Data e postimit: 2013-11-09 16:39:49
Lexime: 26582
Nje enderr e parealizuar...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: ENDRRAT
Autori: JOANA RUKO
Shkolla: 9-VJECARE STRUM
Klasa: 9A
Qyteti: fier
E-mail: arsenruko@albaniaonline.com


Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te duket dicka qesharake ,por per mua eshte krejt e kunderta.Gjithmone kam enderruar te kem nje moter.Te afermit me thone qe kjo eshte dicka e thjeshte ,por per mua dhe vecanerisht per mamin tim eshte e pamundur.Kur kam qene pak me e vogel gjithnje i lutesha mamit per nje moter dhe akoma vazhdoj ta bej.Por gjithmone mami me thote:Ana ,ti e di problemin tim ,keshtu qe mos ma hap me nje teme te tille.Dhe vetem mamit dua ti referohem ne kete ese.Dua ti them qe dhe une kam nevoje per nje moter ,qe te gjitha ato qe me ndodhin ne shkolle dhe kudo te kem nje person te cilit tja tregoj .Nje arsye tjeter shume e forte,pse une dua te kem nje moter eshte sepse dua te perjetoj te gjithe ate eksperience qe perjetojne motrat se bashku.Keshtu qe mami:ti e ke provuar vete cdo te thote te kesh nje moter por dhe ta humbasesh ate.E di se per ty eshte shum e veshtire por te kem nje moter e di se do te te me ndihmoje qe mos te jem nje person i mbyllur ne vetvete,dhe mbi te gjitha te di dhe une te mesoj sesi te kujdesem per nje femije te vogel sepse e dime te gjithe qe nje dite do te behen prinder ,po ashtu dhe une.Mami me thote gjithnje mua se te rrisesh nje femije ne ditet e sotme eshte shume e veshtire dhe kjo eshte nje nga arsyet qe ti nuk do te me besh nje moter.Erdhi dhe koha ta perfundoj kete leter {ne forme eseje} dhe arsyeja me e forte te te kem nje moter eshte:Qe edhe une kam nevoje te kem nje person qe tja tregoj te gjitha gjerat e mia.........

Vepra te ngjashme
Autori: ALEHANDRA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: VELLAI DHE MOTRA
TE VDESESH ESHTE NORMALE POR TE VDESESH PER VELLAIN ESHTE FANTASTIKE . VELLAI ESHTE ENGJELLI QE TE MBRONE POR ESHTE EDHE AI QE ME SHUME XHELOZONE.AI PER MOTREN E JEP JETEN SIC E JEP MOTRA PER TE ♥. TORNADOT JANE TE FUQISHME POR KUR NUK MUND TE MPOSHT...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motra
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dh...
Autori: ledyy ledyy · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqja ime
nje dite ne mendime sec po rrinte shoqja ime menjeher i shkova pran pse je e merzitur ti gentjan si ti dhe un moter te kem me e lumtura ne bot te jem lutet genta e po thot falem moter i madhi zot me i hek gentes merak ninjeher un i thash ...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Sa her rri e mendoj, Ti merr pjes ne ato mendime Te dua ty pa fund... Sepse ti je motra ime!.. Moter nuk kam Po sme duhet 1 Te kam ty,me mir se nje moter Dhe kurr vetem s'me le Ti je me e mira Po ashtu me e veshtira Te dua me shum se veten ...
Autori: Lauresa · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Motra ime
Motra Ime Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kush te meshtetemm tek nje shoqe e cila qesh me lotet e mij A por ti erdhe Moter.Diten kur ti linde binte shii .Nuk po binte shii por ishinn lotet e mi nga ge...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: binjaket e motres
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ta harroj tere boten tia u dhurosh njeri tjetrin nuk e mashtrojne. ashtu zoti i krijoj nenen e babain be vemendje i ndegjojne sepse jeten e lumtur ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: binjaket e motres
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ta harroj tere boten tia u dhurosh njeri tjetrin nuk e mashtrojne. ashtu zoti i krijoj nenen e babain be vemendje i ndegjojne sepse jeten e lumtur ...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: Sejhan Shabani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: shoqeria
Shoqja Ime E Ngusht Kam nje shoqe shume te bukur dhe gjithmon qendron e lumtur, per te qeshur me ben gjithmon se keshtu eshte shoqeria jon. Pa DINEN nuk shtyhet dita pa njera-tjetren sna ecen rrita, ne shkoll nje dit kur ajo mungon rri ...
Autori: anna xhihani · Lloji: Hartim · Tema: Dy motra
dy motra te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...




