Data e postimit: 2015-12-27 13:51:56
Lexime: 4971
kusherira e perjetsheme
Lloji: Ese filozofike
Tema: falja
Autori: emanuela
Shkolla: e bashkuar vajdin lamaj domje
Klasa: 9c
Qyteti: tirane
E-mail: shkelzen.lama@hotmail.com


Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por ama dije se ti do te jesh gjithmone ne zemren time sepse une pa ty jame asgje dhe s'mund te bej perpara.Ti je loti i kulluar ne zemren time qe e mban ne dore dhe nuk e leshon te bjere poshte.S'MUND T'ja fal kurr vetes qe ti u lendove dhe me flake jashte zemres.Por une do te jetoj duke kujtuar miqesine tone te qeshurat tona.E pyes Zotin pse???bre zot me ndave nga ajo sepse ajo ishte arsyea ime e veteme qe me qonte diten mbare.Dhe me jepte forcen per deshiren time te madhe te behesha nje prezantuese.Por tani ajo s'me do me sepse ma tha qarte.Por perseri nuk mund ti humbi shpresat sepse zoti eshte me mua sepse e dua dhe s'do te ndalem derisa ta fuse prape ne zmeren time dhe atehere do jet shume e veshtire te dalesh sepse ti je gjysma e zemres sime qe me lejon te marre fryme je oksigjeni im pasqyra ime je objektivi i jetes time.vetem nje mike si ti ma ka thene te verteten butesisht kur "disa"miq te rrejshem na kane braktisur/TI ME DHE MUNDESINE TE FLASE ME DIKE KUR PATA MUNDESINE.Jam krenare dhe pse e di qe ndoshta tani me urren por dije se divani im mbytet ne lote duke te te kujtuar sepse te dua.Ti me ben te qeshe edhe pas nje dite te veshtire.Ti je nje person i vecante ne zemren time qe askush nuk mundet te ta zevendesoj.Shpresoj me zemer te me falesh.Ekuptoj qe humba nje njeri te mrekullueshem;per fajin tim.Me vjen keq qe te kam zhgenyer'nuk jam nje kusherire perfekte'Por jam nje kusherire qe te kerkon te falur dhe te me rikthesh buzeqeshjen edhe nje here dhe te premtoj qe nuk do te shuhet me.TE DUA.MOTER.

Vepra te ngjashme
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: BLERTA SINANAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DASHURIA NDAJ MOTRES
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT PO FLAS PER TE ME NJE NDJENJE MOMENTALE POR TE PAHARRUESHME BUZEQESHJA E SAJ TE DHURON LUMTURINE E ZEMRES QE NUK NDALET ASNJEHERE. ZJARRI I SE VERTETES QE T...
Autori: Argita Islamaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Motrave
Qdo here e kam menduar si eshte ndjenja e te qenit moter.Kete e morra po tani i kam tre motra te cilat gjithnji keni qene krenare ndaj meje veqanerisht ti Djellza dhe ti Leonora.Nuk mund te them Fatime dhe ty se edhe ti je e keqe sepse edhe ti je nder to ...
Autori: AMANTIA.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ARDHMJA IME
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet. Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si ...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Nata e acarte
Kur qaj e kuptoj se sa i bukur eshte shiu Sepse edhe zemra ate nate me rete vetetiu Kur me lendojne e kuptoj se sa larg jane endrrat E kur me tradhtojne e kuptoj se sa te plagosin gjembat Nuk dua te qaj me edhe kur te bie nata Sdua ti humbas endrrat ...
Autori: Klara Noku · Lloji: Leter · Tema: Leter drejtuar dikujt
.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuqe me mbishkrimin``te shtrenjtes sime,bijes time te dashur``.E hapi me lote ne sy dhe me nje brenge qe i bashkohej gezimit te asaj dite, nisi ta lexonte ate...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...
Autori: Elena Stojan · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Mos me thir me Per Ty jam e vdekur Le te te vrasin lotet Qe per ty kam derdhur Le te te vrasin vitet qe mi more zemren time ti nuk e meritove Me the lamutmire Po si munde valle ? Tu duk thjeshte nje loje ?? Apo nje peralle ?? Me the lamtumir...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shoqe e Zemrës
Shoqja ime e dashur ! Nuk e di se çfarë të them , per ty fjalet s'mbarojn fare. Nuk e di se çfare te bej , nga nejra ane shikoj tek dritarja por kur kthem nga na tjeter shikoj shtepine tende te bukur. Sa here te kam thene : Ki besim tek unë se...
Autori: laura skenderas · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Peng Me vinin nga larg ca kujtime, ca rreshta, ca vargje, poezi. Po trazonin perseri zemren time, njesoj si atehere ne rini. Me vinin ne mendje dy sy nje buzeqeshje e embel e harruar. Gjithcka qe te perkiste ty Gjithcka qe dikur kishte lenduar. ...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Esmeralda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumturia jote mposhti dhimbjen.Nuk mund te kujtoj,por di te imagjinoj veten ne krahet e tua,teksa ti me falje ngrohtesine qe askush vec teje nuk mundet te ma ...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...




Komentet e fundit!

Emri: besime
Email: besimebaja@hotmail.com
Komenti: sa e bukur

Emri: besime
Email: besimebaja@hotmail.com
Komenti: sa e bukur

Emri: coli
Email: 1234@yahoo.com
Komenti: bkrsh(bukur shume)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com