Data e postimit: 2014-02-02 23:12:59
Lexime: 43651
Kalaja e Krujes
Lloji: Ese informuese
Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Autori: Ledia Fili
Shkolla: "koto hoxhi"
Klasa: 9A
Qyteti: Gjirokaster
E-mail: ledia.ledi@live.com


Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brenda mureve te kalase gjenden ende disa shtepi te banuara,te cilat tregojne traditen e jeteses se ketij qyteti. Kalaja e Krujes gjate periudhes se Skenderbeut u be kryefortesa e qendreses se Shqiptareve kunder pushtimit osman. Edhe ne ditet e sotme njihet si nje nder vendet me te njohura dhe me te vizituara nga turistet. Ne kalane e Krujes gjendet edhe Muzeu I Gj.Kastriot Skenderbeut,i cili ne qender te vemendjes ka heroin tone kombetare.Kjo ndertese ka karakterin e nje memoriali.Po te shkosh ne qytetin e Krujes nuk duhet te lesh pa vizituar edhe kalane e saj qe eshte nje vend magjepses dhe i mrekullueshem ku ka luftuar edhe heroin tone Skenderbeu.

Vepra te ngjashme
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ne brendesi te kalase se krujes
kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja e krujes ka kaluar shume veshtiresi ne te kaluaren dhe kur e shikon ,te ngrihe ne mendje nje pyetje si ka mundesi qe pas kaq e kaq shume vitesh kjo kala e ...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Historianet
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora me 1912 valviti flamurin tone kombetare ne Vlore. fUND.Kaq shkruajne librat. Por jo. Historia vazhdon... sepse po mos te ishin shume patriote qe luftuan me ...
Autori: Tris · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti une rrethohet nga disa fusha d...
Autori: Chantal · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra e Durresit
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti yne rrethohet nga disa fusha d...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: Anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrimi i Beratit
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase. Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vuajtja e Rozafes
Se ju me zgjodhet mua e jo nuset e tuja, une ketu jam e gezuar edhe pse jam gjysme e mbuluar. Djali per mua eshte drite, e mbrofshin perendite ju ma ruani djalin e ma rritni sa malin. Se une medet veten do te tret lotet e mia do te behen ve...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: ergita shkoza · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
PETRELA… Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe...
Autori: Ana · Lloji: Pershkrim · Tema: Qyteti i lindjes
Saranda eshte perla e Shqiperise.Ajo eshte qyteti im i lindjes dhe qyteti ku une banoj.Saranda eshte nje vend shume i bukur turistik.Pikat me te bukura qe mund te vizitosh ne Sarande jane Qyteti Antik i Butrintit,Kalaja e Lekursit,Syri i Kalter etj.Qyteti...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fushe Studen
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emde disa nga bukurite e tij. Po te shkosh ne Fushe Studen do te mahnitesh nga bukuria e atij vendi.Atje ka disa hotele te medhe me restorante luksoze brenda...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Saranda
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar rruga fillon e ndushtohet nga malet e luginat e thella dhe befas si nje perle shfaqet Saranda e cial ne te majte ka detin e paane dhe djathtas malin e lart...




Komentet e fundit!

Emri: 16
Email: 12345678910@gmail.com
Komenti: kkot

Emri: pami
Email: pami@gmail.com
Komenti: aaaa roptttttt ku ti kesh, tha presorja shum keq mua kurve, ytttttttt mute trape femer pronostare mutit, o byth mute edhe motra ime me mir e ben ik moj fshatare mutiiiiiiiiiiiiiiii,

Emri: 10
Email: 12345678910@gmail.com
Komenti:

Emri: 10
Email: 12345678910@gmail.com
Komenti: kiss my ass

Emri: Elvisa
Email: Elvisa@yahoo. com
Komenti: Shm mir :) je perpjekur ...Nuk e ke ber as mir por as edhe keq ... TE LUMTE :D :D

Emri: bardhi
Email: bardhi.rrahmani@hotmail.com
Komenti: e bukur po akoma me e bkr do te dilte po te kishe marre dhe elemente te tjera te krujes siazari vjeter,sallsatiku etj.