Komentet e fundit!

Emri: dirigjent
Email: dirigjent_kosovare@live.com
Komenti: Me ka pelyqer shum shum bukur

Emri: lejla
Email: lejla@12.com
Komenti: Kjo me pelqen shume

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: oh te betohem qe me preke por ti mos u merzit , une te uroj me gjithe shpirt qe te te realizohet endrra por jo te gjitha mundesite na i jep jeta . ndonjehere duhet ti pranojme sic jane gjerat sepse keshtu dote jete me mire me beso. por ti mos hiq dore nga endrra jote ok sepse me mir von thuaj mamit se sa kurr.

Emri: Fjory
Email: Fjory.Neza@hotmail.com
Komenti: Good, Good Very good 😀😛😛😛😛

Emri: ajla
Email: ajla.ndoj@hotmail.com
Komenti: shum nice eseja bisha ne un te njejten deshir kam po vec se vella ket her po ja qe e kam te pamundur ta kem edhe po i lutem shum zotit dhe .. skam mo se ca tthem vec jam tu e lon ndor tzotiti ket pun

Emri: brunilda
Email: xhemali.domi@yahoo.com
Komenti: shume e bukur eseja zemer edhe un te njejten deshir por vetem se vella kete her jo moter dhe shpresoj qe endra ime te realizohet po ashtu dhe jotja

Emri: arlinda
Email: arlinda@hotmail.com
Komenti: Edhe une ndjehem njesoj si ti mirpo te gjith ato vajza qe kan deshir te ken nje moter shpresoj se nje dite kjo enderr do t'iu plotesohet.E saj perket eses tende mendoj se ishte e mrekullushme

Emri: elena
Email: elena.lashi@gmail.com
Komenti: ah motra eshte per mua thesari me i cmuar per te cilen jam e gatshme te shkaterroj boten

Emri: marinela
Email: marinelalove910@yahoo.com
Komenti: edhe une e dua nje moter sinqerisht

Emri: Albiona
Email: biona.-@msn.com
Komenti: Eseja jote esht shum e bukur .Edhe un e kam njesoj endrren ashtu si ti dhe sa her qe zgjohem ne mengjes edhe me shum me shtohet deshira qe ta kem nje moter dhe gjithmon zgjohem me shprees qe nje dit do ta kem edhe un kam mike shum te ngusht e kam si moter por prap vendin e motres nuk e zĂŤ asnje


Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ese shume e bukur. te lumte. bravo e di? te gjitha cka ke shkruar i kemi te perbashketa , madje edhe emrin. edhe une i them shume here mamit per nje moter por sma ben

Emri: tea
Email: tea.bny1@yahoo.com
Komenti: hahhahahahahahahah

Emri: Mirela
Email: mirelaqokaj@hotmail.com
Komenti: E ne fakt une e kam 1 moter te cilen e dua shume dhe zihem gjate ghithe kohes me te.Por pavaresisht te gjithave e dua shume ,ndoshta me shume se kedo tjeter ne kete bote.Eseja jote ishte e mrekullueshme.Shpresoj me gjithe zemer qe deshira jote te realizohet.

Emri: Anisa
Email: Anisa@yahoo.com
Komenti: Joana kjo eshte nje ese sh. e ndjere. Une te kuptoj mjaft mire pasi edhe une nuk kam moter dhe dua sh. ta kem. Porndjehem e ngushelluar me faktin qe kam nje shoqe sh. te ngushte mete cilen ndaj gjithcka te njejten gje duhet te besh edhe ti.:):D

Emri: Bel.Kryeziu
Email: Sadbere2008@hotmail.com
Komenti: Ishte Perfekte Ishalla te realizohet Endrra jote e dashur eseja ishte e mrekullushme ...

Emri: Gerta.
Email: IGERTA-90@live.com
Komenti: wouu shum e bukur joana ....

Emri: adenaida
Email: adenaida @hotmail.com
Komenti: Enderra me te vertete eshte shume e vecante dhe shume e sinqerte nga ana jote. Une deshiroj shume qe kjo enderr te realizohet.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com