Data e postimit: 2013-03-18 23:01:10
Lexime: 132743
per mesuesen
Lloji: Ese pershkruese
Tema: MESUESJA
Autori: Serxho Preka
Shkolla: Deshmoret e Prishtines
Klasa: 8
Qyteti: Shkoder
E-mail: serxhopreka@live.com


sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jetin time po gjemonte shiu i padijes, ti me ke sjellur buzeqeshje atehere kur buzet lageshin nga lotet. tek supi yt e mbeshtetja koke edhe vetem duke pare ne syte e tu ku fjalet e tua ishin udhezueset e perkryera per te ecur drejt te mires. para qenies tende jam kaq i dobet e i vogel, un para teje perkulem plot nder dhe krenari. Ku ka me bukur se ti te jesh pas qenies time me te shtrenjte ,te asaj qe me solli ne jete, sepse ti je "PRINDI IM I DYTE". ku te te vendos tjeter ne zemren time?!
une jam me me fat se ty mesuese, pasi ti nuk do te kesh pasur kurr ne mesuese kaq te mire sa te kam un ty. ti je mrekullia e pare e koherave moderne dhe antike , gjithe perndite jane nderthurur ne ty , duke bere krijesen me madheshtore .
Une ... sdi cte them. para teje fjalet humbasin dhe varferohen, sepse fjalet jane aq vogela para asaj qe une ndjej kundrejt teje. e shikon o e shtrenjta ime sa e veshtire eshte te flasesh per ty, mirepo nuk eshte krejt faji im , por i shkencetareve sepse nuk gjeten fjale me te medha per te folur me ty. nese gjithcka qe kam dhe ndjej per ty do te permblidhej me nje fjale , atehere do te te them se "
TE DUA

Vepra te ngjashme
Autori: Amaris Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesja
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mesuesja ime
Ne klasë të 6-të ne shkollen e re erdha dhe tye e dashur mesuese te gjeta Ti për mua je shumë e mirë je si një dritë që shkëlqen në errësirë Ti mesuese! Me ke...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
Autori: Esmeralda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumturia jote mposhti dhimbjen.Nuk mund te kujtoj,por di te imagjinoj veten ne krahet e tua,teksa ti me falje ngrohtesine qe askush vec teje nuk mundet te ma ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Enki · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ajo te ciles I detyrohem ...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...




Komentet e fundit!

Emri: An
Email: anamarisulcaj77@gmail.com
Komenti: E ke myt

Emri: ARGJIRA AJETI
Email: emaajeti3@gmail.com
Komenti: Te lumte shum bukur e ke bere sa i perket komenteve palidhje mos i ndegjo sepse nese do i degjosh do te ik deshira per te krijuar nje veper keshtu qe ata folin nga inati dhe xhelozia te lumte shum e mir

Emri: dea
Email: ndricim@gimail.com
Komenti: mendoj se mesuesja esht; me lart je ty kshtu qe mendoj se duhet ti drejtohesh me JU. eshte shenj respekti prndaj. por gjithsesi shume bukur

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Ej te gjithe ju qe thoni mesuesen te gjithe i urrejne nuk eshte e vertee une psh mesueset i dua sepse ato na japin keshilla na japin dije po mos te shkonit ne shkolle a do ti dinit sot ato gjera qe dini joooo a ju thote mesuesja shko shoqerohu me njerez qe te fusin ne rruge te keqe ate thote shko zihu ate thote bej muhabet ne ore te mesimit jooooo pra mesuesja eshte si nene e dyte per mua dhe per te gjithe ju mesuset na mesojne shume gjera na cojne drejt dijes por se nuk ju do qejfi ju te mesoni esht gje tjt duajini mesuset dhe respektojini ato ik mesuese un ju duaaa shummme mesuese servi je nje mesuese shembullore per te gjithe shkollen te uroj festen

Emri: melina
Email: melinakukeli199@cive.come
Komenti:

