Data e postimit: 2013-11-06 10:48:42
Lexime: 11400
SHQPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
Lloji: Ese argumentuese
Tema: SHQIPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
Autori: SARA TAHIRAJ
Shkolla: GJIMNAZI:"QEMAL STAFA"
Klasa: XI-13
Qyteti: TIRANE
E-mail: saimir.tahiraj@yahoo.com


"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet"

Shqiperi vend i bekuar
per shqipetaret kudo te jene
Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen
PER TE PARE MEMEDHENE

Se si vendi yt nuk ka
ku je lind' e shtat hodhe
Vendi huaj vec pasuri te dha
Por dashuri nene per ty nuk ka

"Shqiperia c'ka qene":Shqiperia ka qene nje vend pa shtet,pa kufinj dhe pa te derjta kombetare.Ishte nje vend lufte ku shqipetaret derdhnin gjak per te mbrojtur atdheun e tyre,ndersa ushtrite luftonin per nje "teke" te udheheqesve te tyre
"Shqiperia c'eshte":Shqiperia tani eshte nje vand krejt ndryshe nga shiperia e asj kohe.Tani shqiperia eshte nje shtet me kufinj dhe me te drejta kombetare.Shqipetaret tani jene pa viza dhe jemi anetare e NATO-s.
"Shqiperia c'do behet":Shqiperia do te jete anetare ne BE(Bashkimin Europian),me qeveri te organizuar mire,me shkolla sipas standartit Europian,me njerez te kulturuar,me ambjente me te pastra dhe me gjelberim per te pasur nje shendet sa me te mire,parqe dhe kende lojrash per feminet,pallate te rikonstrukturuara dhe infrastrukture te mire.
Kjo do te jete Shqiperia ne te ardhmen nje vend i qete,i pster dhe i bukur.

Vepra te ngjashme
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Gabriela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 70 vjet clirim
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Poezi personale · Tema: SHQIPERIA
SHQIPERIA SHENOI francen e lendoi 1 me 0 jane tani franca e ka shume zili franca shume po renkon se SHQIPERIA fitoren po kerkon valviten flamujt SHQIPTAR se per te te gjithe jemi krenar franca do te mundet kete e besoj se une vendin tim nuk do ...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Adela · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Mos mendoni se humbi shqiperia edhe pse u mbyt nga varferia Mos thoni se vdiq trimeria se dikur luftonin si burri si fmia Mos mendoni se s'ka bashkim kombetar edhe pse s'ka me luftetare Mos duro , mos u bej qyq se shqiptari s'rrin durkryq Sh...
Autori: egi brame · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi per shqiperine
28 Nentori erdhi kur Ismail Qemali me shoke Ngriti Shqiponjen ne Vlore. Erdhi dhe do mbahet mend sa te jetoje ky vend. Se Shqiperia eshte e jona ,ne i mbrojme trojet tona Le te flasin njerezia por i zoti e di ku i pikon catia, Shqiperi moj zonje e bu...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje flamur,nje himn,nje gjuhe,nje komb,nje atdhe,ato trima qe na dhane nje jete te sigurt.Edhe pse historia jo shume shpesh ka qene bujare me ne,ne serish kem...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: eni · Lloji: Poezi lirike · Tema: shqiperia
shqiperi shqiperi e madhe shqiperi bujare bere shume luftera po su lodhe fare luftuan shqipetaret luftuan me drejtesi nuk u dorezuan gjersa shpallen pavaresine tani jemi te qete e po shijojme lirine por si harrojme vuajtjet dhe padr...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...




Komentet e fundit!

Emri: Ortaj
Email: ortajgeci27@gmail.com
Komenti: Po ca esht kjo, vetem ese argumentuese qe nuk esht,ska pik ngjyrimi emocional, le nam , po kush te shtyn ty moj t hedhesh kto gjera pa pike lidhje

Emri: luli vlore
Email: luli vlore @yahoo.com
Komenti: Shume I bukur

Emri: luli
Email: luli vlore @yahoo.com
Komenti: Bravo I bukur

Emri: luli vlore
Email: luli vlore @yahoo.com
Komenti: Shume I bukur

Emri: kurt seyt
Email: shura_seyt@yahoo.com
Komenti: Bravo e ke bere shume bukur :-)

Emri: jona
Email: jona_shkoza@gemail.com
Komenti: Iiii sa kot pz

Emri: medat
Email: tresi7@yahoo.co.uk
Komenti: kufyldkty

Emri: medat
Email: tresi7@yahoo.co.uk
Komenti: kufyldkty

Emri: eje
Email: ejer@yahoo.com
Komenti: sh.bkr

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: jam ana bukuroshe



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com