Data e postimit: 0000-00-00 00:00:00
Lexime: 22368
Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Autori: Ted Reka
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: ted.reka@yahoo.com


Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem interneti ne berjen e detyrave tona? Le te marrim disa argumente me rradhe dhe ti arsyetojme ato.

Avantazhet e perdorimit te internetit si burim per te bere detyrat e shtepise jane qe ti mundesh t’i mbarosh detyrat shpejt, dhe me informacion te qarte. Avantazhi tjeter eshte qe edhe mund ta printosh, pa dashur te shkruash dy ose tre faqe informacion ne fletore. Nje tjeter avantazh eshte qe te leverdis per sa i perket shpejtesise dhe saktesise, por nuk leverdis ne disa pika, aty ku fillojne disavantazhet: Disavantazhi i pare eshte qe me ane te marrjes se informacionit ne internet ne shumicen e rasteve ti vetem i kopjon dhe i printon, nuk e lexon informacionin. Disavantazhi tjeter eshte qe me ane te shpejtesise qe ti i merr ato, harron qe duhet te dish disa gjera per ato qe po merr, keshtuqe do ta mesosh edhe ti ate qe po merr si informacion. Disavantazhi tjeter eshte qe me ane te internetit, dy ose me shume nxenes mund te marrin te njejtin informacion qe con ne informacine jo-unike.

Ne pergjithesi, disavantazhet dhe avantazhet jane te shumta. Shkrimi me dore pa marrjen e informacionit ne internet, do te sillte nje informacion unik, te shkruar nga vete ti. Nga ana tjeter mos-perdorimi i internetit do te sillte informacione te gabuara, dhe jo te sakta. Mendimi im eshte qe interneti duhet te perdorur, por jo ne mase. Duhet lexuar materiali qe merret me kujdes, dhe te redaktohet sado pak me fjalet tuaja qe te behet sa me unik dhe i besueshem.

Vepra te ngjashme
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...
Autori: Goialda Hysa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ne dhe interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale...
Autori: Unejsi Muca · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: INTERNETI
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Blerina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Mario Cake · Lloji: Analize letrare · Tema: Interneti
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: lulzim · Lloji: Ese krahasuese · Tema: libri apo interneti
Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur . Libri mirse te bene te varur por ne menyren me te mire na jep shume dije.Jeta nuk eshte gjithom internet,internet dhe internet edhe une qe e kam shkruar kete ese jo se rri ne inter...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...
Autori: Rei Myrteza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kompjuteri (interneti)
Teknologjia kohet e fundit shume ka perparuar. Ne nje menyre apo ne nje tjeter ajo te terheq. Mjaft njerez ka pervetesuar, sepse ne shume menyra veten mes saj e gjen. Interneti ne nje kohe shume te shkurter te ben per vete. Mbase rrjesh nga avantaz...
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese libri apo interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Teksti analitik dhe teksti sintetik
Teksti analitik , te vecantat : 1-analizon dhe zberthen informacionin; 2-jep te dhena te detajuara; 3-informacion i hollesishem. Teksti sintetik , te vecantat : 1-i jep te dhenat te permbledhura; 2-jep te dhena per teresine e problemit. Te perbash...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...




Komentet e fundit!

Emri: mjajrdtin
Email: mkdgj@getmail.com
Komenti: shume e bukur kjo eseja

Emri: eni
Email: anakrupa@yahoo.com
Komenti: shume bukur tamam per kohet e sotme per kohet e sotme

Emri: fjonja
Email: hsvuxhdbejddux@hdbhii.com
Komenti: e bkr ;)

Emri: eljesa
Email: lesa_love@live.com
Komenti: e sakt

Emri: Klea
Email: kleakoci@ymail.com
Komenti: Shum e sakte dhe e permbledhur :)

Emri: ana
Email: parislove559@yahoo.com
Komenti: mendim i sakte

Emri: xhoel
Email: xhoelkushta@yahoo.com
Komenti: interesante...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com