Data e postimit: 2013-03-15 17:04:52
Lexime: 40704
7 Marsi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: 7 Marsi
Autori: Ardita Gashi
Shkolla: Luigj Gukrakuqi
Klasa: VII-1
Qyteti: Atmaxhe
E-mail: rinor_rifat@hotmail.com


7 Marsi eshte dita e vetme e cila i kushtohet mesuesit, kjo me te vertete eshte nje dite me vend dhe nje dite e qelluar, me vjen mire qe ne kemi nje dite qe ta falenderojme mesuesin per te gjitha te mirat dhe veshtersite qe i kalon dhe i ka kaluar per te na mesuar neve. Mesuesi eshte sikur babai yne i dyte ai na mesoi shkronjat A,B,C..dhe numrat 1,2,3. Ne per 7 mars shfrytezojme rasin qe si per Falenderim mesuesit te ia dhurojme dhurata ku zakonisht i dhurojme lule si simbol lumturiedhe dashurie ndaj tij...


Ardita Gashi
Atmaxhe

Vepra te ngjashme
Autori: naile gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 7-marsi
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane. me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne korqe.mesuesi i pare ne kete shkolle ishte Pandeli Sotiri. Poahtu me 5,6,7 mars u vra familja e komandantit legjendar adem jashari.Kjo familje u vra per hi...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 8 marsin dhe 7 marsin
8 marsi siq njihet dita nderkombetare e gruas,eshte nje nder ditets me te veqanta te nenave dhe gjitha grave qe ndodhen ne trojet shqipetare,kjo dit e shenon nje mesazh per te gjith nenat shqipetare ku do qe jane neper bote.kjo dit me patjeter duhet qe ...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: mesuesi
7 Marsi Festa e mesuesit eshte kjo dite e bukur Me fat e hare eshte kjo feste e lumtur Per mesuesin tone qe na do shume Urime urime 7 marsi mesues
Autori: florjana shamolli · Lloji: Hartim · Tema: per mesuesit
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te miren .Mesuesit na edukojn mesojn dhe na bejn qe te kemi te ardhme sa me te lumtur .Te gjith mesuesit na dojn ne por nganjeher ata jan te detyruar...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Mesuesit
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit. Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shkolles. Me siguri te gjitheve iu kujtohen mesimet e para me alfabetin shqip, shqiptimet e para, filli i diturise... Per te gjitha keto duhet falenderuar m...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e nenes
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vetem muaji mars por per popullin dhe te gjitha trojet shqipetare eshte dhe do jete DITA ME E RENDEDISHME "8 MARSI DITA E NENES". ME RESPEKT TE MADH EDISON...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dita e mesuesit
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te pa...
Autori: dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: nene dhe mesuesja
edhe mesuesja, edhe nena. dy portrete, porsi hena. kane festat e tyre, dhe per to festojme, per t`i lumturuar, dhurata u dhurojme. gezuar festat, ne u urojme, vitete lumtura, per to deshirojme
Autori: ducja · Lloji: Poezi lirike · Tema: 7 marsi
I Te githe ne po festojme festen mesuesit po ia urojme dhe gjithmone ate do ta nderojme. II Shume kohe neve ti na ke kushtuar per te na mesuar dhe per te na edukuar. III Kjo feste e bukur gjithmone do te festohet e p...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi personale · Tema: DEDIKUAR MESUESIT QE ME KA VDEKUR
KUR NE KLASE TE PARE UNE HYRA, DICKA KUPTOVA MENJEHERE. KUPTOVA SE NA KISHTE RENE SI KUJDESTAR MESUESI ME ME VLERE. AI NA RRITI,SI PRIND NA EDUKOI, GJER NE KLASE TE KATERT AI NA COI. AI ISHTE BAZA E EDUKATES SONE GJERSA NJE AKSIDENT TRAGJIK E ...




Komentet e fundit!

Emri: Diana
Email: Diana-45@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur qenka esea

Emri: Diana
Email: Diana-45@hotmail.com
Komenti: Shumë e bukur qenka

Emri: ardiana
Email: ardiana_10@hotmail.com
Komenti: shum shum e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com