Data e postimit: 2013-02-05 17:25:47
Lexime: 20981
“Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Autori: Sara Hyso
Shkolla: "Turgut Ozal "
Klasa: 7A
Qyteti: Tirane
E-mail: sara_hyso@yahoo.com


Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash dhe të gjitha këto gjëra nuk kanë ndonjë detyrim për të tjerët,por janë vetëm lojra. Gjithashtu kurioziteti nuk mungon. Kohët e bukura kur mësoje të ngisje biçikletën që vriteshe, por nuk qaje sepse të vinte inat sepse rrëzoheshe. Apo edhe kur mësove notin, qe kushedi sa herë ke pirë ujë. Kur e kujton fëmijërinë tënd duket sikur ti do që të kthehesh përsëri dhe ti bësh përsëri prapësitë që ke bërë, por kjo nuk ndodh. Ti dëshiron të rikujtosh festën e Abetares apo ditët kur mësove të shkruash shkronjat dhe numrat. Këto vite kanë kaluar një nga një dhe çdo vit ndodhin gjëra të bukura, të reja që nuk i kishe provuar më parë. Kur ne duam që të kujtojmë të gjitha gjërat e bukura që kemi kaluar derisa humbim në mendime. Më pas kur kujtimet sa vijnë dhe mbarojnë ti ke kaluar një shumë kohë dhe mërzitesh sepse kujtimet e bukura mbaruan. Tani që jam rritur paksa e mendoj më mirë se kur je I vogël ke shumë gjëra të bukura për të bërë dhe pyet veten : Pse këto vite të fëmijërisë mbaruan.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak t...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh veten me mijëra herë se si kalon kjo kohë,do ta kujtosh diten e parë te shkollës,do t’i kujtosh te gjitha emocionet e bukura që ke kaluar. koha kalon ...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: Rinesa Gacaferi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ëndrrat e fëmijëve
Nëse do kem magji e fuqishme do jem, nëse do kem magji çdo gjë do të kem, botën do sundoja si një princeshë, të këqinjët do largoja, kur të bëhesha mbretëreshë! Sa jam ende e vogël, një dëshirë kam, botën e fëmijëve ta kem p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
2 Fëmijët Luanin bashkë Në shkollë shkonin Castet më të bukura Bashkë i kalonin Momentet që kalonin Ishin të mahnitshme Suksesi në shkollë S'u mungoi atyre Dashuria ndaj prindërve Ishte si k...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...




Komentet e fundit!

Emri: nona
Email: leasweet86@yahoo.com
Komenti: kl

Emri: andi
Email: andi-devi@hotmail.com
Komenti: Ahahahahahahahah

Emri: BLERINA
Email: BLERINA@YAHOO.COM
Komenti: MIRË SI KLASË E SHTATË HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Emri: vanesa vane
Email: vanelol1@yahoo.com
Komenti: /

Emri: kristina
Email: kristina@live.com
Komenti:

Emri: Gera
Email: Gerakacorr@yahoo.com
Komenti: Kot fare

Emri: ANON
Email: sara_hyso@yahoo.com
Komenti: i kam qr

Emri: justin bieber
Email: justin.keli@hotmail.com
Komenti:

Emri: crazygirl
Email: girl@yahoo.com
Komenti:

Emri: tyuuh
Email: turi_gjoka1@hotmail.com
Komenti: lol


Emri: poker face
Email: leasweet86@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com