Data e postimit: 2018-12-20 19:59:17
Lexime: 6840
Absurdi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pse shkrimtaret e shek. XX kane shkruar aq shume per absurdin.
Autori: Artion Brahimi
Shkolla: Gjimnazi Fushe-Arrez
Klasa: XIIB
Qyteti: Fushe-Arrez
E-mail: artionbrahimi@hotmail.com


Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Mendohet se perdorimi i absurdit eshte i nevojshem per konditat apo kushtet ne te cilen gjendej shoqeria e asaj kohe.
Po te analizojme shoqerine e ketij shekulli verejme perbuzje ndaj ekzistences se vete njeriut dhe kjo vjen si pasoje e autoriteti shtypes i drejtuar nga llumi i nje aristokracie te ardhur direkt nga pas lufta. Shoqeria e kesaj periudhe po vuante nga te gjitha anet, po vuante nga lufta, mungesa e ushqimit, diktaturat, mungesa e fjales dhe lirise. Te gjithe keto gjera sherbejne si katalizator i formimit te nje rryme e cila ka per baze te trajtoje ekzistencializmin absurd te njeriut.
Ky lloj absurdi u levrua nga shume shkrimtare , nder te cilet mund te permendim Kafken,Kamyne dhe Sartrin. Te tre ishin njekohesisht edhe filozofe, gje qe ndikoi dhe ne menyren e tyre te te shkruarit duke u dhene veprave te tyre nje thellesi mendimi. Secili prej ketyre perfaqesuesve te njohur te absurditetit te gjithe vepat e tyre e kane lidhur me pasojat dhe ndryshimet qe kishte pesuar shoqeria e ketij shekulli nga zhvillimet teknologjike por edhe nga lufterat e njepasnjeshme.
Keta shkrimtare perdoren absurdin si nje menyre per te thene se shoqeria po degradonte. Gjithashtu po vinin ne dukje konfliktin qe ekzistonte mes universit dhe mendjes njerezore
Ekziston një fakt i pakundërshtueshëm, që duket plotësisht i moralshëm, se njeriu është gjithmonë viktimë e të vërtetave të veta. Me t’i njohur, ai nuk mund të shkëputet prej tyre. Ky është një lloj haraçi që duhet të paguajë. Një njeri kur e pranon me ndërgjegje absurdin, lidhet me të përgjithmonë. Një njeri i pashpresë dhe i ndërgjegjshëm për këtë gjë, nuk i përket më së ardhmes. Kjo është e natyrshme. Por është gjithashtu normale që të përpiqet për tu shkëputur nga universi që e ka krijuar. 
Absurdi ne vetvete, jeton brenda cdo njeriu, behet nje me te. Personat real qe e shohin boten me paftyresine e saj, me imoralitetin dhe padrejtesine qe ka jane pikerisht vuajtesit e absurdit. Shohin ate qe masa nuk arrin ta shohe dot dhe zhytet ne zullumin dhe erresiren e botes. Ata jane te vetmit qe arrijn te jetojne pertej hekurave te shoqerise dhe krijojne hekura mbrojtes vetvetes .
Sqarimi dhe kuptimi I absurdit eshte nje labirinth I pafund ne te cilin humbet dhe zhytesh ne paqartesine e mendimeve, ndonese te pakuptueshme eshte nje pjese e pandashme ne te pavetedijshmen e secilit prej nesh. Eksplorimi I saj eshte sa emocionuese dhe tunduese ne te njejten kohe per vete faktin qe nisesh ne nje rrugetim drejt te panjohures.

Vepra te ngjashme
Autori: Kozeta Hito · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe Vdekja
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme ne jete sipas nje rendi sepse çifti eshte ai i cili i percakton gjeneratat. Prej momentit te pare ne fillojme ta shijojme jeten por ne te njejten kohe ed...
Autori: A.G@ñgstã ßøy · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vesi,nje semundje e pasherueshme
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta eleminosh.Vesi ndikon shume keq ne personalitetin dhe ne kulturen e cdo njeriu.Shume njerez kane vese,te cilat i shtyjne ata drejt veprimeve te gabuara dhe te...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Për çfarë arsye ne do të sakrifikonim ?
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo është në formën më të përkryer dhe rrezaton jetë.Ama liria humbet për disa arsye. Në situatën ku individi bëhet pjesë integrale e sistemit me...
Autori: enes byberi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste kur shoqeria te ndihmonn por ka raste qe shoqeria te le ne mes te rruges dhe ti detyrohesh ta humbasesh ate.shoqeria nje fjale me shume vlere nje fjale me...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e nj...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: Loren Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bota pa ligje
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jetojme, por dhe si mendojme. Vete fakti qe shoqeria ka krijuar rregulla e ligje, mund te interpretohet se ligji eshte dashur si nje mekanizem rregullues i sho...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Jurgen Juri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Temat e veprave te Migjenit
Migjeni eshte quajtur poeti i mjerimit. Nepermjet veprave te tij ai shpreh revolten e tij per skamjen e tejskajshme te shoqerise shqiptare. Tema mbizoteruese ne veprat e tij eshte lufta e njeriut te thjeshte per mbijetese. Gjithashtiu ne qender te vepres ...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Hartim · Tema: Miqesia
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE, POR CFARE DO TE THOTE KUPTIMI I KESAJ FJALE NE TE VERTETE . UNE E ADHUROJ TE FLASE DHE SIDOMOS TE SHKRUAJ PER PRBOBLEMET E SHOQERISE DHE MENYREN E ZGJITHJ...
Autori: Besa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo? Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orar...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla - Shoqeria !
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo eshte fale shoqerise. Une ketu do te vazhdoj me presje e jo me pike sepse shkolla dhe shoqeria jane dy gjera shume me vlere . Dhe ne nuk duhet ti humbasim asnj...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com