjitha gjerat qe ke bere per mua.Ahh moj nene,ti je ajo qe sa here vij nga shkolla dhe futem duke qare ne dhome,vjen me nje filxhan caji te nxehte dhe me thua:”Pije kete dhe mos u shqeteso, gjithcka do te kaloje.” Ti je ajo e cila me jep kurajo per gjithcka dhe per cdo gje.E di nene,une prej teje kam marre shum pak gjera,sepse ti je e paarritshme.Prej teje kam marre shume tipare fizike,por un prej teje gjithashtu kam trasheguar guximin,guximin per te arritur qellimet e mira ne kete jete.Per ty un do te shkulja edhe zemren nga vendi,per ty do ktheja permbys gjithe boten,por kjo nuk do mjaftonte per te gjitha gjerat qe ke bere per mua. Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote ,per ty nene,ti qe me dhe jete nga jeta jote,ti qe je si lule pranvere qe me aromen e tende te ben te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i joti me largon hidherimet ,zemerimet,inatet qe mund ti kem ne zemren time. Ja erdhi 8 Marsi nene! Te lutem festo! Festo per veten tende.Eshte 8 Marsi,dita e nenave.Nene,kjo eshte dita jote.Te uroj lumturi edhe pse ti gjen lumturi ne mesin e familjes sone.Nene,nje buzeqeshje e jotja mua me jep force,force per te vazhduar perpara.Ma,perveq dhurates qe te kam bere per 8 Mars,une po te shkruaj dhe kete leter dhe besoj se do te te pelqenin me shume fjalet e sinqerta qe jane shkruar ne ate leter sesa nje objekt kauquku qe nuk ka asnje vlere.Keto jane fjale qe po me burojne nga thellesia e shpirtit tim,jane ato fjalet qe deshiroja patjeter te ti thoja,te cilat vendosa te ti shkruaj ne kete leter te bardhe.Nene,kam shume per te te shkruar ,por un po e mbyll me kaq,po e mbyll me nje urim.
Gezuar 8 Marsin nena ime e dashur !

Vepra te ngjashme
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per nenen
Nene ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugetim te jetes time,ti je ajo e cila nuk me braktis kurre.E di nene,un prej tejekam marre shume pak gjera,sepse ti je e arritshme.Ti je ajo qe qdo dite me ben te qesh e qdo dite me jep kurajo pergjithqka...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 8 marsi
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. je me e mira ne bote diell je ti per mua, nena ime e dashur oh sa fort te dua. edhe kur kam dhembje edhe kur kam gezim, gjej mbeshtetje tek ti ...
Autori: Ana Ademaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
Autori: Brinilda Nilda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENA
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pra...
Autori: flori · Lloji: Tregime per femije · Tema: drame ;7-8 marsi
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke moj bije qe je zgjuar kaq heret lea;kam ekskursion moj nene dhe me duhe e shkoj me heret se diteve tjera (vajza mendoi se nena nuk do te besonte ,por papri...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
Autori: Eggy · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep buke ,e dituri Te jep kurajo ,,miresi Vetem ti te do vertete Pa ty nene skam ku shkoj Duaje nenen sa eshte gjalle Se vetem ajo ,te do me shpirt Se a...




Komentet e fundit!

Emri: Maria Prendi
Email: klarisaxhafa@ymail.com
Komenti: Pse nuk po shkrun noj cun me zor e gjeta ket shume/

Emri: Maria Prendi
Email: klarisaxhafa@ymail.com
Komenti: Pse nuk po shkrun noj cun me zor e gjeta ket shume/

Emri: kejsi
Email: kejsi@yahoo.com
Komenti: shm bkrrrrr

Emri: klarisa
Email: klarisaxhafa@ymail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com