Emri: Karolina
Email: karolina124@yahoo.com
Komenti: ese e bukur , nice ,por mund te kishe bere edhe me mire

Emri: nia
Email: nia.taci@yahoo.com
Komenti: e bkr

Emri: elsa
Email: ajogoca@gmail.com
Komenti: hhahhaha ta pyes nje femije ne kopesht ''ma be nje ese''ma bukur ma kish ba .pa kuptim /

Emri: elsa
Email: ajogoca@gmail.com
Komenti: hhahhaha ta pyes nje femije ne kopesht ''ma be nje ese''ma bukur ma kish ba .pa kuptim /


Emri: loka loka
Email: lalala_huuhu@hotmail.com
Komenti: SHUME KOTTTT ESE E VARFER POR GJITHSESI TE LUMTE PE TEMEN QE KE ZGJEDHUR

Emri: igli
Email: olti.sufa@hotmail.com
Komenti: sh. bukur

Emri: isuf
Email: bitreb@yahoo.com
Komenti: nje ese kot fare s'me pelqen aspak.

Emri: un
Email: un.un@yahoo.com
Komenti: Pff koot

Emri: alesia
Email: alesia-ali@yahoo.com
Komenti: edhe per mua nuk eshte aspak nje ese e bukur ta shpif kete e lexova ne wikipedia je lodhur kot perpiqu me shume heres tjeter mos harro gjerat ne jete nuk jane te gatshme ne duhet te perpiqemi te ecim vete pa mbeshtetje

Emri: kot
Email: kotkot@gmail.com
Komenti: kooooooooooooooooooooot

Emri: ghtfhy
Email: rtgryrt@te6yrt.com
Komenti: nice

Emri: ghtfhy
Email: rtgryrt@te6yrt.com
Komenti: nice

Emri: kejsi
Email: kesjikesji@yahoo.com
Komenti: Kjo s quhet fare ese qenka vetem histori. Kshu ka ne wikipedia plot.

Emri: tila
Email: sentiljanogjoka@yahoo.com
Komenti: i like it


Emri: sentiljano
Email: sentiljano_gjoka@yahoo.com
Komenti: jepni nje pershkrim me objektiv

Emri: ELININA
Email: estercelepija@gmail.com
Komenti: shum e shpifur

Emri: sedsw
Email: sedsw@hotmail.com
Komenti: Kot fare

Emri: jona
Email: dagawww@live.com
Komenti: shume e bukur.Bravo/

Emri: ela
Email: elisamiraka@yahoo.com
Komenti: shum esse e mire por mungojne detaje te tjera pr eseja eshte short ....

Emri: auroa
Email: aurorabyl@yahoo.com
Komenti: ej sh e bukur po a mund te me thoni se ku ka nje pershkrim tjeter?

Emri: oni
Email: oni.oni@hotmail.com
Komenti: mire po ja ke fut kot

Emri: trimiimiremeshokeshume
Email: trimiimiremeshokeshume@live.com
Komenti: Shum shum shum shum shum shum po shum VK

Emri: aasdf
Email: asfaf@yahoo.com
Komenti:

Emri: jm,m
Email: ana.0@outlook.com
Komenti: /


Emri: manuela rati
Email: MANUELARATI@HOTIMAIL.COM
Komenti: shume shume bukur

Emri: shkelzeni
Email: shkelzentarja@yahoo.com
Komenti: :

Emri: rildi
Email: rildi12@hotmail.com
Komenti:

Emri: gjergji
Email: gjergjillaci@yahoo.com
Komenti: ckthat

Emri: Devi
Email: h.dejvis@yahoo.com
Komenti: Vk

Emri: arbenita
Email: nita-thaqi@zbavitu.net
Komenti: 7



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com