Data e postimit: 2019-10-28 19:22:37
Lexime: 6606
Ndjenja e lirisë
Lloji: Ese pershkruese
Tema: 75 vjetori i çlirimit
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 11 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfidat që do të vijnë në të ardhmen.Megjithatë,rruga për ta arritur lirinë,asnjëherë nuk ka qenë e lehtë.Duhen hedhur hapa guximtarë.Që janë më të mëdhenj se vetja jonë.Duhet shumë forcë e trimëri.Për të shkulur zinxhirët e skllavërisë me të cilët jemi të lidhur.Liria e një populli arrihet me bashkim.Sepse bashkimi bën fuqinë.Liria fitohet me gjak,sakrifica dhe me dëshmorë.Dëshmorët ishin rilindas.Ishin heronj të përmasave prometeane.Që u vetëflijuan për lirinë e popullit tonë.Që ajo të valëvitet në të gjitha trojet shqiptare.Sot,në 75 vjetorin e çlirimit,ata mund të mos jenë fizikisht.Por veprat dhe virtyti i tyre,i bëjnë të jenë të pavdekshëm.Historia do i kujtojë dhe vlerësojë gjithmonë.Dëshmorët janë personifikimi i lirisë,atdhe-dashurisë,pavarësisë.Të cilat sot ne i gëzojmë.Ata ishin largpamës e vizionarë.Edhe pse shumë prej dëshmorëve ishin në lulen e rinisë,në kulmin e ëndrrave,ata nuk menduan për lirinë e jetën e tyre.Por vetëm për atë të kombit.Dhe të brezave të ardhshëm që do vijnë.Ata mbollën farën e lirisë.Sot,dëshmorët janë një burim frymëzimi.Që kurdoherë të vendosim atdheun mbi gjithçka.Vetëm kështu populli do arrijë lirinë e aq shumë dëshiruar.Dhe do arrijë të mbajë lart pishtarin e prosperitetit,dhe të paqes.

Vepra te ngjashme
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Te tjera · Tema: Liria dhe Deshmoret
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesh...
Autori: Dineta Demalija · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Atdheu
Pavarësia Erdhi dita e gëzimit Erdhi dita e çlirimit O sa shumë kemi prit’ Që të arrijë kjo ditë. Shumë nëna qajnë Shumë fëmijë kërkojnë babanë Gjaku i trimave s’derdhet kot Sollën lirinë që e kemi sot. 17 Shkurti= D...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Dëshmorët e Kombit Për ne luftuan Për ne u flijuan Kurrë s'u dorzuan Deri në liri I kujtojmë në cdo përvjetor Dhe krenohemi me ta Pa dëshmorët e kombit Nuk do të kishim lir...
Autori: Valton Islami · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28 nëntori
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën e pavarsisë së SHQIPËRISË.Pas shumë shekuj përpjekje e mundi ëndrra më e madhe e gjithë shqipëtarëve u bë realitet. Në karrocën e vjetër t...
Autori: Liridon Nusa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu im
Atdheu është gjëja më e rëndësishme në jetën e një personi.Atdheu ynë është Kosova vendi ku u rritëm,luajtëm,qeshëm,qajtëm po ashtu shpresojmë se edhe në te ardhmen do të bëhemi të sukseshëm dhe t'ia ndriçojmë të ardhmen jetës so...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Donika Beqiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Trimeria
Dëshmori Ali Ajeti Ali Ajeti trim kosovar, Luftoi me shokë për liri të saj, Luftoi pa frikë e me burrëri, Nuk duhet ta harrojmë trimërin e tij. Ne jemi të lumtur por duksh vajton, Nëna dëshmorin kurr nuk e harron, U...
Autori: nita nita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: rreth vetës time
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një familje të gjerë.Jam ne klasë të pestë por nuk e di se cka do të thotë të jesh e varfër dhe nuk do të doja të isha kurrë. unë vijoj m...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Mbrojtja e idealit ne histori dhe letërsi
Në bazë të formimit intelektual dhe shpirtëror dhe edukatës së marrë,njeriu krijon një sërë idealesh,me të cilat e konstrukton jetën.Ato janë gjëja më e vyer për të dhe drita që i ndriçon mendjen dhe shpirtin.Edhe pse koncepti i idealit...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...




Komentet e fundit!

Emri: ese
Email: ese.ese@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com