Emri: melina
Email: melinakukeli199@cive.come
Komenti: kjo eshte shume e bukur ❤ ❤❤🖤🤍🤍💟💟💟💘💘💖💞💓💕💕

Emri: stela
Email: stelinacukaj@yahoo.com
Komenti: super beacose the teacheris is like a second parent

Emri: Artan
Email: artan-bexh@hotmail.com
Komenti: ooo be sa e mire pikerisht per mesuesen time qe e kam yll te botes is very beautiful

Emri: 123
Email: londonstyle@gmail.com
Komenti:

Emri: albano
Email: blerina.xhelili3@facebook.com
Komenti: ik o pall ngroh bamjete bo fasulet ik ore pirdhu


Emri: qendresa
Email: qendresahajdari@hotmail.com
Komenti: shum bukur ju lumt

Emri: Sara
Email: sara-02@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur♡♥♡♥

Emri: Sara
Email: sara-02@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur♡♥♡♥

Emri: Rozalinda
Email: rozalindadino@gmail.com
Komenti: ej te gjitj ju qe thoni mesuesen te gjith i urrejn sesht e vertet un prsh mesueset ti dua sepse ato na japin keshilla naa japin dije po mos te shkonit ne shkoll a do ti dinit sot ato gjera qe dini joooo aju thot mesuesja shko shoqerohu me njerez qe te fusin ne rrug te keqe ate thot shko zihu ate thot bej muabet ne ore te mesimit jooooo pra mesuesja esht si nen e dyt per mua dhe per te gjith ju mesuset na mesoj shum gjera na cojn drejt dijes por se nuk ju do qefi ju te mesoni esht gje tjt duhini mesuset dhe respektojin ato ik mesuese un ju duaaa shummm mesuese servi je nje mesuese shembullore per te gjith shkollen te uroj festen

Emri: BEN
Email: bençokgüzel@gmail.com
Komenti: Shume e bukur. Mos i nenvlersoni mesueset se prej atyre e keni marre dijen. Sa te rrosh do te mesosh.

Emri: mirush bicaku
Email: bicakumirush@gmail.com
Komenti: shum buku

Emri: lirigzona limaj limaj
Email: xona lirigzona@xona .com
Komenti: Shum emir ama per dikun qe sia vlen edhe pse per najo ja vlennashta a ma per disa msues sdohet hiq me ju shkru e se se sia vlen hiq

Emri: linda
Email: linda2003@live .com
Komenti: Shum e ...........

Emri: ANDORA
Email: ANDORA@OTLOOK.COM
Komenti: shum e bukur

Emri: salije
Email: salije234@gmail.com
Komenti: shum poezi te bukura, suksese.......


Emri: ejxhi
Email: ejxhilili@hotmail.com
Komenti: hajdut per mesuesen po ta kishe thene per nenen do ishte me mire se ajo te beri koken.

Emri: hhhhakka
Email: hhhaaaka@live.it
Komenti: hahhaha shum e mir

Emri: zengrrga
Email: honders_hz@live.com
Komenti: cool

Emri: Gengsta
Email: Gesngtaotr@yahoo.it
Komenti: O qen keto gjera mo ja shru atyre maskarenjve qe na kon nxi jeten o ate jan njerz funderina mo kete fjal i shuren nones po ty te lumt

Emri: ikona
Email: ikona@ikon.com
Komenti: ahaahhahahah/

Emri: ina
Email: ina@a.com
Komenti: wwoooouuu shum bkr ju lumt

Emri: Liza
Email: besarta.4ever@hotmail.com
Komenti:

Emri: adi
Email: adiolaxhelili@yahoo.com
Komenti: Ti cuno e dashuronke figuren e mesueses.Te tjeret kishin bere ese dhe per nenen po nuk kishin shkruar gje ,mendoi se kjo eshte merite e shkrimtarit.Tani mos e be mesuesn sikur eshte njeshi.Ese e bukur.Po te shkruaje pak me shume do te ishte me bukur.

