Data e postimit: 2014-04-24 19:38:46
Lexime: 5883
Thënie të mencura
Lloji: Ese argumentuese
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Burrëri është ta mbrojmë atdheun !

Ai që duron ,cdo herë fiton !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Ta mbrojmë Atdheun Të jemi syqel Të jemi guximtar Trim dhe besnik Truallin shqiptarë ta mbrojmë Mos ta shkel shkau Mos ta shkel greku Mos ta shkel i huaji Duhet mbrojtë atdheu ... ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nuk është trimëri Nuk është trimëri T'i bërtasësh nënës Nuk është nder T'i bërtasësh babait Nuk është burrëri Të rrahësh gruan Nuk është njerëzi Të fyesh fëmijën Nuk është trimër...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1 Të fortit e të guximëshmit nuk i buzëqesh cdo herë fati ! 2.Interesante është ajo gjë,që je i interesuar për të ! 3.Asgjë nuk ka ,që nuk vlen ! 4. Hakun fale ,inatin mbaje ! 5.Kur bën mirë e duron të keqën më shumë !
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njeri i fortë është ai ,që ka besë e burrëri ! 2.Njeriun të fortë e bën besa e burrëria ,e jo ligjësia ,turpësia,e paftyrësia !
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
Autori: albi · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Enver Zymberit - Heroit të Shqipnisë Mitrovica lëshon një zë Nuk duroi pushtues më Qohuni vëllezër shqiptarë Se rreziku na ka ardh O se toka po dridhet Këmbë pushtuesi ajo s'duron Po venitet ,e po gjëmon Mitrovicës iu përg...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Toka Ime Dashuria për vendin Ndjenjë heroike Që të jetojmë të lirë Në trojet tona etnike Mos të jemi të varur Nga kombet e tjera Mos të na shkelin moralin Mos ardhëshin ditë të vështira Kurrë për shqiptarin Kj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Mos lakmoni në pasuri ,buka e kripa janë në shtëpi ! Fatkeqësia e sprovon njeriun ! Nuk është burrëri të rrahësh gruan !
Autori: Silvia Duka · Lloji: Hartim · Tema: Roli i gruas në shoqeri
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekziston një grua;gruaja e sakrificave. Ekziston një grua që i'a del mbanë e vetme e që punon me mish e me shpirt. Një grua që gjykohet pavarësisht të...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Doja ta kuptoje ç'është guximi i vërtetë,ty që pandeh se është një burrë me një pushkë në dorë. Guximi i vërtetë është që në zanafillë,vepron gjithsesi pa nguruar..."
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com