Data e postimit: 2015-02-24 07:46:25
Lexime: 19117
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: II Year
Qyteti: Philadelphia, PA
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme.
"Bukuria eshte jo vetem nje gje e tmerrshme, por edhe misterioze. Ketu Djalli lufton me Zotin, dhe fushebeteja eshte zemra e njerezve" ka thene novelisti dhe filozofi Fyodor Dostoyevsky. Nuk ka gje me te tmerrshme, me djallezore, dhe me te shemtuar se ata ose ato te cilet njohin bukurine e tyre dhe krenohen me te.
Bukuria perfekte ose nocioni jone i saj eshte bukuria fizike. Prandaj dhe Narcisuss, djali i Zotit te lumenjve ne mitologjine greke, ishte i bukur deri ne momentin kur ai pa fytyren e tij ne ujin e lumit. Ai e dinte qe zoteronte bukuri fizike dhe u kthye i hidhur, per ate arsyetonte vetem bukuria dhe e ngriti bukurine ne nje shkalle me lart. Pastaj ai u ndal se qeni nje bukuri e fresket, natyrale. U kthye ne nje objekt pa jete.
Bukuria nuk eshte kaq e bukur saç e portretizojne. Pothuajse gjithmone shkon ne krahun e kotesise dhe mendjemadhesise. Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike. Bukuria e vertete eshte e padukshme, eshte bukuria e shpirtit. Ndoshta disa mund te kene nje fytyre dhe nje trup perfekt, por cfare fitojne keta persona? Fitojne vetem shikimet e te tjereve dhe asgje tjeter sepse ne pergjithesi keta persona jane si kukullat prej porcelani, shume te zbukuruar nga jashte, por bosh ne brendesine e tyre sepse mundohen te ndjehen mire ne paraqitjen e jashtme dhe jo shpirterisht.
Ajo qe eshte vertet e rendesishme, nuk eshte se si duket trupi nga jashte sepse ne fund te fundit eshte vetem nje makine qe sherben per te levizur nga nje vend ne nje tjeter, por se si duket shpirti ne brendesine e cdo njeriu. Paraqitja fizike zhduket, lekura bie dhe rrudhoset, floket fillojne te behen te bardha, hapat e shpejte fillojne te ngadalesojne ritmin, por ka dicka qe gjithmone vazhdon dhe lulezon me vitet, ka dicka qe rilind cdo vjeshte, dicka te pamatshme qe mund te shihet vetem me syte e zemres. Kjo dicka eshte bukuria e nje shpirti te sinqerte qe asnjehere nuk korruptohet nga banalitetet e shoqerise ne te cilen jetojme. Duhet te vleresojme jo trupin, por mendjen, zemren dhe shpirtin. Duhet te mbyllim syte fizike per te vleresuar bukurine qe nuk genjen dhe nuk fishket, bukurine shpirterore.
Ata te cilet shikojne vetem ne cektesi, do te dorezohen drejt nje mirazhi. Ata te cilet shikojne madheshtine e nje shpirti, do te jetojne mijera perjetesi dashurie dhe shprese.

Vepra te ngjashme
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuazimodo dhe Esmeralda
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket bukurise,fisnikerise,se shpirtit te tyre.Ne kontras si nata e erret dhe dita ne prani te drites,bukuria e Esmeraldes dhe shemtia e Kuazimodos na paraqitet k...
Autori: ornida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Bukuria e kalit është ne vrapim Bukuria e lules është ne lulzim Bukuria e borës është në natyr Bukuria e diellit është në ngrohtësi Bukuria e Jon është në dashuri
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukuria
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbiozave qe e shpie gjithe sistemin e karakterizimit te njeriut ne nje tekst te vetem ...E bukura... Bukuria eshte nje cilesi e gjerave qe te ngjall ndjesi te k...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: Dorina, D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E Bukura dhe e Shemtuara
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve. Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
Autori: Melina Bushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasim Esmeralda dhe Kuazimodo
Ne kryevepren e Hygoit “Katedralja e Parisit” hasim dy personazhe sa te ndryshem aq edhe te njejte me njeri-tjetrin. Esmeralda, boshti i kesaj vepre, me bukurine saj ndricon edhe pikat me te errata ne bodrumet e katedrales. E ndersa Kuazomodo, ndermje...
Autori: XHINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZI...
Autori: korabi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria qe kam per ty
DASHURIA❤ Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nese nuk dashuron me te vertet.Dashuria nuk shikohet nga bukuria e jashtme dmth e fytyres apo trupit por dashuria shikohet nga bukuria e zemres nga karakteri ...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fushe Studen
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emde disa nga bukurite e tij. Po te shkosh ne Fushe Studen do te mahnitesh nga bukuria e atij vendi.Atje ka disa hotele te medhe me restorante luksoze brenda...
Autori: Anonim · Lloji: Ese filozofike · Tema: Heshtja
Heshtja e ka gjuhen e saj,ajo flet me shume se c'do britme qe do te shkaterronte dicka te bukur.Ajo eshte nje shumellojshmeri pergjigjesh brenda vetes,nje shumellojshmeri mendimesh.eshte mire te heshtesh,para se te veprosh,pasi kush nuk esht zot i mendime...
Autori: Diamira Havalja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nene
Cdo dhimbje e ka nje lot Cdo vrasje nje percmim Cdo arkim e ka nje shok Dhe cdo arritje nje deshtim  Je engjelli im mbrojtes Qe zoti ma ka dhene Je bukuria e gjithe botes Qe me krenari e therras NENE Ndoshta, ndoshta, ndoshta Vetem shprese...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...




Komentet e fundit!

Emri: Elidona Duraku
Email: elidonaduraku2@gmail.com
Komenti: Nje ese shume e bukur dhe ke zgjedhur fjalet me te bukura per te pershkruar se si njerezit e shohin bukurine

Emri: Ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: shummm ese e bukur 😊😊😊👌👌👌

Emri: anonim
Email: anonim@anonim.com
Komenti: Super ese e bukur,e cila arrin te depertoje thelle ne shpirtin e atyre njerezve qe kane aq tru per ta analizuar ate.

Emri: xheni
Email: xheni@hotmail.com
Komenti: Bkr

Emri: messsi10
Email: messi@hotmail.com
Komenti: palidhje palidhje palidhje

Emri: onna
Email: onaona@yahoo.com
Komenti: pls Good job



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com