Emri: fijona
Email: fijona_baby6@hotmail.com
Komenti: mesuesja si nena e dyte e njeriut edhe pse ata qe nuk dojn me msu nuk e mendijn ktoo amoo ato tshkretat per neve gjithqka qe nuk dina e marrin permi veti

Emri: fijona
Email: fijona_baby6@hotmail.com
Komenti: mesuesja si nena e dyte e njeriut edhe pse ata qe nuk dojn me msu nuk e mendijn ktoo amoo ato tshkretat per neve gjithqka qe nuk dina e marrin permi veti


Emri: artjola
Email: artjola.musteqja@gmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: leona
Email: leona_leona@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: samanta
Email: fusha246@gmal.com
Komenti: Shume e bukur .Bravo!!!

Emri: andi
Email: andi-prince@outlook.com
Komenti: kjo esht nje ese shum e bukur KOMPLIMENT

Emri: fio
Email: dxzxhn@fgjgm.cvbg
Komenti:

Emri: feuifwri
Email: n62@yahoo.com
Komenti: nqs kisha me mujt ktij shkrimi i bo 5000000000000000000000 like

Emri: artjola
Email: artjola.musteqja@gmail.com
Komenti: ti qenke artiste

Emri: aurela
Email: aurela.musteqja@gmail.com
Komenti: bravoooooooo per esen

Emri: arlinda
Email: musahali@yahoo.com
Komenti: sa njerz t mir paska pas n ket bot qe dijne vertet si me ja uru 7 marsin mesues me fjalet ma te bukura.

Emri: ina gjika
Email: insgjika@hotmail.com
Komenti: bravo te lumte .....


Emri: ela
Email: ela@hotmail.com
Komenti: Te lumt 💖💖

Emri: Gresa
Email: Gresapireci@live.com
Komenti: Eshte e mahnitshme e mrekullueshme 😘😍😜💋💜💙

Emri: rinora rina
Email: rina_tini_1@hotmail.com
Komenti: shum e bukur kjo ese

Emri: rinora rina
Email: rina_tini_1@hotmail.com
Komenti: shum e bukur kjo ese

Emri: megi
Email: jetabl2010@hotmail.com
Komenti: Eshte shume e bukur so nje ESE tia dergosh mesueses do te mendoje se nuk e kemi here ne Ju lumte

Emri: silvaaa
Email: silva@hotmail.com
Komenti: cook guzel.......

Emri: nina
Email: ninaanina62@yahoo.com
Komenti: shume bukur bravo mut e ke bo

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: serxho bravo sinqerisht .nuk mund te quhet ese por veper . te lumte

Emri: Arta
Email: gjokaj.a7@gmail.com
Komenti: Hartim i shkelqyer💎❤️

Emri: era
Email: era@gmail.com
Komenti: o zot e ka bo ky msusen sikur me qene ndonje shkenctare e papame..............shum kot nuk ka kshu lloj mesuesish me tani o serxho


Emri: fetije
Email: tijetije@live.com
Komenti: shume mire kjo ese

Emri: driola
Email: driola@hotmail.com
Komenti: bravo te lumt

Emri: erzaa
Email: erza-loqka@hotmail.com
Komenti: shum shum bukurwin/ pls

Emri: ajna
Email: ajnabajrami@msn.com
Komenti:

Emri: hakif
Email: steduhet@live.com
Komenti: mos vet po mir e paske ba hahahah

Emri: hazmi
Email: hazmi.hakifi@hotmail.com
Komenti: shum alidhje koka kerkun nuk u pershtat

Emri: merve
Email: merve.aydin@live.com
Komenti: moj ti ana tash te vjen inati se katunaret din me shkrujt ma mir se qytetaret shiko sa mir e ka shkruajtur edhe ti eliza mbylle aty gojen mos u lazdero

Emri: merve
Email: merve.aydin@live.com
Komenti: shum bukur bravo

Emri: elmedina
Email: elma.halimi@live.com
Komenti: Nuk me pelqeu edhe aq shum por bukur per momentin

