Data e postimit: 2016-10-02 20:36:58
Lexime: 74824
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Autobiografia Ime
Autori: Mina
Shkolla: Green School
Klasa: 7
Qyteti: Elbasan
E-mail: mina.xheloPink@gmail.com


Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer!
Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te vogel te familjes tone Tibes, moterushja ime.Jam tip shume i shoqeruesh dhe gjithashtu kam shue shok e shoqe, por familjen s'do ta nderroja me asgje tjeter!
Ajo c'ka me pelqen me shume tek te tjeret eshte sinqeriteti, pasi mendoj se ky eshte nje tiparet qe me karakterizon dhe mua si person. Kam nje karakter te gjalle, dhe gjithmon me pelqen t'i shoh njerezit e lumtur.
Ndonse nuk i kam te qarta idet e mi aper te ardhmen, me pelqen te mendoj per te. Dega qe me pelqen me shume eshte gazetaria! Me pelqen sepse jam e zonja ne pjesen e "llafollogjis" sic me pelqen ta quaj. Prinderit e mi ndonjehere bien pak ne kundershtim me kete pasi te dy kan qene me mire ne pjesen e shkencave ekzakt edhe kete gje presin dhe nga mua, pa c'ka se nuk ja them shume ketyre gjerave.
Kjo jam un nje vajze capkane e deri diku pak llafazene. Me pelqen t'i bej te tjeret per vete, madje nuk e mohoj dot as faktin se me pelqen te jem ne qender te vemendjes.Keshtu kam qene dhe keshtu mendoj se do te mbeten gjithmon! :)

Vepra te ngjashme
Autori: Dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: Deshira personale
Me pelqen te behem flutur Mbi lule te qendroj Me pelqen te behem yll Udhen naten te ndricoj Me pelqen te jem poete Vargje njerezve tu kushtoj Me pelqen te jem shkrimtare Penen time mos ta ndaloj Me pelqen te jem shkencetare Gjera te reja te zb...
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: ERBLINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: AI DHE UNE
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE QAHET SE PELCET VAPE.IRRITOHET NESE SHEH SE NDONJEHERE NE MREMJE UNE VESH GOLF.AI,NE NJE FARE MENYRE ,ARRIN TE FLAS EDHE GJUHET QE NUK I NJEH.AI PELQEN T...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin. une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: autoret me te pelqyer
ne fakt do te me pelqente nje sondazh : cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume : 1. dritero agolli 2. ismail kadare 3. sami frasheri 4. naim frasheri ? cili prej ketyre shkrimetareve te njohur ju pelqen me shume ???
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shoqet
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po kaq e veshtire eshte.kam 4 vjet qe kam gjetur shoqerine time te vertete.Dy shoqet e mia me te mira jane Jola dhe Oksana.disa mendojne se ne fakt une i kam ...
Autori: parid teuta naska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DUHET te pershkruajme shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: Gindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: duhet te pershkruajm shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pa...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: Bleona Aliqku · Lloji: Pershkrim · Tema: Kush jam une ?
Kush jam une ? Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj. Une jam Bleona Aliqku jam nga Kosova nga qyteza e Skenderajt jetoj 3 km nga kjo qytez ne fshatin e bukur qe quhet LLausha kurse mesimet i zhvilloj ne shkollen fillor...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...




Komentet e fundit!

Emri: kloi.rexhepi9877
Email: noemail@mail.com
Komenti: ok jo keq.

Emri: Nita
Email: nita.klcm@icloud.com
Komenti: Kjo autobiogarfi me pelqeu por ne mund te bejm edhe nje menyr tjeter p.sh.:Unë quhem ………jam 12 vjeçare kam lindur ne Prishtine dhe jetoj ne …… Jam nxenese e shkolles“………„ne klasen e shtatë.Une jam motra e madhe e vellaut tim.Jetoj me dy prinderit e mi gjithsej familja ime e ngusht perbehet prej kater antareshe.Ne shkolle jam nxenese e shkelqyeshme.Lenda ime e preferuar eshte Gjuha Shqipe por perveç kesaj me pelqen edhe Muzika.Me pelqen te kendoj dhe te recitoj pasiqe kam aftesi.

Emri: english
Email: haxhia7@yahoo.com
Komenti:

Emri: .........
Email: sefanashehu@gmail.com
Komenti: ket autobiografine e lexova dhe diku tjeret tash nuk po marr vesh kush e ka bo dhe kush e kopjoi nga tjetra , GJITHSESI e bukur si autobiografi

Emri: nora
Email: nora@gmail.com
Komenti: supee

Emri: bobi
Email: bobi@gmail.com
Komenti: shum bukur kot fare

Emri: anonimi
Email: anonimi@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: jasina
Email: jasina.haxhia7@yahoo.com
Komenti:

Emri: elena
Email: elenaahmeti@gmail.com
Komenti: as te shkruash sdi moj vajze

Emri: elena
Email: elenaahmeti@gmail.com
Komenti: as te shkruash sdi moj vajze


Emri: sara13
Email: sarka@gmail.com
Komenti: shpirt meso t shkruash XD

Emri: era
Email: eragashi12@gmail.com
Komenti:

Emri: lutja
Email: locka.zemra@gmail.cin
Komenti: :

Emri: Ervis Bela
Email: ervisi.bela@gmail.com
Komenti: very good I love it

Emri: kot faree
Email: lori@hotmail.com
Komenti:

Emri: Adel.....
Email: adelejames2001@gmail.com
Komenti: Eshte me teper nje pershkrim sesa nje "autobiografi"...sps autobiografia este pershkrim i jetes tende jo i vetes......gjithsesi...

Emri: edi
Email: elda.elda12@outlook.com
Komenti: super



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com