Data e postimit: 2012-09-20 13:12:32
Lexime: 18767
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Kush jam une?
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: -
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes.
Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe të tjerët në mbarë botën që e tërheq teknologjia dhe shpikjet e reja. Kam lindur në Tiranë, Shqipëri më 12.10.1996, vetëm 3300 gram. Jam rritur dhe jetoj në një shtëpi normale me prinderit dhe vellain tim me te madh në zonën e ish-bllokut. Ndihem më rehat në shoqërinë e vetëm 1 ose 2 shokëve, pasi në mendimin tim është më kollaj të komunikohet me 1 ose 2 veta sesa me një grup të madh. Kam ndjekur shumë kurse të ndryshme, ndër të cilat mund të përmend: “Anglisht, Italisht, Frengjisht, futboll, basketboll, not, kurse kompjuteri”.
Shkollën 9-vjecare e kam bërë në shkollën “Edith Durham”, kam qëndruar në të njëjtën klase ‘B’ për 9 vjet duke formuar një shoqëri të fortë me shumë veta. Jam një nxënës që më pëlqejnë notat e mira dhe luftoj që t’i marr ato. Kam pasur marrëdhenie të mira me të gjitha mësueset dhe mësuesit dhe mendoj se kjo është një aftesi e mirë që më karakterizon.
Për momentin frekuentoj shkollën “Petro Nini Luarasi” dhe jam në klasën ‘10F’ dhe shpresoj që t’ia kaloj sa më mirë dhe të marr rezultate sa më të mira.
Asnjëherë nuk e kam vendosur në kokën time se cfarë dëshiroj të bëhem në të ardhmen, njëherë thoja që doja të bëhesha drejtor(kur kam qenë i vogël pa e ditur as vetë se cfarë do të thotë ajo fjalë), astronaut, futbollist, si babai im, etj. Ndërsa tani në këtë moshë them që kam ende dhe pak kohë per ta vendosur. Me pak fjalë ky jam unë.

Vepra te ngjashme
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Kush jam unë?
KUSH JAM UNË ? Kush jam unë ,a njoh mirë vetveten? A përpiqem të them gjithnjë të verteten ? Cfarë personaliteti kam? A jam e lumtur për atë çka jam? Si është karakteri im? A mbaj gjithnjë të njëjtin që...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Uniformat
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,ka disa arsye si psh.: -nuk mendon se çdo veshësh çdo ditë apo se çfarë modeli do i bësh flokët sepse ke uniformë shkolle që mund ts veshësh çd...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...




Komentet e fundit!

Emri: anela
Email: sabria-321@live.com
Komenti: Shum palidhjeee hhahahahhhhaha ha a je budalla aaaa vetem budalla filozofon sikur tiiiiii

Emri: anela
Email: sabria-321@live.com
Komenti: Me pelqu shum e ke treguar mendimin tend pro ti mundesh ta besh edhe me mir

Emri: anela
Email: sabria-321@live.com
Komenti: Me pelqu shum e ke treguar mendimin tend pro ti mundesh ta besh edhe me mir

Emri: Genta
Email: katerina_Begolli@hotmail.com
Komenti: Shumë mirë

Emri: anna
Email: ann@hotmail.com
Komenti: palidhje!

Emri: Mario
Email: mikelsadikaj@gmail.com
Komenti: Flm,ishte nje shembull sh i vlefshem per detyren e gjuhes :-P

Emri: Dardan
Email: dardan_otr@hotmail.com
Komenti: shum bukur ,.

Emri: Laura
Email: laura.hoti@hotmail.com
Komenti: Sa e bukur

Emri: inna
Email: inna@hotmail.com
Komenti: se di, a je i sigurt qe eshte nje pershkrim i nivelit te nje nxenes ne vit te pare(just my opinion )

Emri: Vlonjat
Email: loni_otr@hotmail.com
Komenti: Pergezimet e mia je i shkelqyer veq perpara dhe te uroj suksese ne vazhdim te metutjeshem.


Emri: Nani Metua
Email: nani metua@yahoo.com
Komenti: i like this is very beautiful

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: me pelqen shum menyra se si e ke pershkruar veten tende me like

Emri: Gashi
Email: Gashi_Gurit@live.al
Komenti: deshta me dit kush je. SE SHUM PALIDHJE TE KOKA!!!!!!!

Emri: nitaa
Email: nita-valoni@live.com
Komenti: shum mir lidhja e fjaleve perfekt

Emri: tina
Email: tinasweet@hotmail.com
Komenti: good

Emri: ilda
Email: ildamuca@live.com
Komenti: shume mire ahahhah edhe une ne klasen 10f jam

Emri: Geenti99
Email: kras_99@live.com
Komenti: Me emoncioneve Enco ,te lumte vetem vazhdo .

Emri: adrijana
Email: adrijan@hotmail.com
Komenti: hahahhhhhhhhah

Emri: florina
Email: florina_ibriqi@hotmail.com
Komenti: shum mir e ka shprehur mendimin, ne fakt une nuk e lexova te terin por nga fillimi mu duk i shkelqyer te lumtë

Emri: Elaa Krasniqi
Email: ronela-7@live.de
Komenti: Me pelqen shumm si e ka shprehur mendimin e ti dhe ka treguar kush eshte ne te vertet aii...


Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: gezohem!! :))



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com