Data e postimit: 2015-12-17 15:45:43
Lexime: 15079
burokracia
Autori: anonim
Lloji: Ese argumentuese
Tema: burokracia
Shkolla: anonim
Klasa: IX
Qyteti: anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te flasesh per burokracine nuk do te mjaftonin flete te tera.eshte nje teme qe ka ekzistuar ne kohen e diktatures komuniste atehere kur nje person qendronte ne krye dhe te tjeret ishin vasalet e tij.ata duhet tu bindeshin urdhrave te eproreve pa kerkuar te drejten e tyre.jeta qe benin keta njerez ishte e veshtire pasi ata duhet ta mbanin te fshehur telentin e tyre ne sherbim te burokrateve.burokracia eshte nje burg i thelle dhe i nendheshem qe ngjan me nje humnere ku vetem shperesa dhe guximi mund te bejne qe te dalesh perej andej.burokracia i rekruton njerezit te cilet kane nevoje te punojne dhe i jep zyrtarit burokrat imazhin e nje njeriu te pagabueshem,te afte,te mencur dhe te talentuar,kur ky nuk eshte vecse nje njeri arrogant ku kerkon te jetoje nen djersen e ballit te nje puntori te thjeshte e te talentuar.burokracia e "shtyp" shtetin duke e bere ate te "ndihet" i padobishem,i panevojshem duke vene veten e tij ne krye te gjithckaje.mesazhi im per vasalet e burokracise eshte:"guxo te kerkosh te drejten tende dhe ate qe te perket"pasi vetem keshtu mund te fitosh lirine e shumepritur.kurse mesazhi per burokratet eshte:"ju mund te kaloni nje det pa lagur kembet por nuk mund te kaloni gjithe jeten pa u lagur"qe ka kuptimin :ata qe jetojne nen djersen e ballit te dikujt tjeter me vone e verteta do ta dale ne shesh...

Vepra te ngjashme
Autori: Debora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perplasja e heronjve dhe tiraneve ne aspketin e peerjithshem
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezimkn dhe nuk do te shuhet kurre. Eshte antiteza qe ka vene ne lufte tiranin dhe heroi, forcen dhe te drejten.Ajo eshte esensa e jetes, e mbijeteses, e lumtur...
Autori: kristina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
Autori: franko mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: onjengini tatjana
tatjana ishte nje vajze shpirtbute e thjeshte dhe melankolike.kishte nje natyre te matur e te menduar.tatjana ishte e lidhur ngushte me popullin e saj dhe i donte te varferit.ishte heroina ruse dhe shume e kane konceptuar si kunderpeshe e onjenginit nders...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota Ime Perfekte
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjer...
Autori: nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashurija ndaj jetes
ese per dashurine ndaj jetes dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot. dashurija buron nga perkujdesja qe tregon per dike tjeter. dashurija eshte e pranishme te cdo njeri qe nga momenti kur lind. te gjithe duhet ta duam dhe ta ...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Carmatosja boterore eshte e vetmja shprese per paqe
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje kercenim serioz per paqen. Prandaj vendet e zhvilluara,organizatat e ndryshme,aleancat e shteteve kane ndermarre insiativa konkrete per carmatosjen boterore...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Rushit Ramabaja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Cuperlina
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe
Autori: elda hoxhallari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: don kishoti kunder mullinjve te eres
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume i bindur per idete e veta dhe kur deshton ia le fajin dikujt tjeter dhe sanco panca nje njeri budalla qe sdinte asgje de viganet i merte per mullinj me e...
Autori: ersa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pylli i masakruar
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.🌲☘️🍀🌳🌿🍃.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te ...




Komentet e fundit!

Emri: Exo
Email: exo@gmail.com
Komenti: nuk me pelqen aspak 🙄🙄☹☹

Emri: inter
Email: inter@gmail.com
Komenti:

Emri: inter
Email: inter@gmail.com
Komenti: COPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Emri: inter
Email: inter@gmail.com
Komenti: COPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Emri: andri
Email: qosjaandrea3@outlook.com
Komenti: fuckyea

Emri: ola
Email: olacela555@gmail.com
Komenti: Bravo👏👏👏

Emri: annnnaa
Email: annna211@hotmail.com
Komenti:

Emri: BRISILDA BAJRAMAJ
Email: brisilda@gmail.com
Komenti: kot kot fare lila



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com