Data e postimit: 2016-03-10 22:53:25
Lexime: 39760
Shqiperia Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Shqiperia Ime
Autori: Brisel Ndreu
Shkolla: "Vajdin Lamaj"
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: subindreu@hotmail.com


Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqiperia ka qindra milje bregdet te paprekur dhe nje oferte te pasur me rere dhe guralece qe mund te bejne shume turiste te dashurohen me bregdetin Sqipetar.Te apasionuarit pas vendeve malore kane gjetur ate qe kerkojne ne alpet Shqipetare pasi ato kane nje bukuri te larmishme dhe te rralle.Gatimi Shqipetar eshte nje tjeter arsye qe njerezit e huaj duhet te vizitojne Shqiperine,gatimet detare Shqipetare jane te pergatitura ne menyra shume te ndryshme nga gatimet ne shtetet me te medha bregdetare.

Vepra te ngjashme
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: Xhemis Cekani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh! Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: Eda · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Fshati i gjyshit tim
FSHATI I GJYSHIT TIM Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me se miri do te ishte pershkrimi I fshatit te Gjyshit tim dhe kjo ndodh pasi emocioni,dashuria dhe kenaqesia qe gjyshi trasmentonte ne momentet kur fliste per...
Autori: Ilidona bisha · Lloji: Analize letrare · Tema: shqiperia
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria shume e madhe sepse shqiperia eshte nje nga vendet me te vogla por shqiperia ka vlera shume te medha . Ne jemi e ardhmja e shqiperise dhe per kete duhet te ...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Alesjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...




Komentet e fundit!

Emri: koti
Email: koti@yahoo.com
Komenti: shume shpifur , shqiperia do akoma me shum ceshte ky me 4-5 rreshta pa lidhje e pa kuptim fare

Emri: brunilda
Email: bruni@gmail.com
Komenti: kot

Emri: kot fare
Email: kotfare@yahoo.com
Komenti: edhe po edhe jo

Emri: kot fare
Email: kotfare@yahoo.com
Komenti: edhe po edhe jo

Emri: Sedi
Email: sedidibra66@gmail.com
Komenti: Bravo

Emri: g
Email: gena@gmail.com
Komenti: kjo nuk eshte fare ese argumentuese bindese, eshte pershkrim. shume kot eshte e paperfunduar si ese duhet te shtjellohet me shume

Emri: anjeza
Email: anjezaprendaj@gmail.com
Komenti: me pak fjal jam krenare qe jam shqiptare

Emri: melek
Email: melekblackqueen@gmail.com
Komenti: Pshum bkr por me shum te kishte shprehje te figurshme qe ta cilesojne shqiperine

Emri: Kida
Email: KidaLove1@outlook.com
Komenti: Shum keqqq Qjan keto per shqiperine tone ne duhet te bejme me shum per te

Emri: Fwfw7edt
Email: fwfw7edt@gmail.com
Komenti:


Emri: cifti simpatik
Email: soni*semi@gmail.com
Komenti:

Emri: 10101010
Email: agjenti007@gmail.com
Komenti:

Emri: uujgbvx
Email: elieliii@yahoo.com
Komenti: kot fareeeeeeeeeeeee

Emri: ani
Email: zabitzabit01@gmail.com
Komenti: dua nje poezi te bukur dhe te mire per 28 nentorin

Emri: barbielo
Email: barbielo@yahoo.com
Komenti: Ca esht kjo re

Emri: sitydon
Email: sitydonfkuturon@hotmail.com
Komenti: Ik e pederast 😐 u bane ti të flasesh për shqipninë



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com