Data e postimit: 2017-11-09 19:17:13
Lexime: 17225
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Autori: Pakora
Shkolla: x
Klasa: 9B
Qyteti: Tirane
E-mail: bbcrazy68@gmail.com


Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo moshë njihet ndryshe si një periudhë stresi dhe paniku sepse nuk e di kush je dhe çfarë do të bësh me jetën tënde. Është periudha kur çdokush përpiqet të krijojë identitetin e tij.
Janë bërë shumë studime për sjelljet e adoleshentëve dhe për mënyrën se si mendojnë apo e shikojnë botën ata. Por në fund të fundit adoleshenca është thjesht një moshë. Pra, unë si një vajzë 14-vjeçare them me plot gojën se statistikat, mënyrat sesi studiuesit udhëzojnë prindërit që të sillen me fëmijët apo dhe studimet e bëra, shumicën e kohës rezultojnë të pavlefshme. Unë personalisht nuk do të doja që prindërit e mi të silleshin me mua sipas një libri, teksti apo trajnimi të bërë, sepse nëse unë do hapem me ta dhe do t’u tregoj për ditën time apo diçka tjetër që më shqetëson do të doja që dhe ata të bënin të njëjtën gjë me mua. Një individ në moshën time dëshiron të kuptohet, dëgjohet dhe të kuptojë që të tjerët kanë besim tek ai dhe e vlerësojnë atë.
Kush jam unë? Është një ndër pyetjet që i mundojnë të gjithë adoleshentët ashtu sikuse dhe mua. Unë jam një vajzë 14-vjeçare e cila përpiqet të balancojë jetën e saj sociale me pergjegjësitë dhe detyrat. Jap maksimumin tim që të mbajë rezultatet e larta në mësime dhe arritje të tjera. Por, pavarësisht mundit tim të tjerët vazhdojnë të presin akoma më shumë nga unë dhe, kur ndonjëherë i zhgënjej, ata më lëndojnë pa e kuptuar. Besoj se kështu ndihen dhe adoleshentët e tjerë. Disa vazhdojnë të përpiqen dhe të ecin përpara, disa të tjerë bëhen të varur nga mendimi i të tjerëve, ndërsa të tjerë rebelohen dhe fillojnë të përballojnë situata në mënyra agresive apo ofenduese.
Pavarësisht gjithë gjërave të përmendura më sipër, adoleshenca është një moshë shumë e bukur. Është mosha kur mund të ëndërrojmë dhe të besojmë që çdo ëndërr do të bëhet realitet. Gjatë kësaj periudhe ne zbulojmë dëshirat, aftësitë dhe mundësitë tona. Ndonjëherë zhgënjehemi sepse aftësitë tona kundërshtojnë dëshirat. Sidoqoftë, me kalimin e kohës dhe me njohjen e vetes arrijmë të shikojmë shumë aftësi të bukura te vetja dhe fillojmë të thurim ëndërra dhe të bëjmë plane për të ardhmen. Fillojmë të ngjisim shkallët e para që do të përcaktojnë rolin tonë në shoqëri dhe të ardhmen tonë. Kushdo dëshiron me gjithë zemër që të bëhet dikush në të ardhmen, dikush që të tjerët e shoghin si idhull ose dikush mendimi i të cilit vlerësohet.
Adoleshenca është mosha kur truri shpërthen me ide, nga më të bukurat deri te më absurdet. Është mosha kur mund të harrosh çdo gjë dhe të qeshësh me zë të lartë moskokëçarëse për mendimin që të tjerët kanë për ty, sepse po kënaqesh, sepse po bën atë që do. Kur je mes miqve që vërtet janë të vyer për ty nuk të intereson më se si dukesh, a të shkojnë rrobat apo a i ke flokët në rregull. Nuk të intereson nëse ajo vajza/çuni i bukur në anë të rrugës po mendon diçka negative për ty. E njëjta gjë ndodh kur arrin diçka që e dëshiroje me të vërtëtë. Kur fiton një konkurs, kur vlerësohesh për një punë që ke harxhuar kohë dhe djersë për ta kryer apo kur thjesht kupton që çdo gjë që po bën ia vlen.
Kjo moshë nuk është thjeshtë një periudhë stresi dhe paniku, siç thonë studimet e bëra, është shumë më shumë se aq. Sepse një adoleshent është një gonxhe e cila çel gjethe pas gjetheje, disa rriten dhe zbukurohen, disa vyshken dhe thahen, por në fund shohim një lule të bukur. Asnjë lule nuk është e njëjtë. disa kanë erë të mirë, disa kane formë të bukur dhe disa të tjera kanë ngjyrë tërheqëse. Secila u rrit në kushte të ndryshme, por në fund lulëzoi, pavarësisht çdo gjëje. Sepse çdokush është i bukur dhe i veçantë në mënyrën e vetë.
Si përfundim dua të them që vetë fakti që adoleshenca trajtohet si diçka e jashtëzakonshme apo e mbushur me probleme i bën adoleshentët që të besojnë që kanë kaq shumë probleme dhe që askush nuk mund t’i kuptojë. Adoleshenca është thjesht një moshë, sic është fëmijëria, sic janë të 30-etat etj. Vërtet kjo është koha kur ne mund të rrezikojmë dhe ëndërrojmë pa frikë, kështu që përse duhet ta mbushim veten me negativitet dhe me probleme të cilat nuk mund të quhen probleme të mirëfillta. Jam plotësisht e bindur se asnjëri prej nesh nuk do të dëshironte që në një të ardhme të kthente kokën pas dhe të mendonte ‘sikur…’ për çdo gjë. Në fund të fundit, në vrullin e adoleshencës nuk ka rëndesi objekti i emocionit, por vetë emocioni.

Vepra te ngjashme
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: sara prendaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Adoleshenca
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqëror. Në këtë fazë ëndrrat marrin rrugë. Është moshë e dehjes pa pasur nevojë për pije, që e bën Platonin ta përcaktojë rininë si dehje shpi...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshir...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak t...
Autori: Klaudia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Sara Hyso · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse frikësohemi nga vetmia
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy. Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, adoleshenca
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me mungesën e vet – njohjes, shkaktojnë kriza të indetitetit. Jo të sigurt në vetvete, adoleshentët marrin vendime në lidhje me mënyrën se si ata reagoj...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, dija, dija eshte pushtet
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura që ne aspirojmë. Me fjalë të tjera, të dish çfarë të bësh, në çfarë kohe, në cilin drejtim dhe cilët janë parametrat që rezultojnë në li...




Komentet e fundit!

Emri: ai djali
Email: reisejati@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: eri
Email: eligjatana123@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com