Data e postimit: 2016-03-31 16:56:16
Lexime: 6538
''C'do te thote te shkruash? "
Lloji: Ese argumentuese
Tema: te shkruarit
Autori: Reila Shkupi
Shkolla: Nenshkruesi Pavaresise
Klasa: 12a
Qyteti: Lushnje
E-mail: rihanashkupi@gmail.com


C'do te thote te shkruash ?
Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate qe ke perjetuar ,te shpalosesh imagjinaten tende ,te shkruash per tipe e karaktere qe ke hasur ne jete ,te shtjellosh natyren me dashurine e nje te apasionuari.

Te gjithe shkruajne sado pak ,por perpiqen.Por te shkruash vertet do te thote te kesh nje fantazi ,imagjinate te pafund .Piktoret fantazine e tyre e shprehin ne telajo ndersa shkrimtaret ne leter.Sigurisht qe duhet te kesh nje fjalor te pasur dhe e rendesishme eshte te dish cfare te shkruash .Kyr nje shkrimtar i vjen ne mendje nje ide ,per nje subjekt romani ,ai e perpunon me mendje dhe jeton me personazhet derisa ,tashme e mbushur ,e ndjen te nevojshme te ulet e te shkruaje .Shkrimtaretndryshojne nga ata qe kane deshire te skruajne pra njerezit e zakonshem .Eshte deshira per te treguar ndonje mrekulli te panjohur ose dicka ?

"Dike e shtyn endrra ,nje tjeter vetmia ,dike e terheqin mbresat dhe imazhet ,dhimbja ,gezimi ,trishtimi ,por jo te gjithe synojne ti hedhin ne leter te gjitha keto ngarkesa emocionale.Por,krijimi nuk lidhet vetem me veshtiresite e jetes.Arti i te shkruarit krijon nje univers tjeter .Dhe qe ta krijosh kete univers do te thote ta perterish jeten sipas bindjeve ,imazheve dhe vizionit per boten .

Krijimi eshte dicka midis fantazise ,endrres dhe realitetit .Ashtu si aktori ne skene kur luan nje rol" misheron figure" jetesore.
te shkruarit nuk u ndodh te gjitheve ,u ndodh vetem disa individeve ,te cilet pamjet e jetes dhe idete nuk i lene te qete.

Vepra te ngjashme
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: igem jalam · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: te jesh individualiste
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka nga ata qe nuk e kuptojne boten tende por te shikojne me nje sy tjeter. Bota ime eshte larg zhurmave dhe belbezimeve.une qendroj individualiste kur duhet sep...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: Glea · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vetmia apo shoqeria
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet! Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Danjela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje faqe ditari
Fillimet e disa shkrimtareve te medhenj kane qene pershkrimet dhe rrefimet e tyre per ndjenjat apo jeten e tyre . Fillo dhe ti te shkruash cfare ndjen dhe shikon ne menyren me te bukur dhe te celet ... jo me qellim per tu bere shkrimtare i\e madhe , por t...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realitet. Arti dhe enderrat shprehin dicka. Ato te dyja jane sa te njejta,aq edhe te ndryshme. Endrra ka shume,por ato qe shprehen me ane te pikturimit,te artit m...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: Brikena Kavaja · Lloji: Hartim · Tema: e Lire
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mban me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dh...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe njerezit. liri do te thote te mendosh,te besosh, te flasesh, te veprosh me vullnetin tend te lire. liria nuk eshte e lindur ne e fitojme ate gjat jetes. kur ...




Komentet e fundit!

Emri: nefel muco
Email: nefel.vl@htmail.com
Komenti: O ka te drejte brendoni e kam dashnor te 897 por ti reila ti je krv mos ma mrz brendonin se vetem ate kam une te sakte brendon tdsh puc puc puc

Emri: Brendon
Email: brendonhasani@hotmail.com
Komenti: O Reila! Po pse mi ke kopjuar ca nga idete e mia per te krijuar dhe ti nje ese. E veshtrova me kujdes te ashtuquajturen ese tenden dhe vura re qe aty asgje seshte e jotja, por ke vjedhur ide nga une dhe nga te tjere, i ke miskuar dhe e ke paraqitur si tenden. Kopjace. Ja ku i ke vjedhur: http://sq.yourliterary.com/abonime/shikoabonimin.php?id=423&emailuser=suadashehi%40yahoo.com#axzz44JZo1CCm



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com