Data e postimit: 2014-01-30 14:16:36
Lexime: 85673
Kuazimodo dhe Esmeralda
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Kuazimodo dhe Esmeralda
Autori: Ina.Cr7
Shkolla: Ibrahim Muca
Klasa: 10
Qyteti: Librazhd
E-mail: Inva98@alblove.com


Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket bukurise,fisnikerise,se shpirtit te tyre.Ne kontras si nata e erret dhe dita ne prani te drites,bukuria e Esmeraldes dhe shemtia e Kuazimodos na paraqitet kaq bukur ne kete veper.Trupi i Esmeraldes i holle,i gjate,i mrekullueshem perballe nje trupi te shemtuar,gungac e te deformuar.Nje fytyre si ajo e Esmeraldes me tipare teper te bukura qe te kenaqin syte dhe nje fytyre e neveritshme qe ndjesia e pare qe te jep kur e shikon eshte frika.Por,perpos tipareve fizike qe jane ne kontras me njera-tjetren ekziston dicka qe i bashkon keta dy persona.Nje force teper e fuqishme sa kapercen cdo limit.Dhe ajo eshte shpirti i ketyre dy personazheve.Si dy drejteza keta dy personazhe takohen te bukuria,zemergjeresia dhe fisnikeria qe ka shpirti i tyre.Dhe pse ne pamje te pare Kuazimodos i mungojne shume gjera.ai ka fisnikerine e shpirtit dhe kjo mjafton per ta plotesuar ate si qenie njerezore.

Vepra te ngjashme
Autori: Melina Bushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasim Esmeralda dhe Kuazimodo
Ne kryevepren e Hygoit “Katedralja e Parisit” hasim dy personazhe sa te ndryshem aq edhe te njejte me njeri-tjetrin. Esmeralda, boshti i kesaj vepre, me bukurine saj ndricon edhe pikat me te errata ne bodrumet e katedrales. E ndersa Kuazomodo, ndermje...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: XHINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZI...
Autori: kasandra · Lloji: Pershkrim · Tema: Bukuria
Bukuria... Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ? C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një b...
Autori: Dorina, D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E Bukura dhe e Shemtuara
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve. Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukuria
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbiozave qe e shpie gjithe sistemin e karakterizimit te njeriut ne nje tekst te vetem ...E bukura... Bukuria eshte nje cilesi e gjerave qe te ngjall ndjesi te k...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: katedralja e parisit
Viktor Marie Hygo lindi më 26 Shkurt 1802 dhe vdiq më 22 Maj 1885. Ai ishte një poet, romancier dhe dramaturg francez dhe ishte pjesë e lëvizjes romantike. Është konsideruar si një nga shkrimtarët francezë më të mëdhenj e më të njohur. Në ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...




Komentet e fundit!

Emri: ghjklunytbgrvf
Email: m7u6ny@ghj.com
Komenti: m7uny:

Emri: hhjjomom
Email: mkijjmllk558@gmail.com
Komenti:

Emri: adela
Email: adelaela88@yahoo.com
Komenti:

Emri: leda
Email: ledaeda@gmail.com
Komenti: Po du me xshkrujt esmeralden dhe kuazimodon vecmas HELP ME PLEASE ! kji qe kishit shkrujt ishte shm e bkr

Emri: dudi
Email: dudialiaj@gmail.com
Komenti: Eshte nje veper e cila te ben te rengjethesh.

Emri: xheni
Email: xheni@yahoo.com
Komenti: Shum mr :-)

Emri: xheni
Email: xheni@yahoo.com
Komenti: Shum mr :-)

Emri: seda
Email: sedawalls@hotmail.com
Komenti: mirË

Emri: seda
Email: sedawalls@hotmail.com
Komenti: mirË

Emri: Geriljano comani
Email: Geriljano.comani@hotmail.com
Komenti: Komenti: Ju lutem me ndihmoni...kam nevoje te krahasoni esmeralden me kuazimodon...ju lutem shume... Lexo me shume: http://mobile.sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=2040#ixzz439YTvsDI YourLiterary.com - Veprat tuaja online... Follow us: YourLiterary on Facebook


Emri: joana
Email: juana@hotmail.com
Komenti: Ju lutem me ndihmoni...kam nevoje te krahasoni esmeralden me kuazimodon...ju lutem shume...

Emri: ok
Email: ok@ok.com
Komenti: ok

Emri: ina
Email: inasaliaj@gmail.com
Komenti: hi

Emri: stelina
Email: stelinademiraj@gmail.com
Komenti: hi

Emri: alexia
Email: aleksia.jb@outlook.com
Komenti: me duhet 1 ese historike



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com