Emri: mira
Email: mira@yahoo.com
Komenti: amerika


Emri: mira
Email: mira@yahoo.com
Komenti: bhgffd

Emri: eliza mucha
Email: eliza_mucha@hotmail.com
Komenti: Nuk eshte fare e bukur por per ato qe nuk din te shkruajn me mir thone se eshte e bukur

Emri: eduarta
Email: eduarta-thaqi@hotmail.com
Komenti: skam koment fare shkelqyshem /w

Emri: gresa
Email: gresaTBA@hotmail.com
Komenti: mua nuk me ka pelqyer shumm keshu qe mos e teproni shummm me fjal

Emri: lifa agnesa
Email: liffanesaotr@hotmail.com
Komenti: shum i bukur nga nesa dhe liffa ju uroj qe e gjith bota ta bej like aaaaaaaaaaa nga nesa dhe liffa aaaaaaaaaaa tung ju pershendes

Emri: elsa
Email: elsa@hotmail.com
Komenti: shumi bukur

Emri: agnesa
Email: nesaotr@hotmail.com
Komenti: koment i bukur aaaaaaaaaaaaa nga nesa ju uroj se e gjith bota ta pelqej kete tekst nga nesa hahahahhaaa aaaaaaaaaaaaa

Emri: agnesa
Email: nesaotr@homail.com
Komenti: o koment i bukur

Emri: agnesa
Email: nesaotr@hotmail.com
Komenti: meuese e dashur te dua shum shum nga nesa

Emri: eda
Email: edaas@hotmail.com
Komenti: GJithcka eshte ne nje menyre te detajuar prandaj sh.bukur


Emri: lol
Email: sandra_@live.com
Komenti: Shumë e bukur vertet bravooooooooo

Emri: adeljda
Email: adela.nela9@gmail.com
Komenti: gezuar festen e 7/8 marsit

Emri: yllza
Email: yllza.hashani@hotmail.com
Komenti: Jeni me te mirt dhe shumm e mir eseja

Emri: Azra Medeci
Email: kgfrhgu-gsdfvt@gjuhuh.com
Komenti: Wtf qa sman kjo tok breuu

Emri: albina osmanaj
Email: albina-osmanaj@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: erza
Email: erza.shala@hotmail.com
Komenti: ahhahahahahahahahhahahahw

Emri: Art
Email: art.haxhiu@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur me te vertete

Emri: Art
Email: art.haxhiu@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur me te vertete

Emri: egzona
Email: egzona@hotmail.net
Komenti: shum e bukur Like:

Emri: egzona
Email: egzona@hotmail.net
Komenti: Shum e bukur kjo ese mua me pelqen shum


Emri: Elsa Idrizaj
Email: elsa_greta@hotmail.com
Komenti: Iu lutem NATYRA REGJEPI DHE TI HHHHHHHHHH MOS FLISNI PA KUPTIM NGA INATI SE BEHET SHUME KEQ PASTAJ UNE PER VETE E KAM LEXUAR KETE ESE TE MREKULLUESHME DISA HERE SEPSE ME KA PELQYER SHUME DHE THJESHT DOJA TE THOJA:SERXHO KETO ESE DHE POEZI QE I SHRUAN TI JANE SHUME TE BUKURA DHE VAZHDO NE TE NJEJTEN MENYRE E MOS I DEGJO FJALET E TE TJEREVE.Ju pershendes.

Emri: fjorda
Email: fjorda.123@hotmail.com
Komenti:

Emri: klevia123
Email: yearbook_75@outlook.com
Komenti: serxho shije kyt ese prej ktu se du me e kopju une per 7-8 mars mos e shkruj kun tj se e kopjojn kta qe kam nkls ps:jam klevia

Emri: marinela
Email: marinelalove910@yahoo.com
Komenti: shumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e bukurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Emri: dini
Email: dini-eri@hotmail.com
Komenti: sshhuuuuuummmmmmmmmmmmmmmm fantastikeeeee

Emri: Eduart
Email: eduart-iljazi@hotmail.com
Komenti: Bravo shum e bukur Ese-ja / /mh

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: wow fundi ishte very beautiful.

