Data e postimit: 2021-01-26 18:09:48
Lexime: 8519
Jam krenar per ty Shqiperia ime
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Vlerat e Shqiperise
Autori: Une
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: 8a
Qyteti: Tirane
E-mail: hiiiiiiiiiiii@gmail.com


Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i bukur ne bote. Gjithashtu gjuha shqipe eshte nje nder gjuhet me te veshtira per t’u mesuar . Jo vetem ne Shqiperi ka te famshem shqipetare por ne mbare boten ka shume te famshem shqipetare te cilet e nderojne dhe e perfaqesojne Shqiperine ne menyren me te mire . Edhe pse vend i vogel Shqiperia ka shume njohje ne bote .
Shqiperia ne bote njihet dhe per historine e saj . Nje nder trimat e shqiperise ishte dhe Gjergj Kastrioti . Ai ka qene nje nder luftetaret me te mire ne Shqiperi . Ai jo vetem Shqiperine por edhe vende te tjera te Europes i ka shpetuar nga Perandoria Osmane.Ka shume shkrimtare te njohur shqipetare . disa prej tyre jane : Gjergj Fishta,Naim Frashëri,Fan Noli,Sami Frashëri,Migjeni,Ismail Kadare. Ai qe me ben me shume krenare per Shqiperine eshte Ismail Kadare veprat e se cilit jane perkthyer ne 45 gjuhe te ndryshme. Jo vetem ky i fundit por te gjithe skrimtaret e tjere me bejne te ndihem krenare per Shqiperine .
Siq e permenda dhe lart flamuri shqipetar eshte konsideruar si flamuri me i bukur ne bote. Si ka mundesi qe ne mbare boten, ne gjithe ato shtete te medha ,Shqiperia u konsiderua qe ka flamurin me te bukur ne bote ? Epo kete e kupton vetem nese je Shqipetar sepse shume shtete te tjera e mendojne se Shqiperia ai shtet i vogel nuk mund te jete e para ,por jo . Nuk ka te beje me shtetin por me njerezit . Shqipetaret kane qene dhe jane shume artiste te mire . Per kete ndihem shume krenare qe jam Shqipetare .
Vendi yne,Shqiperia njihet si raca me e bukur ne Europe . Grate shqipetare jane njohur si grate me te bukura ne Europe . Ne bote ka edhe te famshem shqipetare si Dua Lipa , Rita Ora , Bebe Rexha ,Ava Max ,Inva Mula , Era Istrefi , Nik Xhelilaj ,Eliza Dushku ,Blerim Destani,Lia Stublla e shume te famshem te tjere. Keto njerez e kane perfaqesuar Shqiperine ne menyren me te mire te mundshme . ndihem shume krenare per Shqiperine dhe shpresoj shume qe kur te rritem eshe une ta perfaqesoj Shqiperine si keta te famshem shqipetare .
Nuk ka te mbaruar kjo ese . Nuk mund te mbaroj dot sepse sapo shkruaj nje fjali me vjen ne mendje nje tjeter . E shikon Shqiperi se sa shume vlera ke . Nuk ta tregoj dot sa krenare ndihem . Nese do te kisha nje jete te dyte dhe mundesi zgjedhje per vendin qe do te doja te jetoja do te ishte prape Shqiperia. JAM SHUME KRENARE QE JAM SHQIPETARE!

Vepra te ngjashme
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shqiperia
kuq e zi jane ngjyrat tona,ne famur jeton shqiponja,koken lart e shume krenare,i themi botes jemi shqipetar!!!(shqiperine e dua**se jam shqipetaree).
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Adela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: krenaria
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku ...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: SIBORA AGOLLI · Lloji: Poezi lirike · Tema: SHQIPERIA
shqiperi o nena ime ty do te kem gjithmone ne zemren time. TE jemi perhere krenare qe jemi shqipetare. Shqiperi o vend i bukur te ti do jem gjithmone e lumtur e kudo qe un'te shkoj me asnje vend tjeter s'te krahasoj Se bukuria jote s'njeh kufi ...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...




Komentet e fundit!

Emri: mee
Email: meeeeeeeeee@gmail.com
Komenti: shume faleminderit , me ndihmove shume



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com