Data e postimit: 2018-11-06 16:32:54
Lexime: 10436 |
ESE
TEMA:UNE PAS KATANTINE
Karanatina.Eh nĂ« fakt,kjo fjalĂ« nuk Ă«shtĂ« se na pĂ«lqen shumĂ« .Arsyeja kryesore Ă«shtĂ« se ne si individ nuk jemi mĂ«suar tĂ« rrimĂ« tĂ« mbyllur nĂ« shtĂ«pi pĂ«r njĂ« kohe kaq tĂ« gjatĂ«. Nuk jemi ambejtuar akoma me kĂ...
|
Elbasani eshte nje nga qytetet me problematik te momentit nga ana e ndotjes, demtimit te mjedisit etj. Pak vite me pare jane kryer dhe studime per te kuptuar lidhjen mes ndotjes dhe semundjeve kryesisht te rrugeve te frymemarrjes dhe kancerit. Banoret ank...
|
Dimri vendin pranveres ia ke
Bora shkrin nuk ka me.
Lulet celin sa me ska
Si pranvera ne bote nuk ka.
Iken pranvera e vjen vera
Pushimet trokasin tek dera.
Vape bën sa me ska
Po cti besh vere 1 here ne vit ka
Vjeshta vjen vera shkon
Edhe ...
|
Atdheu
Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti.
Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
|
Ese:Nena ime
A ka me te bukur kur rrethohesh nga familja vecanerisht nga nena.Ajo me lindi me rriti me nje fjale me edukoi.Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshete nen kembet e nenes.”eshte bahaqe qe lulet e saj sjellin lumturi ne zemren e femij...
|
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
|
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
|
ESE: QAJ APO QESH ME DON KISHOTIN
Nuk kemi as një dyshim se kalorësit historikë janë ndër personazhet më të çuditshëm që kanë populluar një pjesë të madhe të ngjarjeve, temave, subjekteve, lëndëve e historive. Nje I tille ishte edhe don...
|
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu....
|
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i kerkon prijesit leje Qe Te flase me nje cift shpirtrash, Te cilet vorbulla e eres I mban Te mberthyer me Njeri- tjetrin. Ata Jane Pablo Malatesta dhe Franc...
|
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ?
Secilit prej nesh i ndodh qe te reflektoje mbi keto pytje ne menyre qe
Ti japi jetes nje kuptim te bukur.
Jeta eshte nje rrugetim,dhurate nga Zoti , e cila jetohet vetem njehere.
Nje rrugeti...
|
Eseja dhe llojet e saj
Termi ese vjen nga Frengjishtja dhe do të thotë mundim,përpjekje për të shkruar.
Eseja është një lloj shkrimi i shkurtër që ka në bazë faktin dhe jo trillimin.
Çdo njeri mund të shkruaj ese,pra mund të shfaq opini...
|
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...
|
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimin e motit, zevendesimin e stineve, nderrimin e diteve apo ndryshimin e sherbimeve apo lloj lloj gjerash te tjera enderron vetem te shikoje nje dore tek e c...
|