Data e postimit: 2018-01-26 20:03:20
Lexime: 11553
vetvetja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: vetvetja
Autori: Uinda Kapaj
Shkolla: Mustafa Qemal Ataturk
Klasa: 10a
Qyteti: vlore
E-mail: uindakapaj2002@gmail.com


Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart kjo dileme, pesha e nje jete te tere. Por, kush jam une ne te veretete? Cili eshte roli qe luaj ne kete bote te madhe? A do te arrij te le gjurmet e ekzistences time kur mbi mua te lulezojne brezat e rinj te se ardhmes??
Mbase nuk e di se kush jam. Ky mund te duket nje mendim apsurd, por mendoj se nuk kam arritur ta njoh veten plotesisht, edhe pse kam plot 16 vite qe jetoj, te njoh te gjitha anet e karakterit tim, edhe pse jam perballur me shume situata..Vete jeta te meson shume me shume se kaq. Cdo dite,cdo ore,cdo minute,cdo sekonde njeh nje ane te karakterit qe nuk e dije se ekzistonte ne ty. Prandaj mendoj se nuk jam ende gati per tju pergjigjur kesaj dileme.
Por,e vetmja gje qe mund te pershkruaj me siguri eshte ana e personalitetit qe kam arritur te njoh. Jeta, ashtu si cdo monedhe ka dy ane, por une mendoj se kam zgjedhur anen pozitive. Koha ka treguar se jam nje person me shpirt dhe mendime te lira. Ne zemer me eshte kultivuar ndjenja e dhembshurise dhe dashurise per te tjeret. Jam rritur duke lexuaar libre per njerezit hyjnor, per aata qe i kane dedikuar jeten personave ne nevoje. Kjo eshte edhe arsyeja pse dua te bej shume per te tjeret, edhe me shume se c'kam mundesi. Por kjo gje ka dhe anen e saj negative sepse shpesh heree harroj, madje e demtoj veten duke u perpjekur te bej mire. Perpos vlerave te cilat i konsideroj pozitive, nuk mund te le pa permendur ato negativet.Pavendosshmeria eshte pika ime me e dobet. Gjithashtu nuk mund te le pa permendur faktin se jam nje njeri naiv, i cili perpiqet te shohe anen e mire te gjithckaje. Perpiqem qe te gjej nje rreze dielli ehe kur qielli eshte i mbuluar nga rete, te gjeje nje pike uji edhe kur duket se shkretetira ka mbuluar gjithcka, te gjej nje fije shprese edhe ne momentet me te deshperuara. Mase kjo eshte edhe dobesia ime me e madhe, nuk i shoh gjerat ashtu si jane ne te vertete, por e verteta mbetet e tille, edhe pse te dhemb. Kjo behet shkak i zhgenjimeve nga personat qe dikur i kam konsideruar te afert.
Si perfundim mendoj se kam shume per te zbuluar dhe dhene ne kete bote misterioze. Se bashku me te panjohuren do te vazhdoj te caj perpara duke u perpjekur per te qene e lumtur ne vargjet e rimuara te jetes...

Vepra te ngjashme
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: fjori · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lu...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com