Data e postimit: 2014-12-06 10:16:52
Lexime: 3930
Ai...
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ai...
Autori: ajo goca
Shkolla: librazhd
Klasa: 9 2
Qyteti: librazhd
E-mail: elasona@live.com


Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje person qe arriti te ndryshoje jeten time,ashtu sic askush nuk ka arritur ta beje ndonjehere.Per mua eshte enderra per te cilen kam enderruar per vite me radhe.Mendoj se ai eshte nje dhurate nga Zoti ,pasi te tille e konsideroj.

Vepra te ngjashme
Autori: Detiana Anni · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pamundesite dhe Shtegjet e Jetes
Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush Kur nuk ka te drejte? Si mund te humbas dikush Dike, qe tregon kujdes ? Si mund te nenvleresoje dikush Dike,kur aq shume e adhuron? Si mund te perkthehet Gjuha e dikuj...
Autori: Detiana Anni · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pamundesite qe hasim ne jeten e perditshme dhe shtegjet e verteta
Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush Kur nuk ka te drejte? Si mund te humbas dikush Dike, qe tregon kujdes ? Si mund te nenvleresoje dikush Dike,kur aq shume e adhuron? Si mund te perkthehet Gjuha e dikuj...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetvetja
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart ...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: emanuela · Lloji: Ese filozofike · Tema: falja
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por ama dije se ti do te jesh gjithmone ne zemren time sepse une pa ty jame asgje dhe s'mund te bej perpara.Ti je loti i kulluar ne zemren time qe e mban ne dore...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: Danjela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vleresimi i vetes
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nuk mbeten njelloj ? A thua te mos i ket mbetur gje tjeter per te ber ? A thua te jet kaq i heshtur dhe te pajtohet me fatin e henes .. gjithmone te njejtat ...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: AMANTIA.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ARDHMJA IME
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet. Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si ...
Autori: kasilda lloshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: don kishoti
Don kishoti eshte nje veper per te cilen mundohemi qe ta kuptojme dhe te mesojme me teper rreth saj pasi ne duhet ta kuptojme personalitetin e te tjereve.Don kishoti ishte nje nga njerezit me imagjinativ per te cilin duhet te besh dicka qe ka te beje me a...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese informuese · Tema: likarabi@gmail.com
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: anna@gmail.com
Komenti: u lodhe shume ee

Emri: elena
Email: elenabregu@yahoo.com
Komenti: bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com