Data e postimit: 2015-03-17 16:46:00
Lexime: 8777
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Adoleshenca
Autori: sara prendaj
Shkolla: 28 nentori
Klasa: 10a
Qyteti: Durres
E-mail: sara-pr@hotmail.com


Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqëror. Në këtë fazë ëndrrat marrin rrugë. Është moshë e dehjes pa pasur nevojë për pije, që e bën Platonin ta përcaktojë rininë si dehje shpirtërore. Është mosha që i beson më shumë fatit e horoskopit, e shumë më pak vetes së saj dhe vullnetit personal. Është moshë ankthi e paniku sesi do të vlerësohen nga të rriturit dhe çfarë niveli shoqëror do të arrijnë në jetën e tyre. Adoleshentët duhet të rriten shëndetshëm, për t’u bërë pastaj komplet, kur ta mbërrijnë pjekurinë.

Vepra te ngjashme
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak tÃ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, adoleshenca
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me mungesën e vet – njohjes, shkaktojnë kriza të indetitetit. Jo të sigurt në vetvete, adoleshentët marrin vendime në lidhje me mënyrën se si ata reagoj...
Autori: Klaudia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
Autori: L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse frikësohemi nga vetmia
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy. Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: xhulia akvo · Lloji: Hartim · Tema: cfare ju ofron adoleshenca?
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirÃ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Gjeegjeza · Tema: 8 gjeegjeza te veshtira
Po ti a mund t`i zgjidhesh pa i pare? 1. Tre mjeke thanë se Roberti ishte vëllai i tyre, mirëpo vetë Roberti tha se nuk kishte vëllezër. Kush po gënjen në këtë rast? 2. Në një akuarium të madh të mbyllur ishin 10 peshq. Pesë prej tyre...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ështÃ...




Komentet e fundit!

Emri: marko 232
Email: marko232@gmail.com
Komenti: Shume e bukur perzgjedhja e fjaleve,po ta kishe bere pak me te gjate s`do ishte keq...

Emri: Nensi
Email: nensiarizaj2@gmail.com
Komenti: ka akoma per te shtuar. pergjithsia mire.

Emri: Ester
Email: estercelepija@gmail.com
Komenti: mirrrrrrrrrrr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com