Data e postimit: 2016-05-18 21:35:18
Lexime: 9844
"Gjuha jone"
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gjuha Jone
Autori: Marsela
Shkolla: 9-vjecare Farke E Vogel
Klasa: IX-B
Qyteti: Tirane
E-mail: gOCA1231@hotmail.com


Gjuha,identiteti i nje kombi.

Te dua,shqipe!Gjuha shqipe,
gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi.
Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i shqiptareve , ate qe ishte gjeja me e shtrenjte per to,shqipja.Dashuria per atdhene,sakrifica,patriotizmi
trimeria e mbrojten ate nga fortunat e historise,e nga te pameshirshmit shkja .Por, c'eshte gjuha shqipe ?!! Shqipja eshte ajo qe une ne anen tjeter te botes te shkoj do krenohem per te.Nen dhe kur te futem ,me ate do shkoj,me fjalet e fundit shqip ne goje. Ja c'eshte shqipja...
Gjuha e shkruar me penden e arte dhe gjakun e shqiptarve dhe qe vazhdimsine e saj pret ta shkruajme ne por sot jo me gjak por me drit , jo me fjale te huazuara,komplet te panevojshme po me origjinalitet e fjale unike ashtu sic eshte vet ajo .Nuk eshte ceshtja te mesosh gjuhe te huaja ,gjuha e kombit tend vlen sa 1000 te tilla .
Jam krenar qe jam shqiptar!!!
Jam krenar qe flas shqip!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Fjori · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i ...
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge · Lloji: Hartim · Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...
Autori: K.K L.M XH.SH · Lloji: Poezi lirike · Tema: Gjuha shqipe
O gjuha shqipe qe perpeliteshe Nuk lejoheshe te fliteshe Dhe shqiptaret e zemeruar Moren armet neper duar Po pushtuesit nuk ndaluan Shume mesues internuan Gjuha shqipe po rrenohej Po shqiptari nuk dorzohej U bene luftra e mundime Per tu mb...
Autori: Denisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes le te shkoje gjuhen e tij nuk e harron. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle brenda ne shpirte dhe temedosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre,'Duajeni gj...
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI · Lloji: Analize letrare · Tema: ESE
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip esh...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: gjuha jone
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhetaris tone rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perrbashket per te gjith shqiptaret kudo qe ndodhemi sepe gjuha eshte ajo qe na bashkon...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Shqipe
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perbashket per te gjith Shqiptaret kudo qe ndodhemi,sepe Gjuha eshte ajo qe na bashkon Gjuha na ben te n...
Autori: dorina pjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: themelin e dashurise dhe atdhetarise e perben gjuha shqipe
gjuha shqipe permban atdhetarine dhe dashurine sepse shume poete kane shkruar per to dhe e kane mbrojtur ate nga lufta. ia vlejti ky mundim sepse ne fund te fundit gjuha shqipe rezistoi dhe perdoret mbare boten
Autori: aurora perquku · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte nje gjuhe shume e vjeter te cilen e kan perdorur paraardhesit tane.Une mendoj se gjuhen shqipe e duam te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhemi.Gjuha shqipe k...
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit
Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit. Pedersoni ka thene kete thenie e cila ka lene nje mesash te bukur tek une. Gjate pushtimit te turqeve, sic te gjithe e dime rrezikohej te zhdukej gjuha jone shqipe.Shqiptaret luftuan shume qe ...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: A.N · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjuha shqipe
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur nje komb e humb gjuhen, humb edhe veten” Gjuha është zëri i shpirtit të një kombi. Gjuha jonë shqipe është një ndër gjuhet më të lashta të...




Komentet e fundit!

Emri: andon
Email: andonsipja@gmail.com
Komenti: cfare eshte "te pameshirshmit shkja" eseja me pelqen shume

Emri: Marsela
Email: goca1231@hotmail.com
Komenti: Flm

Emri: anna
Email: abc111.anna@live.com
Komenti: bukur

Emri: Lalezare Istrefi
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur Mrsela te lumte. Nese do me dergo ftese emaili te behemi shoqe.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com