Data e postimit: 2017-04-01 13:12:06
Lexime: 72656
Shoqeria ,pjese e jetes sime
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Autori: Brikena
Shkolla: 7 Marsi
Klasa: 8 c
Qyteti: tirane
E-mail: brikena@hotmail.com


Shoqeria ,pjese e jetes sime

Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem une copetohem , nese ato qajne une qaj , por nese shikoj buzeqeshje ne fytyren e tyre atehere kjo eshte dita ime me e bukur per mua . Une kam nje shoqeri qe bisedoj qe bisedoj cdo gje me to , qe i kam afer ne cdo moment , e kam nje shoqeri qe nuk me le kurre ne balte . Kam nje shoqeri qe mund te them me gjithe gojen jane miqte me te mire ne bote . Pa e permendur shoqen e ngushte ,te cilen e ofendoj nese e quaj te tille sepse ajo eshte motra ime . Ajo eshte nje pjese e zemres sime . Nese nje dite nuk e shikoj , ajo dite nuk kalon e kur jemi bashke ajo dite eshte dita me e bukur per mua sepse kur jemi bashke ne vetem qeshim dhe jemi vetem te gezuara. Ajo me kupton ne cdo moment , nese te gjithe me kuptojne pasi jua shpjegoj situaten ajo me kupton thjesht me nje shikim . Ne nuk mendojme 2 here nese kemi nevoje per njera tjetren. Une e dua shume ate dhe ajo me do shume mua . Nuk di cfare te shkruaj per te sepse e kam moter e nuk besoj se ka gje me te shtrenjte se motra . Por nese filloj te shkruaj per te jovetem fletet dalin por edhe te gjitha mjetet e shkrimit nuk dalin . Une nuk e imagjinoj dot jeten time pa te e pa shoqerine time sepse ato jane pjesa me e rendesishme e jetes per mua ..

Vepra te ngjashme
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: Meliora Veliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me intereson nese je nje vend i vogel apo i varfer.Nuk merzitem nese nuk je Paris apo Nju Jork.Nuk merzitem nese nuk ke gradacela apo kulla gjigande.Une kreno...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Sejhan Shabani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: shoqeria
Shoqja Ime E Ngusht Kam nje shoqe shume te bukur dhe gjithmon qendron e lumtur, per te qeshur me ben gjithmon se keshtu eshte shoqeria jon. Pa DINEN nuk shtyhet dita pa njera-tjetren sna ecen rrita, ne shkoll nje dit kur ajo mungon rri ...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me tolerojne ne masa te caktuara, si dhe gjithmone me edukojne ne menyren me te sakte. Nuk besoj se ka prinder qe i duan te keqen femijes se tyre. Edhe prinder...
Autori: Edvin Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ♾
Nese pa ty Nese pa ty do me duhet te vuaj Atehere le te mbetem nje i huaj Nese pa ty te jetoj eshte e shkruar Atehere lerme te vdes duke u munduar E nese pa ty eshte e thene te vdes Do vdes zemra po shpirti do mbes E nese pa ty lulet smbaj...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MIQT E GABUAR
NE JEMI TE RRETHUAR NGA MIQ POR KE PERSONA QE TI SE PRET QE SHTIREN NE KETE TEKST TREGOHET SI TE KUPTOSH NESE MIQT JANE FALLSO 1 NESE ATA NUK TE TREGOJNE SEKRETE OSE I SHPIKIN ATO 2 NESE AI NUK PININE NE NJE SHISHE ME TY OSE KA SHTIRE 3 NESE AI PE...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...




Komentet e fundit!

Emri: qawersdtfgyuhij
Email: anonim@gmail.com
Komenti: ehhhh ,le te themi

Emri: dksdhjkf
Email: anonim@gmail.com
Komenti: bravissima jam italiana por kuptoi albanes e kjo me pelqeu shum

Emri: valentin
Email: valentinpepa@hotmil.com
Komenti: shum kot

Emri: valentin
Email: valentinpepa@hotmil.com
Komenti: shum kot

Emri: evisa
Email: evisacelami@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur! Mora A+ me ane te kesaj eseje

Emri: ilir
Email: ilirmehmeti@gmail.com
Komenti: SHumE BuKuR Mee NDihmOj ShuME Me iDe per EsSen Tiiime

Emri: $uicideboy$
Email: senad.zeneli@gmail.com
Komenti: te lumte kjo eshte shoqeria e vertete e jetes.Shoqet e tua duhet te jene te gezuara qe kane nje shoqe si ty

Emri: sin girl
Email: fmemlikaj@gmail.com
Komenti: kottt fare je thjesht nje hicccccccccc kshu qe ik pirdhu

Emri: sin girl
Email: fmemlikaj@gmail.com
Komenti: fuck offf

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: Te lumte. Bravo Brikena


Emri: Brikena
Email: brikena@hotmail.com
Komenti: edhe un keshtu mendoj ela dhe arblina gezohem qe ju njoh me ane te kesaj faqe

Emri: ela
Email: ela.gashi@hotmail.com
Komenti: lumturia eshte nje gje e rendesishme por ajo duhet te kujdeset mir. Pjese e lumturise eshte edhe shoqeria une kam shoqeri te madhe por edhe jam e shoqeruar me ta marim kritika gjithmon nga ars por perseri shoqeria nuk shitet asnjeher dhe as nuk harohet . Shoqeria eshte nje antar i jetes!!

Emri: Arblina Pacolli
Email: arblina_barbi@hotmail.com
Komenti: Kjo faqe eshte shume e mire.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com