Data e postimit: 2015-03-14 14:35:39
Lexime: 8475
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Autori: Melodi
Shkolla: Ibrahim Rrugova
Klasa: 9c
Qyteti: Presheve
E-mail: Melodi1999@hotmail.com


Do te doja...
S'e di pse, por sonte...
sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire e cila me pare qe e mbuluar nga detra te vrullshem e tashme gjen veten te harruar mes vuajtjeve te jetes!
Pse gjithcka eshte kaq e pa vlere?!!! Mos ndoshta ne e vendosem keshtu? Apo thjesht... thjesht e tille eshte?! Ndoshta te tille jemi edhe ne!
Thone se te kesh pervoje eshte njejte sikur te kesh nje cader sa here qe bie shi. S'besoj! Te kesh pervoje do te thote thjesht ta njohesh ate ndjesi qe po e perjeton. Asgje me teper!
Me duket sikur ka ndaluar ora, bota..kam ndaluar une! S'mund te vazhdoje edhe po te doje, pasi kur dhimbja eshte e madhe sado qe levizin akrepat e ores te te tjereve ne rruget e tyre, akrepat e ores time kane hyre ne nje rruge pa krye!
Nuk e di pse por...eshte e veshtire per t'u shpjeguar.Me te vertete s'di si ta shpjegoj. Si ta deshifroj dhimbjen time!Si ta nxjerr mllefin qe kam perbrenda! Mllefin qe kam me veten time!
Vetem po rri me heshtjen. Ajo nuk flet,nuk me gjykon, thjesht me ben shoqeri sa here qe kam nevoje.
Por, ta dini se nuk jam cmendur akoma, nuk flas me veten, pasi edhe heshtja flet!!!
(Vetmia detyron njeriun te flas me heshtjen, por gjithmone duke imagjinuar nje vend tjeter me njerezit e shpirtit. Ata njerez mund te largohen ne kohe te caktuara por jeta vazhdon, ne vazhdojme te jetojme, duke varrosur perbrenda diku thelle, shume thelle, arsyen e cila na detyron te imagjinojme diten e kthimit te tyre. Per hir te bukurise te rrugetimit qe jetuam, kesaj ndjenje, ne mundohemi t'i bejme sadopak krenare ata qe duam, qe kur te kthehen te kemi mundesine tu tregojme se si detyruam veten te bejme dicka, qe te pakten mos lejonim dhimbjet qe s'tregohen dot me fjale te na pushtonin syte, njejte si vdekja pushton jeten me frike!
Por, askush s'e tregon te gjithen.Se sa lot u derdhen, sa here u dergjem perbrenda, e sa here genjyem duke thene se jemi mire! Do genjejme derisa te arrije e shumepritura. E kur te arrije perseri do largohet dhe ne do e kujtojme ate si dicka qe thjesht ishte dikur e tashme s'eshte me.
Per ku askush s'e di, por e di se do kthehet perseri...e perseri derisa te shuhet dielli e te na mbuloje hena syte, ata sy qe shendrisin nga nostalgjia e arritjeve te jetes te vjeter dhe duke enderruar jeten e re qe kane perpara!
Para se te ndaloje ora ndodhi dicka! Ishte e para here qe buzeqeshi duke besuar verberisht! Me ne fund, pak para se te lere heshtjen vete, buzeqeshi zemer mjera!!!)

Vepra te ngjashme
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Arss Rey · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjakmarja ne SHQIPERI
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga e gjithe bota.Nje vend i cili ne aspektet kryesore te jetes eshte mjaf i zhviluar.Shiperia eshte nje vend qe ka mere krenar miliona shqipetare ,qe te jene ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: frenki hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta jone
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...
Autori: Anja Prendaj · Lloji: Analize letrare · Tema: mos u dorzo
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...




Komentet e fundit!

Emri: Ermal
Email: orgessi_11@live.com
Komenti: SHUME URIME DITLINDJEN SHOKU IM ARDRITI

Emri: Ermal
Email: orgessi_11@live.com
Komenti: SHUME URIME DITLINDJEN SHOKU IM VEPRIMI

Emri: Ermal
Email: orgessi_11@live.com
Komenti: SHUME URIME DITLINDJA ERION

Emri: ariana
Email: ariana_ismaili@hotmail.com
Komenti: shume shume e bukur...!!

Emri: ana
Email: ana_kuriu@live.com
Komenti: shum e mir

Emri: Ana Dajana
Email: ana@dajana.com
Komenti: Shumë e bukur me plq shum.Bravoooo...!!!

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: Bravo dhe urime per stilin tend.

Emri: Jeta
Email: jetona@hotmail.com
Komenti: BRAVOOOOOOO! Mrekulli ky tekst. Shpresoj te mos braktisesh shkrimin se me te vertete je nje talent i lindur.Urime



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com