Data e postimit: 2012-12-30 09:24:50
Lexime: 5611
aventurat e hansit dhe te shokeve te tij
Autori: sherin
Lloji: Tregim
Tema: ato ndeshen me shume rreziqe
Shkolla: servete maci
Klasa: 3A
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shoket tha:"Shoke ne horizont eshte nje peshkaqen sa varka jone"!Dikush tha po sikur ta sulmojme me lopata"Jo-u pergjigj Hansi.Sepse ai do te na i thyej me dhembe.-tha Hansi.Hansi mori shpaten dhe luftoi me dhembet e peshkaqenit derisa peshkaqeni u largua.Me pas arriten ne nje ishull qe nuk banonte asnjeri.Varka ndalio dhe te gjithe zbriten nga ajo.Hansi tha:"Tani do te bejme pushim,pastaj do gjejme nje strehe.Pasi mbaruan pushimin ato shkuan ne nje shpelle.Vendi ishte pak i lagesht dhe me gavorre.Keshtu qe e pastruan.Degjohet nje zhurme.Hansi tha:"Po vijne piratet merrni shpatat dhe luftoni".Dolen dhe luftuan si burra derisa u kthyen fitimtare.Dites tjeter shkuan ne nje vend te cuditshem me shkebinj.Disa skelete qe ishin aty afer rrembyen fshehtas nje shok te Hansit.Hansi tha:"Do te kalojme dhe anen tjeter nese do jete nevoja.Hansi dhe shoket e tij takuan nje vemje.Ajo tha se pak me tutje ishte vendi te cilin e kishin rrembyer shokun"Lugina e skeleteve".Ato shkuan tek vendi i skeleteve dhe e shpetuan shokun fshehtas.Pastaj bene nje plan.Shkuan te luftonin me skeletet me shpata.Perseri dolen me triunf si heren e dyte tek piratet.Disa skelete shpetuan dhe ngriten nje kamp.Shoket ja dogjen kampin dhe i vrane.Pastaj ato shkuan me varke ne qytetin e tyre.

Vepra te ngjashme
Autori: ismail kadare · Lloji: Tregim · Tema: Permbajtja
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Enxhi · Lloji: Tregim · Tema: tregimi rrefimtar
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cilet kishin ardhur per te kaluar pushimet.Dielli sapo ishte shfaqur ne arenen qiellore , dhe ne po benim gati vendin ku do te qendronim. Duke u argetuar , pa...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Anjezzaa Balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: atdheu
mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne kete jeteee une mamin tim e dua me gjithe zemer dhe shpirte mamin tim e kam ne zemerrrrrrrr pra mamin time une shume e dua alloviuuu mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Autori: Fisnik.Mulaj · Lloji: Tregim · Tema: jeta ndit te sotit
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Fantastik (dicka ndrysh (anglisht nga une))
MOUNT EVEREST O nce upon a time, there was a little boy from Oakland, California. His name was Taylor and he was 7 years old. Taylor always wanted to become a mountain climber. He thought that it was a very, very interesting profession because of the sn...
Autori: Vahide Hyseni · Lloji: Tregim · Tema: CfarÄ“ do të beja po te isha arkitekte
Unë po të isha arkitekte do të ndryshoja gjithqka.Do të ndërtoja spitale,fabrika. Në të cilat do të shëroheshin qindra e mijra njerëz dhe në fabrika do të prodhoheshin. Produkte vendore,do ...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë nÃ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te jetes qe do te shenonte zhvillimin e metejshem te njerezimit. Aty, ne qender te Londres, ndodheshin zyrat me te medha te kesaj fushe e prane tyre ndodhej n...
Autori: ERTA MYRTAJ · Lloji: Tregim · Tema: liberi
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj. Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëll...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Tregim · Tema: Si kam emrin .
Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' . Loja luhej me guralec . Secili merrte nga 3 guralec të vegjël . Ishte si të luash koka-fshehtas . Kur gjeje njërin hidhje guralecët dhe nëse ai që numëronte dhoshte...




Komentet e fundit!

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ee po sa i forte qenka ky hansi me shoket e vet eeeeeee?trim qeka. ua ua ua sa i forte . na mahniti. pupupupupupupu. marshalla se po e hame sysh

Emri: uni
Email: unikiki@yahoo.com
Komenti: me pelqen hahahaha

Emri: timi
Email: timireni@yahoo.com
Komenti: hahahahahah shume e mir

Emri: segi
Email: segimegi@yahoo.com
Komenti: shume e mir

Emri: geri
Email: gerimika@yahoo.com
Komenti: me pelqen hahahahha

Emri: geri
Email: gerimika@yahoo.com
Komenti: me pelqen hahahahha

Emri: lala
Email: lalalola@yahoo.ccom
Komenti: shume e ebukur e kam pelqyer gjithmon

Emri: friki
Email: frikitola@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume shume e mire

Emri: mira
Email: mirastela@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: gimi
Email: gimiagimi@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume hahah


Emri: mira
Email: mirastafa@yahoo.com
Komenti: hahahahahhahah e bukur

Emri: sigi
Email: sigilala@yahoo.com
Komenti: me pelqen

Emri: kejsi
Email: kejsikevi@yahoo.com
Komenti: hahahahah

Emri: reni
Email: renimaliqi@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com