Data e postimit: 2016-03-20 21:52:03
Lexime: 28826
ese
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shqiperia ne syrin tim
Autori: Mirgen Skordha
Shkolla: Tahir Hoxha
Klasa: 9A
Qyteti: Mat Klos
E-mail: mskordha@facebook.com


Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dhe prodhime artizanale.Shqiperia eshte nje nder vendet qe ka bukuri natyrore te rralla dhe teper te bukura ne Evrope.Alpet shqipetare ndodhen ne veri te Shqiperis.Ato kane reliev malor te copetuar qe nderthuren me lugina lumore dhe kurrize malore. Lugina e Valbones eshte teper e frekuentueshme nga turistet vendas dhe te huaj.Ato magjepsen nga bukurit e kesaj lugine,me ajerin e paster,me ujin e kristalt qe duket se ne perte lundrojne edhe diamante te shendritshme.Thethi eshte nje tjeter pasuri natyrore e alpeve shqipetare.Ai njihet nga turistet si vendi i ujvarave.Nje karakteristik e shtepive te banorve te Thetit eshte se ato ndertohen me cati te pjerrta qe debora te mos qendroj ne cati.Hidrografia shqipetare eshet teper e pasur me lumenj dhe liqene.Nder me te gjate jane :Drini,Drini i Zi,Shkumbini,Mati,Valbona etj.Lumi Drin eshte mi gjati ne Shqiperi dhe ne te jam ndertuar kater hidrocentrale qe jane: hidrocentrali i Ashtes,Vau i Dejse,Komanit dhe ai i Fierzes. Lumi Mat eshte nje nder me te medhenjet qe ne te jane ndertuar dy hidrocentrale ai i Shkopetit dhe ai i Ulzes.Shqiperia ka liqene natyrore dhe artificial .Liqenet natyrore jane: Liqeni i Shkodres me i madhi per nga siperfaqja ne Ballkan gjithashtu edhe Liqeni i Ohrit eshte me i thelli ,Liqeni i Prespes,Liqenet akullnajore te Lures.Liqeni me lule eshte nje nga shtat liqenet e Lures eshte i mbuluar me lule te shumllojshme te cilat ja shtojn me shume bukurine atij.Qyteti i Sarandes ndodhet ne jug te Shqiperis ne brigjet e Detit Jon . Ajo ka disa plazhe qe jane teper te frekuentueshme nga turistet.Shqipetaret kane ruajtur brez pas brezi kenget,valet,ninulla,fjale te urta ,legjenda etj.Keto tregojne qe Shqiperia ka vlera te medha kulturore nje nder me te famshme jane kenget dhe vallet e Labeve ato kane nje stil te vecante te kenduari dhe te kercyeri.Ky eshte nje element qe na ben krenar dhe qe na njohin kombesit e tjera neper bote.Amfiteatri i Butrintit eshte nje nder vendet historike te Shqiperis qe tregon lashtesin e trojeve tona te populluara shekuj me pare. Muret e kalave i kane mbrojtur shqipetaret nga sulmet e shpeshta te armiqve.Disa prej kalave qe gjenden ne territorin shqiptare jane:Kalaja e Shkoderes,Krujes, Elbasanit,Petreles etj.Te gjitha mbartin ne vete peshen e te gjithe atyre viteve.Ato qe shkrova pak me larte jane disa element te bukurise se Shqiperis. Ato qe kane vizituar dhe do e vizitojn e ate do te mahniten nga bukurit e rrallate saj.

Vepra te ngjashme
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 8 marsin dhe 7 marsin
8 marsi siq njihet dita nderkombetare e gruas,eshte nje nder ditets me te veqanta te nenave dhe gjitha grave qe ndodhen ne trojet shqipetare,kjo dit e shenon nje mesazh per te gjith nenat shqipetare ku do qe jane neper bote.kjo dit me patjeter duhet qe ...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: Ida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati Dardhe
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me ...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: Adela Cela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Valbona
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,t...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHQIPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i bekuar per shqipetaret kudo te jene Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen PER TE PARE ME...
Autori: Enejda Noj · Lloji: Analize letrare · Tema: ese Autostrada Durres-Kukes-Prishtine
Shqiperia,ky vend qe mbart emrin e shpendit gucimtar.E shtrire si tapet begatie ne Europen e kulturave.Qendron e shtrire ne pjesen perendimore dhe pjeserisht qendrore te Ballkanit.Me dalje te gjere ne detin ranor te Adriatikut e shkembor te Jonit.Ajri i ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken nga duart e dot nuk te ngop. Eshte si ajri, qe pa te dot nuk jeton, eshte i pavdekshem si loti , eshte i paktahasueshem si nena . Atdheu im , qe ndodhet ne...




Komentet e fundit!

Emri: bleona
Email: qatobleona@gmail.com
Komenti: super

Emri: arbri
Email: arbri15shkullaku@gmail.com
Komenti: ka shume gabime drejtshkrimore dhe duhet te shkruash ne gjuhen standarte jo me dialekt

Emri: arbri
Email: arbri15shkullaku@gmail.com
Komenti: ka shume gabime drejtshkrimore dhe duhet te shkruash ne gjuhen standarte jo me dialekt

Emri: popi
Email: popi@gmai.com
Komenti:

Emri: qewe
Email: qeqeq@gmail.com
Komenti: shm bukur

Emri: ahaha
Email: hahah@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: Bukuri
Email: bukuri123@gmail.com
Komenti: Bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com