Data e postimit: 2012-12-19 04:28:32
Lexime: 7038
jam krenar qe jam shqipetar!
Lloji: Pershkrim
Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
Autori: anisa alla
Shkolla: "14 nentori"
Klasa: 4A
Qyteti: durres
E-mail: anisa-alla@hotmail.com


shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim.
vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail Qemali ngriti flamurin ne vlore ne vitin 1912.sot erdha per te te uruar.sot shqiperia eshte veshur kuq e zi.te gjithe kendojne "Himnin e Flamurit".ne shqiperi jane ndertuar lokale,rruge te drejta,porte te medha etj.edhe ne femijeve na jane ndertuar parqe plot gjelberim.prndaj jam krenare qe jam shqipetare, qe jetoj ne shqiperi ku paraardhesit tane e kane mbrojtur me gjak.
edhe ne do te perpiqemi ta bejme kete vend te bukur.

Vepra te ngjashme
Autori: egi brame · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi per shqiperine
28 Nentori erdhi kur Ismail Qemali me shoke Ngriti Shqiponjen ne Vlore. Erdhi dhe do mbahet mend sa te jetoje ky vend. Se Shqiperia eshte e jona ,ne i mbrojme trojet tona Le te flasin njerezia por i zoti e di ku i pikon catia, Shqiperi moj zonje e bu...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi per Shqiperine
SHQIPERI E IMJA SHQIPERI, TE ti kam lind e te ti do rri Do te jetoj sa te kem jete Do vdes si Shqiptar i vertet, Te paret tane kane luftuar, lirine ty ta kane dhuruar Gjak e shpirt kane dhene, Qe te jemi te beshkuar te gjithe tok Me e pare Shqipe...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: SIBORA AGOLLI · Lloji: Poezi lirike · Tema: SHQIPERIA
shqiperi o nena ime ty do te kem gjithmone ne zemren time. TE jemi perhere krenare qe jemi shqipetare. Shqiperi o vend i bukur te ti do jem gjithmone e lumtur e kudo qe un'te shkoj me asnje vend tjeter s'te krahasoj Se bukuria jote s'njeh kufi ...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHQIPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i bekuar per shqipetaret kudo te jene Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen PER TE PARE ME...
Autori: ela · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
28 nentori Ne 28 Nentoru u ngrit flamuri ne Vlore moter Marigoja beri qendisjen me dore Ismail Qemali flamurin e ngriti ne 28Nentor Isa boledinin priti festojme ane e kend pleq e te rinj 1 flamur valon kosov e Shqiperi prandaj dhe ne shkolla fes...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlora qyteti i pavaresise
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi pritur vite e vite me radhe ,dhe dita e shumepritur erdhi por jo sicdo dite tjeter.Kur u zgjova ne mengjes me dukej sikur edhe dielli po bente drite me te...
Autori: Aksa Bardhi. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Atdheu
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre...




Komentet e fundit!

Emri: Emanuela hima
Email: Emanuelahima123@hotmail .com
Komenti:

Emri: Emanuela hima
Email: Emanuelahima123@hotmail .com
Komenti:

Emri: genta
Email: genta_11@live.com
Komenti: pldh oj qik

Emri: erisa
Email: erisakoka@gmail.com
Komenti: duke pare qe ky pershkrim eshte shkruar nga nje 10 vjecare me pelqeu bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com