Emri: albenita
Email: albenita@hotmail.com
Komenti: shum e bukur poezia

Emri: leonora
Email: leonora.thaqi @postribe.com
Komenti: shum bukur

Emri: Natyyra rexhepi
Email: natyra_rexhepi@live.com
Komenti: une e kisha shkrue ma mire se qiky


Emri: Dena
Email: adenaidaallani@hotmail.com
Komenti: Shuuuuuuuuuuuuum e bukur Serxho!!!!!!

Emri: aldo
Email: aldo_bitri@yahoo.com
Komenti: sa e bukur

Emri: hhhhhhhh
Email: noma-g@live.com
Komenti: un ma mir e shkruj

Emri: Serxho preka
Email: Serxhopreka@live.com
Komenti: Jashtzakonosht e bukur

Emri: enriketastar
Email: adelakrriku@outlook.com
Komenti:

Emri: era
Email: era.3@live.com
Komenti: shume e bukur por une vtm nje qortim kisha...do te ishte me mire ti ishe drejtuar mesueses me 'ju' po gjithsesi kjo ese arrin ne perfeksion

Emri: hela
Email: hela@hotmail.com
Komenti: Sh e bkr

Emri: esuela
Email: ela.esuela@live.de
Komenti: sa i embel

Emri: mirdon
Email: doni.zogiani@hotmail.com
Komenti: shum mir e kini ba

Emri: ana
Email: anacana99@gmail.com
Komenti: Me preku shume shume e bukur ju pershendes.


Emri: Lola
Email: Lolal@hotmail.com
Komenti: Mtranoj

Emri: vlera
Email: vlera-zimra@hotmail.com
Komenti: oo bo bo mua me pelqen veqanarish shum

Emri: aldo
Email: aldohamolli@live.com
Komenti: mua me pelqenshume

Emri: keli
Email: keli.pg@live.com
Komenti:

Emri: natyra
Email: natyraimeri@hotmail.com
Komenti: mua me ka pelqyer shum kjo ese per mesuesen

Emri: D jds sd ed
Email: S dsxaduicgadg @hotmail.com
Komenti: Sa kot duam dhe poezi ej

Emri: jasmina buci
Email: jsm.jsm@live.com
Komenti: kjo eshte nje ese mahnitese ... e cila te ben te ndihesh mire dhe me shum dashuri per mesuesin ky eshte mendimi im

Emri: manuella
Email: manuella_manuelli@postribe.com
Komenti: mua sme ka pelqyer kjo ese sepse un jam e madhe dhe sme pelqejn eset e femijeve

Emri: ARIANA
Email: ariana_ana@hotmail.com
Komenti: mua me ka pelqyer shum kjo ese

Emri: eriola
Email: ola-dita@live.com
Komenti: shum bukur marramendse/


Emri: ceni
Email: ceni_bossi@zbavitu.net
Komenti: kjo poezi qenka e mire

Emri: erza
Email: erza.hoxha@live.com
Komenti:

Emri: learta
Email: learta-23@live.com
Komenti: shum ebukur fantastik

Emri: lejla
Email: lejla-g@live.com
Komenti: një ese mjaft e bukur fantastike ju lumt

Emri: arberita
Email: rita.gjendi@hotmail.com
Komenti: dua nje vjersh per fundin e klases se pest

Emri: pranvera
Email: noma-g@live.com
Komenti: metvërtet një ese shumë e bukur dhe frymëezuese

Emri: Endrit
Email: endrit.sal@gmail.com
Komenti:

Emri: eliza
Email: eliza_liza@hotmail.com
Komenti: shum mire ju lumt

Emri: laureta
Email: laureta_ramadani@hotmail.com
Komenti: shum bukur e keni booo

Emri: bledion
Email: bledi.vali@postribe.com
Komenti: ese se u habita


Emri: bledion
Email: bledi.vali@postribe.com
Komenti: shum poezi e mir

Emri: Sara
Email: saraa-rona@hotmail.com
Komenti: Ju lutem,ese me te mira

Emri: dena
Email: adenaidaallani@live.it
Komenti: uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau.........

