Data e postimit: 2014-12-01 15:37:59
Lexime: 10443
Shoqeria
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Soqeria
Autori: Ina
Shkolla: Q.Mici
Klasa: 7d
Qyteti: Durres
E-mail: inn@inn.com


Kjo esht bota me e Cuditshme me nje milion befasira me qindra kilometra deshira ku kafshaten e bukes e ndaj me ty e kam kerkuar kahmos celsin ta cel kte bot.Jam shendrruar ne trendafil e rritur ne ate kopsht magjik, jam shendrruar ne zog e fluturuar ne ate qiell te dlire prej dege ne deg duke u leshuar duke degjuar keng qe si ka degjuar askush me pare jam shendrruar ne blet duke shetitur lule me lule e duke zbuluar ngjyra qe askush si ka pare me pare.Me shoqerine perjeton caste gezimi hidherimi dhe cfare do lloj pervoje tjeter ne jete . Ata ndodhen aty per ty jo per te gjykuar nese ke bere mire apo keq,jo per te thene se idete e tyre jane me te mira se te tuat e jo per te thene se ti duhet te kishe bere keshtu dhe jo shtu.Ata jane aty per te perkrahur kur merr nje vendim apo inisiative te re ne jete.Ne fund te fundit shoket dhe shoqet zene vendin e dyte ne zemren dhe jeten tende .Ata jane te pazevendesushem ne kete bote.

Vepra te ngjashme
Autori: dritero agolli · Lloji: Poezi lirike · Tema: femijet ne boten e tyre
kjo eshte bota me e cuditshme me nje milion befasira me pese kilometra deshira e ndaj kafshaten e bukes per ty e kam kerkuar kahmos celsin ta cel kete bote jam shendrruar ne trendafil e ritur jam ne ate kopesht magjik jam shendruar ne zog e flutu...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Delvina Gashi · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe dhelpra
Gomari veshi lekuren e luanit dhe filloi t'i trembe shtazet torollake.Kur pa dhelpren, u porpoq ta trembe edhe ate.Por, mbasi ajo pak me pare rastesisht e pati degjuar duke pellitur, i tha; Edhe une do te isha trembur, vetem sikur te mos kisha degjuar se ...
Autori: Emi Shermadhi · Lloji: Poezi personale · Tema: kur nuk te njohin,u dukesh e zakonshme,ka njerez qe nuk dine ti dallojne ngjyrat e verteta
E sheh ate vajze atje?Ate qe rri e heshtr?Po sikur te te them se ajo,eshte tipi me interesant me te cilin mund te flasesh?E vertete!Mund te te argetoje ne menyren me unike,te te beje te qeshesh me shpirt.Mund te flasi me tycper gjerat me te thella,dhe te ...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: .... **.... · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Xhulio · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin. Situata politike ne te ...




Komentet e fundit!

Emri: Aurel
Email: salla@gmail.com
Komenti: Kjo qenka nje femi 7 vjecare kjo ina nuk di ku me van presjet ose pikat. Hajde shkoll qe bejn hajde jo

Emri: diss
Email: dissktyrqshajninen@hotmail.com
Komenti: psk se ina po ja u jep esen gati ju na cate koken me kto budallliqe meeeeerrrreeennniii aty dhe qepeni se sesht nen sherbimin tuaj ajo ina flm shpirt mua me beri shume pune

Emri: REA
Email: REAREA@GMAIL.COM
Komenti: A DO MA KTHESH IHER NJE PERGJIGJE

Emri: REA
Email: REAREA@GMAIL.COM
Komenti: MUND TE ME KTHESH NJE PERGJIGJE

Emri: jola jola
Email: marjusbulku@hotmail.com
Komenti: hahahahahhahahah

Emri: jola jola
Email: marjusbulku@hotmail.com
Komenti: shummm ir me pelqen mendimi ytttttttttttttt/

Emri: ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: o njerez un thsh pa ofendime po harrova qe nuk duhet t merem me njerzit e trash

Emri: xheraldina
Email: xhei@love.com
Komenti: asgje kushedi ese koti

Emri: a
Email: aaaaaa@gamil.com
Komenti:

Emri: jg
Email: jg@gamil.com
Komenti: E bukur.........


Emri: sara lulit
Email: bushtragojes@gmail.com
Komenti: ese e qireeeee

Emri: devi boss
Email: deviboss@gmail.com
Komenti: e bukur por nuk me ndihmoi me detyrat sepse duhej shoqeria eshte e cmuar per mua, po bravo

Emri: kurva e lacit
Email: kurvalacit@yahoo.com
Komenti: ku ka shok mo o idiote ka ik per lesh koha e shokeve meru me nai pun mos shkruj budalliqe

Emri: ina
Email: inn@inn.com
Komenti: kjo ese eshte ber duke mare shprehi e fjali nga te tjeret tek Your Literary ju lutem nese e pelqeni mund te komentoni, pa ofendime



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com