Data e postimit: 2014-08-27 16:18:57
Lexime: 3956
Rei
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Qeni im
Autori: Liljana gorani
Shkolla: 3 deshmoret
Klasa: 5b
Qyteti: Kavaje
E-mail: goranililjana@gmail.com


Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per tu pershtatur mjedisit ku jeton.eshte nje qen ne ngjyre te arte,trupmadh edhe pse eshte 6 muajsh.Ka nje bisht te madh dhe te trashe,pëlqen shume notin,lojrat etj.ka qerpike te arte dhe syte ngjyre kafe.une e dua shume qenin Tim sepse ai eshte i bukur dhe i dashur

Vepra te ngjashme
Autori: GISEL GORANI · Lloji: Analize letrare · Tema: REI
VELLAI IM QUHET REI.AI ESHTE 9 MUAJSH.KA TRUP TE MADH ME QINE TE BARDHE DHE KAFE.SYTE I KA NE NGJYRE KAFE.HUNDEN VESHET DHE SYTE I KA TE MEDHA.PUSHIN E VESHIT I KA ME RRICA.PUTRA E TIJ ESHTE SA DORA IME.REI ESHTE EMBELSIRA ME E EMBEL QE KAM PARE NDONJEHER...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
Autori: xhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e saj , fryen era , bien gjethet , bie shi ,korren fushat , bien temperaturat , mbushen hambaret me drithera ,por me e mira eshte qe ne shtator fillon viti i...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Stela · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Pershkrim i maces
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakonshme.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura. Ato jane shume lozonjare, te dashura por edhe tekanjose. Syte e maces jane si nje gure i cm...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja ime
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me ngjyre te bardhe si bora.
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Vjeshta e arte
Vjeshte e bukur melankolike. shpejt erdhe,sikur nuk ishe,ike. Token me vel e mbulove, po pyjet dhe lulet,perse I harrove? Si te mos e duash vjesht e n e arte, kur tryeza mbushet me rrush e me dardhe?
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...




Komentet e fundit!

Emri: sara
Email: sara@hotmail.com
Komenti: rei tdu shummmmmmmmmm tkm jettttt

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: mund te shtoje shume me shume, por gjithsesi 'good'

Emri: Liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: Waw nuk e dija,per inat eshte qeni im dhe i them titullin qeni im sa here te dem ok Monter e dashur

Emri: Liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: Fol per vete medina se qeni im ha vetem dy here ne dite ,ndersa Kur erdhem ne ke ju,ju vet i jepshit me henger ok?

Emri: Gisel gorani
Email: Goranigisela@gmile.com
Komenti: Sa per ta ditur eshte qeni im.

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti: Lili ke harruar dicka per rein tende qe eshte llupsi me i mire qe eksiston .Reeeeeeeeeeeeeeeeeeei te duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pa fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuund.

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Sh e bkr.......por rei eshte vertet interesant duhet te shkruash me shume..te kisss

Emri: Liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: Pres komente



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com