Data e postimit: 2017-02-27 23:37:23
Lexime: 6179
Te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Autori: Rabie Lika
Lloji: Ese informuese
Tema: likarabi@gmail.com
Shkolla: Marie Kaculini
Klasa: 9c
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj dhe nderin e familjes💎.Une jam 14 vjec por mendoj se eshte me mire te gjykojme drejt deri ne fund te jetes sepse edhe ekselent po te jesh nuk do marresh asgje ne fund me vete...Te falesh dike eshte hyjnore sepse e le ate njeri qe ta kuptoje gabimin vete dhe ta rregulloje ate por nqs ai veprim krahasohet me "detyra shtepie"une ate person e vleresoj me zero.Jo vetem une po as familja nuk do ta pranonte aq me pak shoqeria e sinqerte.Te gjithe mendojne se une bej ese per tu treguar interesante por ato persona nuk kane aq kapacitet qe te kuptojne .Ne qofte se behesh pjese e turmes eshte shume e veshtire te dalesh prej saj por duhet te kesh baza te forta qe ne fund ose do te largohesh per gjithmone ose do te deshtosh.Per mu ka shm rendesi dashuria prinderore miresia sinqeriteti altruizmi qe ti i fal tjetrit sesa nenvleresimi i atij personi.ASKUSH nuk ka te drejte te nenvleresoje tjetrin por ti jape nje shtyse atij perpara per te arritur majat.Pse jo shoqeria sot ka nevoje per adoleshente ambicioz qe guxojne te kerkojne te drejtat e tyre ne menyre ironizimi.Eseja eshte per ata qe me te vertet vlejneee😱💎Kush mendon keshtu like???

Vepra te ngjashme
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Pergjigjet fletore pune
Pergjigjet e fletore pune fizik per Kl VII jann ne fund te librit
Autori: elsa gashi · Lloji: Ese informuese · Tema: kujtimete matures
Ato emra qe ne banka shkruam.. Ato detyra qe nga njeri-tjetri i kopjuam.. Ato fjal qe njeri-tjetrit i tham.. Ato "grindje"qe i bem.. Ato "ikje" nga oret e mesimit.. Ato britma neper korridore.. Ato gezime ato hidherime.. Te gjitha keto ne klasen time .. 1...
Autori: jurgen thermija · Lloji: Ese informuese · Tema: jeta ime
Ne ditet e sotme shume njerez perdorin ankesat ose ftesat per te folur per ankesat ose porplemet qe kane ,ose per komunitein ku banojne.NJerzit ia dergojne keto ankesa ose ftes pushtetit vendor ose qenderore.Pjesa me e madhe e akesave jane ndertime t pa ...
Autori: honest · Lloji: Ese informuese · Tema: une jam
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: Festina Beqiraj · Lloji: Ese informuese · Tema: Natyra ne Pranver
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma , freskia dhe levizja e hareshme e pranveres.Edhe vera zgjohet nga gjumi.Toka leviz dhe lirshem merr frym te re.Lulezon cdo peme dhe drunjte ringjallen perseri.Toka e heq nga kr...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Eda · Lloji: Ese informuese · Tema: Une
Une jam nje vajze 15 vjece. Nepermjet ketij teksti une doja qe te hapja nja dikutim me teme : "EGZITENCA E PERNDISE" qe lidhet me besimin tuaj nese egziston ose jo Zoti. Pasi te hap diskutimin une do te parashtroj edhe idete e mia qe e vertetojne kete... ...
Autori: xhoana hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
Autori: Gabriel Laloshi · Lloji: Ese informuese · Tema: Ushqime te shendetshme dhe jo te shendetshme
Shëndeti është pasuri më e madhe që mund të kemi. Të mbash trupin tënd të shëndoshë është një përgjegjësi e madhe që duhet t'i kushtojmë vëmendje të veçantë. Në këtë ese, do të shqyrtojmë faktorët kryesorë që ndikojnë në nj...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinjte dhe rrjetet sociale
# Perdorimi i Rrjeteve Sociale nga Adoleshentët: Navigimi në Botën Virtuale Adoleshentët janë një nga grupet më të përfshira në përdorimin e rrjeteve sociale në ditët e sotme. Për ta, këto platforma janë më shumë se thjesht një mjet ...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...




Komentet e fundit!

Emri: Kjo goca ktu
Email: Hahahahahah@hotmail.com
Komenti: Shuuuuum e bkr eseja 👌👌

Emri: anesa
Email: anesarexhepi11@gmil.com
Komenti: eshte eseu me i mir deri tani

Emri: anxhelakrrashi
Email: anxhelakrrashi@gmail.com
Komenti: shum bkr

Emri: Rabie lika
Email: likarabie@gmail.com
Komenti: ADOLESHENTE SHQIPTARE NUK ESHTE KOHA QE TE BIEM GJUME POR TE MENDOJME NATEN SeSi DO VEPROJME DITEN 🤔😍



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com