Data e postimit: 2017-03-09 03:44:09
Lexime: 11888
a eshte ndikuar jeta e njerezve nga fati
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Autori: sindi sindi
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11
Qyteti: tirane
E-mail: sindiaga18@gmail.com


Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme".
Pse ndodh kjo ?
Fati vendoset nga ne?
Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje brenga e tyre per te ardhmen,vihet re nje frike e madhe mes kundershtive deshirave dhe realitetitsynimeve qe kane ne jete dhe mundesive praktike etj.Keto sjelllin shqetesime te ndryshme psikologjike te cialt jane te vetdijshmedhe shprehen ne shume forma si:
pasiguria,stresi,gjendje te renduar te crregullimeve mendore apo ato emocionale.

Shkaktari kryesor i te gjith kesaj mase te shakaktuar vejn nga brenda nesh dhe jo nga jashte sic pretendohet,ne qofte se ne e kuptojme kete gje ateher ne kemi celsin e nje zgjidhjeje te suksesshme qe fsheh brendine tone ne procesin e te menduarit dhe menyres se sjelljes se nje qasje te gabuar ne ate ne praktike.
Njoheja e vetvetes,tashme fakti qe fatin e krijon vete njeriu dhe esenca e saj kreative qendron pikerisht ne menyren e te menduarit tone.Nese flasim per realitetin mendimet tona jane ato qe krijojne te ardhmen tone ,por a jane pak ato nga ne qe e kryejne kete proces natyrshem dhe sa me funksional dhene menyre sa me te vetdijshme dhe ta dije ta kontrolloj dhe ta veje ne sherbimin e nevojave vetjake praktike te ketij realiteti objektiv.
si funksionon jeta jone?
Njeriu qenie supreme,konsiderohet si gjallesa me e avancuar dhe e persosur e tere ketij pracesi dhe evoluimi i perhereshen qe ne e quajme realitet objektiv.
Edhe pse jemi nga materiali nje tur pervec kesaj ne do jemi edhe nje shpirt i pavdekshem dhe ky eshte nje proces qe kryhet ndermjet dhe ne forma te ndryshme sic jane:njohja koshienca procesi i te menduarit etj Ne jemi ndertuar nga ky trekendesh trup-mendje-shpirt.Energjia jone te gjithe kemi nje energji qe shtrihet kudo pa kufi deri ne univers.Dhe ne dallojme ne gjithe kete energji,nga frekuenca e energjise tone,pavarsisht kualitetit qe kjo energji serviret dhe kjo frekuence e energjise eshte kodi yne individuale na ndryshon dhe na transformon si qellim e cila quhet jete,dhe jeta kjo eksperience eshte nje ndryshim i panderprere qe ezhvillojme ne si thjesht nje proce s te ligjit universal duke plotesuar te kunderten se per fatin qe e bejme ne natyrisht qe ndikohet nha shume rrethana qofshin ato sociale apo natyrore.Por jo qe natyra na ka krijuar dhe qe ajo na udheheq dhe ka ne dore fatin tone pasi keshtu jeta donte ishte e varur nga natyra. Po te ishte keshtu ateher bota do te merrte fund pasi askush nuk do te kishte vullnet per te jetuar dhe duke menduar qe fati dhe jeta jane ne doren e dickaje tjeter.Fatine ekemi ne ne dore pasi i gjithi krijohet nga ajo cka ne perceptojme dhe ajo cfare mendojme.Prandaj duhet te kemi kujdes me fjalet pasi mund te behen veprime,duhet te kemi kujdes me verpimet pasi mund te behen zakone pasi behen dhe formojen karakterin tend dhe kujdes me karakterin pasi mund te behet Fati yt.

Vepra te ngjashme
Autori: Dezi Myrteza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Fati
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fat...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Krejg Tola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen e jetes, sukses te perjetshem apo deshtim te pavdekshem. Duket i pandryshueshem, i pashmangshem, i padevijueshem, njelloj si i skalitur ne gur. Sikur nuk ...
Autori: eridjola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fati ne duart e mia
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: Lirije Jerliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...




Komentet e fundit!

Emri: meri
Email: meri.lilo@hotmail.com
Komenti: shum ese e bkr por nk esh ttamam argumentuese

Emri: izuela
Email: elapeposhi@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Merva
Email: Merva .idrizi@live.com
Komenti: A ka mundesi me tregu najsen per diturin ju lutna O milet

Emri: Merva
Email: Merva .idrizi@live.com
Komenti: A ka mundesi me tregu najsen per diturin ju lutna O milet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com