Data e postimit: 2022-05-21 22:35:05
Lexime: 5889
bota e femijeve dhe e te rriturve
Lloji: Ese argumentuese
Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Autori: V.D
Shkolla: M.M
Klasa: 7A
Qyteti: Tirane
E-mail: wwwttt@yahoo.com


Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të thosha magji a do ta kishit më të lehtë për të më besuar? Kur je fëmijë je kapiteni I anijes së pafajësisë që lundron në detin e pafundëm të fantazisë. Do të thotë të fluturosh në krahët e lumturisë, të vraposh në një labirint mirësie shpirtërore, të qeshësh e të shijosh cdo moment sikur të jetë dita e fundit e jotja mbi Tokë. Mund të bësh gabime dhe në mendjen fëmijënore të mendosh sikur është gjëja më e bukur e më e drejtë që ke bërë. Do të thotë të kesh një botë tënden, të ndryshme nga ajo e të tjerëve, nga ajo që njohin të gjithë.
Bota që çdo fëmijë krijon është e veçantë e unike në mënyrën e vetë. Mund të jetë një vend ose mund të jetë një periudhë e caktuar kohore. Atje, ai është i lirë të përdorë imagjinatën. Të krijojë personazhet me të cilët dëshiron të kalojë kohën. Është vendi I rrëzimeve, I ngritjeve të menjëhershme e krenare, I sekreteve dhe shpesh I aventurave të rrezikshme pa lejen e përindërve. Këto gjëra mund të duken të pakuptimta, por në fakt është e kundërta. Kështu femija fillon të bëjë dallimin midis së mirës dhe të keqes, të formojë një personalitet me anë të cilit do të indentifikohet më vonë në shoqëri. Kjo botë e vogël do ta përgatisë atë drejt botës së vërtetë apo mos duhet të them drejt botës së rremë? Pasi ne jemi të vërtetë vetëm kur jemi fëmijë. Në ketë fazë jemi thjesht vetvetja. Themi dhe sillemi me anë të karakterit tonë dhe me sinqeritet pa menduar se si do të reagojnë të tjerët,
Kur fillojmë të rritemi, e kuptojmë se bota jashtë nuk është ajo që kishim menduar. Është një botë krejt ndryshe. Ka një tornado problemesh, një mal pengesash e një ton detyrash, kujdesi e përgjegjësish. E mbushur me njerëz me botëkuptim tjetër. Bota e një të rrituri mund të themi se varet nga mënyra si e ka krijuar fëmijërinë e tij. Shpesh kur jemi të vegjël me zor presim që të rritemi, por në momentin që përballemi me botën e të rriturve na ngjallet mall për fëmijërinë. Deri atëherë nuk e kishim kuptuar se ishim duke u kënaqur me një dhuratë të cmuar e të pakthyeshme. Këtë e simbolizon madje edhe një shprehje: ‘’Vlera e dickaje duket atëherë kur e humbet.’’ Ndonjëherë fëmijët nuk I kuptojnë se si punon dhe cfarë mendon truri I një të rrituri. Mendoj se një njeri I rritur është I lidhur shumë me shifrat ose paratë. Nëse një femijë I ciltër I shpjegon prindit të tij se ai kishte lexuar për një shtëpi të bukur me ngjyrë të kuqe, kopsht të lulëzuar, shatërvan të zbukuruar me statuja dhe me kafshë të ndryshme në oborrine tij, I rrituri nuk arrin dot ta përfyryroj, por nëse I thua ndonjë shumë të lartë parash atëherë mundet ta perceptojë sa e bukur është shtëpia. Gjithsesi cdo I rritur e ka përjetuar periudhën e fëmijërisë. Edhe pse nuk e shprehin pasi janë të përfshirë me vorbullën tërheqëse të punëve, në zemrën e tyre do të gjendet gjithmonë një pjezës e pasqyruar fëmijërie të cilën e ruajnë si gjënë më të cmuar.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: Rinesa Gacaferi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ëndrrat e fëmijëve
Nëse do kem magji e fuqishme do jem, nëse do kem magji çdo gjë do të kem, botën do sundoja si një princeshë, të këqinjët do largoja, kur të bëhesha mbretëreshë! Sa jam ende e vogël, një dëshirë kam, botën e fëmijëve ta kem p...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak t...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: Sara Hyso · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com