Data e postimit: 2018-06-16 14:48:30
Lexime: 11023
Është më mirë të jesh fëmijë,sesa i rritur
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Femije apo I rritur
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Avni Rustemi
Klasa: 9A
Qyteti: Kukës
E-mail: kevin.cika@live.com


Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që është më bukur të jesh një fëmijë ,sesa një I rritur.Sepse një fëmijë e sheh botën të thjeshtë dhe kurrfarë kompleksi.Ndoshta të gjithë duhet ta shohin botën ngadonjëherë.Në moshën fëminore ne nuk e njohim ligësinë,inatin dhe përbuzjen.Ato I merr nga mjedisi I të rriturve përreth.Këtu gjendet edhe arsyeja e lindjes së konflikteve të ndryshme botërore.Pra, të rriturit kanë detyrën sublime që tu shpalosin fëmijëve ndjenjën e faljes,jetës,dhe edukatës.Kështu do rriten breza më të mirë ,që do kontribuojnë në botë.Është mëkat që të dëmtosh fëmijërinë e të tjerëve.Duhet ti lëme ta shijojnë sa më shumë.Sepse ajo është më e bukur dhe më e shtrenjtë e jetes sone.

Vepra te ngjashme
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: Sara Hyso · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
Autori: Rinesa Gacaferi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ëndrrat e fëmijëve
Nëse do kem magji e fuqishme do jem, nëse do kem magji çdo gjë do të kem, botën do sundoja si një princeshë, të këqinjët do largoja, kur të bëhesha mbretëreshë! Sa jam ende e vogël, një dëshirë kam, botën e fëmijëve ta kem p...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak t...
Autori: Belkisa Qaili · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra. Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te kufizuara,ata duken si gjithe te tjeret por thjeshtë kanë disa crregullime të vogla të trurit,për këtë shkak, është vështirë të krijohet më sh...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com