Data e postimit: 2017-04-01 13:13:00
Lexime: 4570
Atdheu
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Atdheu
Autori: Brikena
Shkolla: 7 Marsi
Klasa: 8 c
Qyteti: tirane
E-mail: brikena@hotmail.com


Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken nga duart e dot nuk te ngop. Eshte si ajri, qe pa te dot nuk jeton, eshte i pavdekshem si loti , eshte i paktahasueshem si nena . Atdheu im , qe ndodhet nen nje qiell te kalter te kulluar, me male e bjeshke te bleruara , me kodra e fusha te çarta , e me lumenj , liqene e lugina qe duken si te shtruara me vaj , qe duken si copeza perlash ne mes te pasurise se pakrahasueshme natyrore .Shqiperia ,me male e bjeshke kreshnike ,te cilat ia ngrejne ballin Shqiperise si te ishte ajo mbretereshe . Me Gege e Toske si dy rreze te nje dielli , qe pa menduar 2 here japin jeten per te .

Vepra te ngjashme
Autori: Lion Braka · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu im.
ATDHEU IM Atdheu im i dashur, Me male e fusha plot, Për ty i tërë kombi, Me nder krenohet sot. Ti neve na transon, Rrugën e ardhmërisë, Rrita jonë me ty është, Fole e lumturisë. Jam shumë i lumtur, O të dashir miq, Që atdheu yn...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu eshte gjitcka per mua
atdheun tim shume e dua shume i embel je per mua atdheu im eshte per bukuri fusha e mal...
Autori: anisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: atdheu
atdheu im je ti jeta ime je ti nena ime je vetem ti pa ty nuk ka dashuri ne ty gjithmone do te te mbrojme o atdhe ti je nena jone sa ketu atje pa ty jeta ska kuptim se ti je thesari im atdheu im i vyer kto pika loti jan per ty atdheu im i rremb...
Autori: Buhar Azizi · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ. Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
Autori: Kristela Shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: Atdheu
Atdheu im O atdhe , je gjithcka per mua , ti ndoshta nuk e di se sa te dua . Bijte e tu jane te beses , porsi bukuria e veses . Te magjeps kjo natyra jote , dete te thella , male te larta, miniera te arta ! Pasurite e tua do te mbeten te papreku...
Autori: Fabiana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e nate." "Shqiperi, moj nena ime, ndonese jam i merguar, dashurine per ty, zemra kurre s'e ka harruar." Shqiperi, atdheu im i dashur, ti je si nje lule ...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: fatjon rama · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuhe shqipe
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
Autori: Erlona Nrecaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Oj Kosova ime e dashur, Sa mall kam për ty, Ti je atdheu im, Me plot gjelbërim. Gjithë ato male , Ty Kosovë të bëjnë krenar, Me mijëra njerëz, Të duan e të lavdërojnë, Ti je atdheu im i dashur, Më i bukuri që kam parë,...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: vjersha per atdheun
Atdheu Dëgjoj tek flitet për atdheun, këtë copë imagjinare buke, kafshuar nga gjuha shumëgojëshe e më vjen të puth... Ç`fjalë është kjo? Tingull i mbytur i buzëve, apo krismë e pushkës a kollës? Atdheu është kudo, Kudo mb...
Autori: Livia Sadikaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dashuria per atdheun
Atdheu Vendi ku kam lindur, Vendi ku jam rritur, Vendi qe do vdes, E do vdes me shpres Aty ku te gjithe me duan e i dua. Aty ku pa e vrare mendjen gaboj, dhe gjithe endrrat i realizoj. Shtepia ime eshte aty. Te gjithe e shohin me sy. Me vone...
Autori: nita lajqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu,liria,kosova etj
Atdheu eshte gjeja me e shtrenjt ne jete ai eshte vendi ku linda dhe ku u rrita.
Autori: someone · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Ku duket balta me e embel se mjalta?! Ne Shqiperi ne vend te tij. Keto vargje te Cajupit i kujtoj sa here jam larg.I kujtoj me mall hapat e pare sa here jam ngritur dhe rrezuar ne dheun e tokes sime.Atdheun nuk e duam se eshte i vogel apo i madh e duam ...




Komentet e fundit!

Emri: nora
Email: stelianasaka@gmail.com
Komenti: Wow

Emri: tringa
Email: tringa_@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com