Data e postimit: 2015-01-16 20:37:50
Lexime: 4045
70 vjetori i clirimit te shqiperis
Lloji: Ese argumentuese
Tema: atdheu
Autori: adela drushku
Shkolla: andon xhoxha
Klasa: 9b
Qyteti: fier
E-mail: adela.drushku@yahoo.com


70-vjetori i clirimit te shqiperise

Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qyteti i flamurit,ne kete dite duket e mbuluar nga nje kupole e kalter dhe perkul ballin mbi detin qe kendon nen kembet e tij.Ne nje qoshe te natyres eshte grumbulluar e gjithe melodia e kesaj dite.Si nje kalerim legjendar permes koheve te perhumbura ne nje kohe reflektimesh drite ben figura e kreut Ismail Qemalit.
Vlora kete dite duket si te jete rrembyer nga nje ekstaze hyjnore dhe nga nje shperthim tonalitetesh ne flakerimin e diellit.Nen veshjen e qytetareve nga te gjitha qytetet e Shqiperise reflektohej i gjithe flakerimi i qiellit.Si nje bote deshiruese larmia e gjerave bente qe minutat te rrokulliseshin ne floket e pashpleksur te kohes.
Dicka cirrej ne largesi,ne kete kohe te bekuar,ne kete qytet ku u be me madheshtor fale kesaj dite.Ajo ''dicka'' ishin gurgullima qeshjesh.Ne Vlore u krijua nje sfere familjare,ku denonconte udhet pa krye dhe ku fosforeshonin kujtimet.Libri antik i jetes shembellen ne kete qytet ku ndrin me bukuri krenare dhe ku qan vete liria.
Ne Vlore,derdhe kenga ne argjend bore dhe me shume ia shtonte nurin.Duke iu bere balle tallazeve te jetes ne te mire te njerezimit,kudo derdhej vera e gezimit.Festimet ushtoheshin nga bisedimet hakatare.Ky qytet fali per krejt shqiptaret ne cdo skaj te cdo qyteti te Shqiperise nje mesim:''Fillo te ecesh,,,kembet do te lodhen dhe rendohen,,,me pas vjen casti kur te ndjesh krahet qe ke rritur,,,te ngrihen''.

Vepra te ngjashme
Autori: F.SH · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Rrugeve duke ecur ne kete qytet Rrugeve duke ecur ne kete qytet, Ndalem e mendoj, Zemra m'dridhet porsi termet Pres zerin te t'a degjoj Rrugeve duke ecur ne kete qytet Sdi pse kujtoj kohen tone Zeri yt m'duket se m'therret thote:"vec dy minut...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: Anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrimi i Beratit
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase. Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Korca ,dje dhe sot
E...
Autori: titilja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dita e flamurit
Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me qytetaret e vlores. Dhe me te thene e me te bere. U nisem heret ne mengjes me autobus une tili dhe ardi. Nga dritaret e autobuzit shihnim natyren vjesh...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Agimi i dtes
Cfare po agon ne kete agim ky peisazh i vendit tim Rrotull ketij uji si kristal bukuria nga thellesia fal. Cfare eshte ky lum qe psheretin e iken me te katra nen kete pelhure qe bubullin dielli ngrihen ne qytet e fshatra. Qetesia fillon e renk...
Autori: Aida · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Flamurit
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare. Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga t...
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: annastar682@gmail.com
Komenti: ese ineresante ka te perdorura shume epitete, kuptime te fig ,fjale shume te bukura per vleresimin tim do te kishe marre nje dhjete shume e bukur sidomos ajo fjalia me te cilen e nis esene shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com