Data e postimit: 2019-11-16 13:56:28
Lexime: 6130
Jam i vecante,jam shqipetar
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Autori: Marjela N
Shkolla: Koli Allkanjari
Klasa: 8a
Qyteti: Lushnje
E-mail: marjela.07@gmail.com


Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund te jete vertet nje vend shume i vogel ama ne zemrat e shqipetareve ajo ia kalon te gjithave.
Historite e saj magjepsese nuk kane te sosur dhe traditat e saj jane nga me te vecantat.Kur themi qe jemi te vecante qe jemi shqipetare ndjejme trimeri dhe kujtojme gjakun qe eshte derdhur per popullin tone.Edhe ne si ata duhet ta nderojme Shqiperine dhe te luftojme per te sepse ne jemi e ardhmja e Shqiperise dhe krenaria e saj.
Nuk e them me ndroje,por e them me gjithe zemer qe"Jam e vecante,jam Shqipetare".

Vepra te ngjashme
Autori: Ilidona bisha · Lloji: Analize letrare · Tema: shqiperia
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria shume e madhe sepse shqiperia eshte nje nga vendet me te vogla por shqiperia ka vlera shume te medha . Ne jemi e ardhmja e shqiperise dhe per kete duhet te ...
Autori: Sarina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperia ime
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te vecant qe jemi shqipetar e ta themi me plot gojen jam i vecant jam shqipetar.per shqiperine sdo mjaftonte koha te shkruajm per te ndaj me pak fjale te pun...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: Ana Gjelaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shqiperi o nena jone
Jam krenare qe jam shqiptare Dhe do te jem gjithmone Shqiperine do ta mbaj ne zemer Pergjithmone! Ne dore armet do ti mbajme Qe te mbrojm atdheun tone Sdo ta leshojme kurr Dhe Shqiperia do te rroje A ka mbet dicka pa thane Jemi popull shum ...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje familje e madhe
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese e nje kombi ku paraardhesit tane derdhen gjak,ku nenat derdhen lotin, e ku femijet u bene burra per te mbijetuar.Jam I vecante sepse vendin tim e karakte...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Eqrem Cabej nje nga gjuhetaret me te medhenj shqiptare dhe nje nga njerezit me te rendesishem te kultures shqipetare
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e tij mbreslenese percjell mesazhe, domethenie, kulture , letersi etj. Disa nga keto vepra jane:"Diana dhe Zana" "Elemente te literatures dhe gjuhes shqipe"...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...




Komentet e fundit!

Emri: karrderr
Email: krrderr123@gmail.com
Komenti:

Emri: JU TA SHPIFNIIIIIIIIIIIII TE GJITHEEEEEEEEEEE HAHAHAHA .l.
Email: JU.TA.SHPIFNI@TA.SHPIFNI.TA.SHPIFNI
Komenti: JU TA SHPIFNIIIIIIIIIIIIIIII

Emri: elvi
Email: elvindrecka@gmail.com
Komenti: Ke te drejte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com