Data e postimit: 2017-12-22 23:10:52
Lexime: 2915
Ti o njeri i mire qe lufton per dashurine ...
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Vleresimi i vetes
Autori: Danjela
Shkolla: Fan S Noli
Klasa: Viti i 2 universitet
Qyteti: Korce
E-mail: anonim11@gmail.com


Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nuk mbeten njelloj ? A thua te mos i ket mbetur gje tjeter per te ber ? A thua te jet kaq i heshtur dhe te pajtohet me fatin e henes .. gjithmone te njejtat forma ? Te njejtat fjale buzeqeshje lot mendime vendime...?? A thua te jet keshtu valle ?A thua te mos pranoje qe ka force dhe me nje tru te pergjumur te shkateroje fuqishem dhe deshirat me te vogla te tij ? A thua qe kjo vartesi ndaj dikujt tjeter te kthehet ne vetvrasje ??
"Shpetooo" po te bertas !! Nuk jam Zoti qe po te flas por nje njeri qe ashtu si ty ka vuajtur . Ashtu si ty shikonte dhe kerkonte hene bashkevuajtsen e tij . Ty po te flas ... Ty o njerii i mir qe je i gatshem qe te falesh dhe jeten tende per dashurine !! Mos dil nga vetja jote sepse je i bukur ashtu sic je krijuar prej vitesh .. mos ja hidh posht mbeshtetjen mamase qe te ka qendruar prane sa her qe qendroje i menduar .. mos u ndje keq qe jeta jote per dike eshte vetem hena.. shko dhe lundro qetesisht tek endrra jote .. largohu pra
Dhe ashtu sic je vertet ti do gjesh dike qe per te do jesh BOTA .. nese HENA do ishte gjithcka per dike do kish jete tek ajo

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Xhihano · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Te dua Te dua si dielli me rrezet e arta po ashtu si malet e larta Te dua si hena me yjet Po ashtu si fushat e pyjet Te dua si qielli me re Po ashtu si fara ne dhe Te dua si deti me dallge Po ashtu si lundrimet me varkw Do jepja gjithcka ...
Autori: Elissabeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Une dhe Hena
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne raste e ndryshme une jam ne forma te ndryshme e plote, gjysem, njesoj si Hena. Por kjo gje varet nga njerezit qe me rrethojne.Ndricoj atehere kur gjithcka ...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: Willi gam · Lloji: Fabul · Tema: Gjeli i zgjuar
Na ish nje gjel qe thuhej se ishte me i zgjuari.Nje dite i afrohet dhelpra dhe i thote:Pershendetje i dashur gjel!Si thua te me japesh nje perqafim si shenje e ardhjes se pranveres? Gjeli i thote:Ah,sa mire e ke menduar,por si thua te na bashkohet dhe qe...
Autori: Ervisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Atij...
Perse yjet sonte nuk shkelqejne? A thua edhe ato mungesen tende ndiejne? A thua dashuria mund te dhurohet Askush vec zemres nuk e di sa cmohet. Jam une qe theras me zë te shurdher Dhe vuaj brenda vetes kete dashuri Nuk di si te veproj Ndonjehe...
Autori: AGILJANA · Lloji: Poezi personale · Tema: PA TITULL
KUR VITET TE KALOJNE SHUM DO TE MERZITESH DO GJESH DITARIN TEND TE VJETER DO KTHEHESH PARA SHUM VITESH ME VETE DO THUASH DO PESHPERITESH NGADALE SA DO DOJA TE KTHEJA KOHEN PAS POR JETA STE FAL DO KALOJNE MUAJ DHE DITE ME RRADHE NJE DITE DO KTHEHESH NE DHO...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Poezi dashurie · Tema: TI
ti je engjell qe shfaqesh papritur ti me vjen kur jam i merzitur me bukurine tende me ve ne gjum pas 1000vjetesh cohem perseri une ti godite thelle ne shpirtin tim me habite me ate perqendrim kur me syte e tu ti me shikon fillojne mendimet koka m...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Poezi lirike · Tema: Vala dhe breu
Sa here te ky shkemb Une e ti jemi takuar gjithmone gjejme valen dhe bregun te dy,tok perqafuar. Kur vala dhe bregu prane detit u perqafuan ...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: Yllka · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Halla ime
Nuk do te besoja kurre qe ty do te shkruaj ne shkrim.Jo qe nuk e meriton.Dije qe pa filluar ende te shkruaj,te them ty se te dua.Ti me thua'se je motra ime,tani me kur dalim te shetisim,kur ecim,kur qajme,kur qeshim une jam me ty dhe ti me mua'.Ti je nje ...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com