Data e postimit: 2013-11-14 16:48:56
Lexime: 11491
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Rutina e Perditshme
Autori: Gabriela Haxhi
Shkolla: Bota e Dituris
Klasa: XB
Qyteti: FIER
E-mail: CHICA-BONITA1@LIVE.COM


Jeta…

Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që përdorim kur shtypim tastierën e makinës së shkrimit apo të kompjuterit, mund të përdoret për shumëçka tjetër. Me po të njëjtën shkathtësi të mendjes, shumë lehtë, të bën vrasës profesionist, por ndërkaq, me shumë delikatesë, mund ta përdorësh në paralojën e dashurisë dhe të dallohesh si një dashnor i shkathët. Gjithçka varet nga zgjedhja se çfarë do të bësh me atë gisht. Kam mundur të bëhem shumëçka në jetë, por kam zgjedhur që të jem e madhe në sytë e mi. Me kohë kam kuptuar se vlerësimi nga të tjerët nuk të vjen kurrë para se të fillojmë ta vlerësojmë veten. Të vlerësojmë jetën, dashurinë, por edhe botën ku këto të dyja mund të frymojnë lirshëm. Ky libër është një rrëfim për magjinë e zgjedhjes. Fuqia për të ndryshuar veten dhe botën qëndron në guximin individual për të zgjedhur. E mira është që askush mos të ndryshojë asnjë , për cfarëdo lloj arsye si në dashuri dhe në jetën e përditëshme . E vërteta është që në vrapojmë shumë. Vrapojmë pas kohës,vrapojmë që të mbërrijmë në orar në punë, shkollë, në ndonjë festë,takim etj. Vrapojmë pas egos tonë, vrapojmë dhe shpejtojmë që të kemi atë që duam. Vrapojmë pas njerëzve që të ecim njëkohësisht me hapat e tyre. Vrapojmë pas gjithckaje,por duke harruar atë më të rëndësishmen, veten tonë. Ne nuk e dëgjojmë veten dhe zemrën tone , thjeshtë vazhdojmë duke vrapuar pas të gjithavë duke harruar që vetja jonë kërkon pak qetësi, ka nevojë për pushim, vrapojmë dhe një ditë kur të rrëzohemi nuk do të mund të ngrihemi më nga lodhja e tepërt. Do duam të flemë dhe mbase në ëndërr do kemi kohë të mendojmë për vete .Në thelb, është vetëm një zgjedhje. T'i japim krahë njerëzores brenda nesh apo të ikim prej saj..!!

Vepra te ngjashme
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë ekzistoj përmes filozofisë e parimeve të mia për jetën
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball njerëzve dhe kohëve ti duhet të përcaktosh qartë idetë e tua dhe pozicionin tënd. Ezistojnë dy mënyra për të vlerësuar njerëzit dhe kohët, d...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...




Komentet e fundit!

Emri: sayhrty
Email: rstyrty@yahoo.com
Komenti:

Emri: ersa
Email: adleirestiran@yahoo.com
Komenti:

Emri: ikemekurveselenam
Email: devilmage04@gmail.com
Komenti: Ike me se le nam me kete kucke e mutit.

Emri: 101
Email: 101vjetoriipavarsise@poezi.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com