Data e postimit: 2015-02-04 17:55:42
Lexime: 9541
Futbolli
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Futbolli
Autori: Renato Ramaj
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9A
Qyteti: Cakran,Fier
E-mail: renatoramaj11@yahoo.com


Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi futboolli do te mbetet endrra ime.Futbolli per mua eshte nje stil jete!...Toke dhe gure ja ku luan..Toke dhe gure qe te kan bere te nxjerresh gjak…qe te kan bere te rrezohesh…qe te kane dhene shum lumturi…Me mire kalceto me thone shoket”Mendo per shkollen me thone prinderit.Mendon dhe qesh.Cfare din ata se cdo te thot futbolli per ty…Cfare dine per tensionin qe te shtunen nuk te le te flesh,per ndeshjet qe ke luajtur si I demtuar,per ate qe ndien kur je I pari qe perqafon ate qe ka shenuar gole dhe pas disa castesh e gjithe skuadra dhe cdo goditje qe ndje eshte nje lojtar qe vjen te festoje per ate gol…Cfare din per vrapin qe ke bere per te mos arritur vone ne stervitje dhe te arritesh ne fushe duke pare te gjithe ekipin te rreshtuar duke degjuar trajnerin..Cfare dine per ate gol qe ke shpetuar para shume vitesh por e ndjen sikur ta kesh bere dje…Cfare dine kur je 1-0 ne 5 minuta nga fundi..Cfare dine per goditjet qe ke marre…per nderhyrjet e rrezikshme qe ke bere…dhe per shtrengimet e duarve te sinqerta kundershtareve…Cfare dine se si dridhesh pas xhiros se 10 qe ke bere…mbahesh shpatull me shpatull me te tjeret…Cfare dine per perqfimet e dhena para hyrjes ne fushe…ai perqafim I heshtur qe do te thote: do te japim me te miren…Cfare dine per ‘magjite’e tua…Cfare dine se sa shume e dashuron kete sport…Toke dhe gure…nje top…10 persona me ty…11kundershtare…nje fishkellim e gjate dhe e thate…Fanelat qe perzihen me njera tjetren…Kjo eshte jeta jone…Cfare dine ata…

Vepra te ngjashme
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: miri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jesh i dashuruar...
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjithcka ne syte e tu . Te ndihesh ndryshe dhe te mendosh gjate gjithe kohes se si ta besh te lumtur personin qe dashuron ne te gjitha menyrat , te mendosh cdo...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: “Te mendojme globalisht dhe te veprojme lokalisht “
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjithcka duket perfekte, deri ne momentin kur shohim se akoma ka persona qe po shkatrrojne gjithcka qe ne kemi ndertuar.Ne kohet e fundit kjo bote eshte prishu...
Autori: enada · Lloji: Analize letrare · Tema: te futesh ne mendime
Cdo njeri ka nje te kaluar edhe nje tashme.Kur bie ber te fjetur syte me mbushen me lot, kujtoj me lot nder sy kujtimet e bukura qe kalova me babane kur ai ishte me mua.Me kujtohen fjalet e bukura qe ai me thoshte,tregimet qe vetem ai mund t'i tregonte ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Orgittooo (Bjorddi) Pillati · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderit e mi jane me origjine shqiptare , mua me rrihet me shume ne vendin ku kam lindur . Sa vjen edhe me shtohet me shume malli per Greqine. Nuk me intereson t...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte futbolli
Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shikohet nga shume sportdshes.Per te luajtur futboll duhet te dish rregullat ose nuk behesh dot futbollist.Nese ke te dhena per te luajtur futboll mund te regji...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenjat
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shume vetem e vetem te mos shkruaj per ty...,por nuk mundem,eshte kaq e veshtire…E di pse?!?!?!sepse kudo ku jam me cilindo..ne mendimet e mia je vetem ti…...




Komentet e fundit!

Emri: laciii
Email: lacci@gmail.com
Komenti: syqyr foli ky i zghuti haaahahahahahaha

Emri: Albert
Email: bertiballmi@hotmail.com
Komenti: Bravo Renato ..nje ese shum reale dhe me shum ndjenja per futbollin ..

Emri: overman
Email: overman@yahoo.com
Komenti: ja ke fut komplet kot plako

Emri: shoku
Email: fistek@yahoo.com
Komenti: ja ke fuuuut kooooooooooooooooooottttttttttttt baaaaaaaaaaaaaashhhhhhhhhhhhhhh kooooooooooooooooooooooooooooooooootttttttttt pooooooooooooo taaaaaaamaaaaan koooooooooot:

Emri: ajo
Email: ajo@yahoo.com
Komenti: eseja nuk eshte histori



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com