Emri: gzim
Email: gim&linda@hotmail.com
Komenti: shum e keqe ma t keqe kurr nuk kum pa

Emri: erina
Email: rina@hotmail.com
Komenti: un kerkoj ese me te bukura

Emri: erblina
Email: bina@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shum

Emri: dafina
Email: dafina1@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: lola
Email: marigona@freskohu.com
Komenti:

Emri: erza
Email: erza.88@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: VESA
Email: vesaxhelili@hotmail.com
Komenti: Hej pse se beni nje faqe me poezite bukura


Emri: arbbana
Email: anonim@example.com
Komenti: une po lypi ni ese ma te mir se kjo a smuni me gjete

Emri: donjeta
Email: donjeta34@live.com
Komenti: shum mir e fiton

Emri: donjeta34@live.com
Email: donjeta34@live.com
Komenti: shum mir

Emri: tehsdy
Email: erika_selina@live.com
Komenti:

Emri: ermira
Email: erika_selina@live.com
Komenti:

Emri: donika
Email: erika_selina@live.com
Komenti: sum e bukur ju lumt

Emri: ronela
Email: ronela_kuqi@hotmail.com
Komenti: eshte shum e bukur bravoo

Emri: alma mazreku
Email: lira_rora@suhareka.net
Komenti: SHUME BUKUR

Emri: Vesa
Email: vesaxhelili@hotmail.com
Komenti: OH MESUESE SA TE DUA TI TANI NUK JE GJALLE POR UNE KETU SHKRUAJ ME LOT NE SY PER TY

Emri: Vesa
Email: vesaxhelili@hotmail.com
Komenti: WO sa bukur ju lumte sikur te ishte gjalle edhe mesuesja ime


Emri: Vesa
Email: vesaxhelili@hotmail.com
Komenti: Mesuesja eshte krahu im i djathte mesuesja na edukon na meso dhe na jep dituri dhe kjo gje eshte e mrekullushma apo jo

Emri: rona
Email: rona.1989@hotmail.com
Komenti: e mrekullueshme shum e bukur kjo ese edhe mesueses time i ka pelqyer shume suksese

Emri: Vesa
Email: vesaxhelili@hotmail.com
Komenti: Ja nje vjershe PER EGZONA USHONI UNE SOT PER TY MESUESE ME PELQEN TE SHKRUAJ SHUME VARGJE TE BUKURA PER TI RRECITUAR. TANI JAM E GEZUAR SEPSE DI TE LEXOJ DHE ME NDIMEN TENDE SHUME GJERA PO MESOJ NGA VESA JU PELQEU VJERSHA

Emri: albioni
Email: albigresa@hotmail.com
Komenti: kjo ese me pelqen shume sepse jep pikellime per mesuesen.

Emri: manjola
Email: manjola-kastrati@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: adhurime
Email: limja_limi@zbavitu.net
Komenti: shum te mira

Emri: Fitimi Kajtazi
Email: fiti_16@live.com
Komenti: E pergëzoj ketë gjeni te bukur qe ka thurur keto fjali te bukura me

Emri: MIRA
Email: MIARARIAR45@YAHOO.COM
Komenti: SHUM E BUKUR E MERITOJIN TE GJITHE MESUESET TONA

Emri: ana
Email: nanbana43@yahoo.com
Komenti: fNTASTIKE

Emri: Bardha
Email: bardha_qama@postribe.com
Komenti: te pergezoj per kete ese kaq te bukur ja vlen te thurim disa fjal per prinderit tan te dyt mesuesat mesueset andaj ese shum e qelluar te lumt


Emri: il Principino
Email: ilprincipino@yahoo.com
Komenti: ...YLlllll yllllllllll ylllllllllllllll

Emri: nina
Email: ninaanin62@yahoo.com
Komenti: e mrekullueshme kjo ese.! shume fantastike! Bravo!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com